Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když moc nenasněží, dočkají se řidiči nové silnice u Parama do Vánoc

Značný pohyb dělníků a techniky je denně k vidění na stavbě silnice u pardubického Parama. Pokud se výrazně nezhorší počasí, otevře se rozšířená polovina v prosinci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72a56n 55T49a73r28a83b95a 4956846269159

Mám pocit, že už půl roku nepřetržitě sněží.......

0/0
15.11.2016 22:51

R29u34d73o32l62f 87P50e59k60á86r43e71k 9132621499873

Jsem si říkal, že ty Vaše přispěvky jsou nějaký diuný...

+1/0
15.11.2016 23:49

Z16b89y32š65e31k 35Š93v10e18c 8714793314975

Řidiči si na kolony stěžují, zprovoznění nového kruhového objezdu se na zlepšení rušného provozu zásadně neprojevilo. Silničáři stále opakují, že za kolony může provizorní přemostění nad hradeckou tratí.

Při odbočení z Dukly ve směru na Hradec se proto tvoří dlouhé kolony.

„Ucpává se to kvůli provozu na provizorním mostu. Pořád to ale bude stavba, a dokud nebude definitivně hotová, určitá omezení tady budou,“

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/otevreni-nove-poloviny-silnice-muze-odddalit-jen-neprizen-pocasi-p9h-/pardubice-zpravy.aspx?c=A161114_2285925_pardubice-zpravy_msv

Tolik názor pana Krále v článku.

Ucpává se to i díky tomu, že přímý pruh od Hradce do Chrudimě není zprovozněn a slouží jako parkoviště vozidel pracovníků na stavbě. Vozidla přijíždějící od Hradce na Chrudim zahušťují provoz na kruháku a pomáhají vytvářet kolony při výjezdu z mostního provizoria. Ve směru na od Hradec se proto tvoří dlouhé kolony.

0/−1
14.11.2016 12:02

R63u62d44o49l65f 51P13e87k83á75r82e73k 9302221689213

No nevím, dělaj tam novej povrch vč. kufru, opravovali tam tu opěrnou zeď směrem ke kolejišti...To na parkoviště moc nevypadá, spíš na jedovatou slinu...

+4/0
14.11.2016 12:34

Z77b69y65š43e17k 88Š94v93e49c 8974923404725

Pokud jedovatá slina, tak proč ten kousek (odhadem 100 m) již není dávno v provozu. Otevření úseku zajistí plynulý průjezd vozidel a omezí kolony v obou směrech, které má ma svědomí mostní provizorium a také přetížený kruhák.

.

Zablokovaná okružní křižovatka dokáže zastavit provoz ve všech směrech. Mnohdy stačí jeden kamion s návěsem.

0/0
14.11.2016 15:51

J24a89n 18T29a61r96a34b98a 4316466209469

Však ono také přetnout hlavní tah kruhovým objezdem, navíc s výrazně negativním sklonem komunikace, je počin hodný génia (českého projektanta). Příštích 50let budeme číst sentence typu" řidič kamionu nepřiizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky a na kruhovém objezdu převrátil kamion na bok. No bodejť, vyrobit kruháč s opačným sklonem komunikace---- ale to tu už zaznělo.

A že ten bypass není už několik měsíců v provozu? No a co? ten směr je méně podstatný, hlavní problém je od CR směr HK, který osel (slušně řečeno) to projektoval???? Kdo to schválil to víme, že Bakajso?

0/0
15.11.2016 22:56

R32u23d48o91l10f 23P34e87k39á11r23e87k 9892731669503

A jste si opravdu jist, že vedoucí odboru dopravy města má něco společného s komunikací, která tak nějak městu nepatří? Nebo prostě máte jen puzení?

0/0
15.11.2016 23:48







Najdete na iDNES.cz