Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polák s přetíženým kamionem čekal dva dny na peníze i náhradní auto

K poškození silnic vede často nepřípustná hmotnost projíždějících vozidel. Že nejde jen o ojedinělé případy ukázala čerstvá kontrola. Přetížených totiž kamionů byla většina. Rekordmanem se stal polský šofér se dřevem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P24e76t42r 16B43á60č98a 8545106505805

u rekordmana bych cekal vic jak 6 tun :-P

0/0
28.10.2016 22:22

J37i79n55d34ř94i12c97h 27Š27k27o78p52e19k 4695251650405

já si myslím, že denní kontroly kamionů včetně vážení a ukládání max. možných pokut by tyhle profíky rychle zcivilizovaly

+2/−1
27.10.2016 22:15

J16i37r10i 78R62u59s97n57o30k 4735342257223

Mate pocit, ridic muze za nadmernou hmotnost nakladu?

+3/−2
27.10.2016 23:47

P14e17t42r 66V66o53n51d40r25a48c50e94k 7415861453330

V Rakousku se kamion je kamion s kládami naložený tak , že má vrchní část vidlic na návěsu volnou - u nás jsou kolikrát naloženi tak, že div jim klády nepadají dolu .....

+1/0
28.10.2016 6:41

P32a45v28l93a 68K48v71a50p11i73l29o57v75á 7739388724127

Tak já nepředpokládám, že ty pokuty zatěžují peněženku řidiče. Ten je jen zaměstnanec, za přetížení kamiony je zodpovědný provozovatel. Ten přece určuje kolik se má naložit, resp. na kolik otoček se bude dané množství materiálu převážet. Řidič je zodpovědný pouze za osobní porušení předpisů přece.

+1/−1
28.10.2016 10:14

J14i22n71d19ř52i12c70h 23Š98k90o88p59e82k 4315711610345

řidič je odpovědný za stav auta, tedy i za náklad

Pokud by měl odpovídat za přetížené kamiony majitel, tak by nikdo nikdy nic nezaplatil, protože všichni majitelé by byli z Kypru a dalších podivných zemí

+2/−1
28.10.2016 16:47

J96i37n16d30ř52i65c44h 91Š64k92o33p93e63k 4505201760925

ano, nebo snad není přítomen nakládky ? Že by ho přivezli se zavázanými očima rovnou do naloženýho kamionu ?

0/−2
28.10.2016 16:45

P36e74t73r 23B79á43č56a 8805696565825

Zjistete si laskave jak to vubec chodi, takovy chytroliny od klavesnice mam nejradsi.

+2/−1
28.10.2016 22:23

J90o28s51e57f 94H51a75n10y66á80š 2614569363

To je jedno jak to chodí. Řidič je mimo jiné zodpovědný i za způsob uložení nákladu i jeho max. hmotnost.

0/0
29.10.2016 5:35

O27l86d18ř47i29c44h 49K77ř81í88p94a96č 8877207272939

Ano?? Nepojede a může si hledat misto za volantem i jineho

0/0
31.10.2016 13:55

O59l49d82ř18i60c10h 45Š51t74ě97p22á73n20e20k 7212746276464

Jo jo Škopek to je pašák. On stojí u nakládky a v očích má váhu, takže naprosto přesně ví kolik mu kde naložili.

Škopek , zjisti si někdy jak to vlastně chodí.

Dělám v logistice a když budu chtít , tak kamion přetížím i o 10 tun a řidič mi nikdy nic nedokáže, dokud si na zádech nepřinese váhu.;-)

0/0
31.10.2016 17:41

Z94d91e34n18e61k 34Š16i15t19i39n56a 2593168410585

Každý hraje to co mu soupeř dovolí. A to platí paušálně a systematicky.

+4/0
27.10.2016 21:17

J16a16r41o77s47l75a27v 50J66o71n30á32š 4758674702765

Jednorázové kontroly jsou nanic. Jenom systematické kontroly mohou stav změnit. A ujíždějící krajnice na většině silnic, i okresních, po nich přímo volají.

+4/0
27.10.2016 18:36

M29i79r51o24s34l68a50v 86V57y12k54o89u16p93i24l 3910806253145

Z mého laického pohledu je stále málo kontrol na přetěžování. Ptám se tedy proč jich nění více, když opravy silnic jsou tak drahé ?

+6/−1
27.10.2016 18:27

Z13b79y95š78e69k 77Š51v67e46c 8404123404475

Proč je málo kontrol přetěýování?

Není dostatek mobilních vah a nejsou místa kam je umístit. Podmínkou je i odstavné místo pro hříšníky a překládku.

Jinou možností je montáž trvalého vážení ve vozovce a posílat pokuty poštou. Problém nastane s vymahatelností u cizinců.

V ČR jsou údajně dvě mobilní váhy, na další nejsou peníze.

+1/0
28.10.2016 0:07

P47e61t36r 79B64á26č33a 8465656535295

A proc se ptate tady?

0/0
28.10.2016 0:30







Najdete na iDNES.cz