Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polák s přetíženým kamionem čekal dva dny na peníze i náhradní auto

K poškození silnic vede často nepřípustná hmotnost projíždějících vozidel. Že nejde jen o ojedinělé případy ukázala čerstvá kontrola. Přetížených totiž kamionů byla většina. Rekordmanem se stal polský šofér se dřevem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e22t94r 62B46á58č70a 8885486875185

u rekordmana bych cekal vic jak 6 tun :-P

0/0
28.10.2016 22:22

J34i17n50d75ř31i85c31h 56Š68k53o21p97e57k 4925101950115

já si myslím, že denní kontroly kamionů včetně vážení a ukládání max. možných pokut by tyhle profíky rychle zcivilizovaly

+2/−1
27.10.2016 22:15

J31i18r77i 90R36u29s82n74o40k 4575802177263

Mate pocit, ridic muze za nadmernou hmotnost nakladu?

+3/−2
27.10.2016 23:47

P81e87t79r 29V66o55n30d82r41a71c54e62k 7385331933110

V Rakousku se kamion je kamion s kládami naložený tak , že má vrchní část vidlic na návěsu volnou - u nás jsou kolikrát naloženi tak, že div jim klády nepadají dolu .....

+1/0
28.10.2016 6:41

P95a14v52l57a 74K86v26a79p40i42l79o30v92á 7569558734757

Tak já nepředpokládám, že ty pokuty zatěžují peněženku řidiče. Ten je jen zaměstnanec, za přetížení kamiony je zodpovědný provozovatel. Ten přece určuje kolik se má naložit, resp. na kolik otoček se bude dané množství materiálu převážet. Řidič je zodpovědný pouze za osobní porušení předpisů přece.

+1/−1
28.10.2016 10:14

J60i36n38d20ř77i73c43h 49Š80k48o75p15e45k 4735901580795

řidič je odpovědný za stav auta, tedy i za náklad

Pokud by měl odpovídat za přetížené kamiony majitel, tak by nikdo nikdy nic nezaplatil, protože všichni majitelé by byli z Kypru a dalších podivných zemí

+2/−1
28.10.2016 16:47

J39i60n75d64ř67i17c11h 63Š49k35o22p49e61k 4485251980885

ano, nebo snad není přítomen nakládky ? Že by ho přivezli se zavázanými očima rovnou do naloženýho kamionu ?

0/−2
28.10.2016 16:45

P62e71t66r 71B85á35č78a 8245346165765

Zjistete si laskave jak to vubec chodi, takovy chytroliny od klavesnice mam nejradsi.

+2/−1
28.10.2016 22:23

J13o35s95e16f 39H43a75n25y22á98š 2954689313

To je jedno jak to chodí. Řidič je mimo jiné zodpovědný i za způsob uložení nákladu i jeho max. hmotnost.

0/0
29.10.2016 5:35

O18l23d34ř17i37c40h 86K37ř88í46p83a37č 8867227662739

Ano?? Nepojede a může si hledat misto za volantem i jineho

0/0
31.10.2016 13:55

O49l85d53ř81i93c85h 45Š10t25ě42p32á14n49e82k 7752626746974

Jo jo Škopek to je pašák. On stojí u nakládky a v očích má váhu, takže naprosto přesně ví kolik mu kde naložili.

Škopek , zjisti si někdy jak to vlastně chodí.

Dělám v logistice a když budu chtít , tak kamion přetížím i o 10 tun a řidič mi nikdy nic nedokáže, dokud si na zádech nepřinese váhu.;-)

0/0
31.10.2016 17:41

Z49d76e21n53e16k 96Š74i89t75i45n59a 2313118560625

Každý hraje to co mu soupeř dovolí. A to platí paušálně a systematicky.

+4/0
27.10.2016 21:17

J58a47r58o20s25l49a24v 37J87o17n21á96š 4638324492625

Jednorázové kontroly jsou nanic. Jenom systematické kontroly mohou stav změnit. A ujíždějící krajnice na většině silnic, i okresních, po nich přímo volají.

+4/0
27.10.2016 18:36

M17i73r21o24s26l96a38v 41V46y84k28o95u69p63i64l 3200316573855

Z mého laického pohledu je stále málo kontrol na přetěžování. Ptám se tedy proč jich nění více, když opravy silnic jsou tak drahé ?

+6/−1
27.10.2016 18:27

Z38b14y64š82e10k 62Š83v64e98c 8844773354525

Proč je málo kontrol přetěýování?

Není dostatek mobilních vah a nejsou místa kam je umístit. Podmínkou je i odstavné místo pro hříšníky a překládku.

Jinou možností je montáž trvalého vážení ve vozovce a posílat pokuty poštou. Problém nastane s vymahatelností u cizinců.

V ČR jsou údajně dvě mobilní váhy, na další nejsou peníze.

+1/0
28.10.2016 0:07

P24e36t44r 48B41á50č30a 8775776635945

A proc se ptate tady?

0/0
28.10.2016 0:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.