Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podchod z pardubického nádraží na Duklu je u ledu. Radní sází na lávku

Ještě loni na jaře se zdálo, že lidé budou jednou moci dojít z pardubického nádraží na sídliště Dukla podchodem i lávkou. Nakonec první možnost padla. Důvodem jsou peníze. Tunel by z velké části muselo platit město a na to nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a45n 13T38a83r63a76b35a 4816596639149

Podchod je nesmysl, lávka ještě horší. Podobně lávky se stavěly před 20 lety v Číně. Bude to drahé, hnusně a nefunkční. Co třeba lanovka? Za menší peníze než podchod daleko větší atrakce.

0/0
9.10.2016 23:44

J26a58r77o62s29l15a79v 53J49o75n53á66š 4128294872245

Ale ty provozní náklady!

0/0
10.10.2016 17:05

P25e73t36r 82Ž35á57k 4171900893810

Tak pan Brendl se plete asi má nějaké lobistické úkoly od tunelářů. Psychologicky jak říká je jasně lepší lávka, já bych v noci do tunelu nešel. V zimě by tam byli homeless a za chvilku by to páchlo jako na WC. Stačí si jít čuchnout k Mototechně ale on má asi dost peněz tak jezdí autem a podchody nepoužívá.

+1/−3
8.10.2016 13:03

L94u82c33i65e 67F20u63c15h88s51o87v25a 8764225266261

Souhlasím. Někde jsem četla názor nějaké nuly politické, jak dával za příklad podchod v České Třebové. Jenže tam jsou podchody dva. Jeden je v poho, zřejmě proto ho dávali za příklad, ale ten druhý, který měl být ve své době hlavní, je, dle názoru tam bydlících, plný bezdomovců a feťáků, že tam rozumný člověk nevkročí. Kamery vydrží jen, než ji sejme první "obyvatel" tunelu.

0/0
10.10.2016 8:41

L80u64d90v45í35k 63R74a62k 8205171334804

;-D;-D;-DPardubice no. Konkrétně na lávku se sází už 25 let, skončilo to vybudovanými patkami pro pilíře.Rv

+1/0
8.10.2016 10:00

M67i50r86o71s46l19a96v 30S82v17o43b13o96d39a 1465368100964

;-D;-D;-DTakže zase kulový. Teď se budou hádat dalších 5 let. Pitomci.

+2/0
8.10.2016 9:01

T23o65m18á76š 52J98u54n56g 5405171699

"Pravda je, že problém by mohl být třeba v tom, že nádražní budova se na několik hodin v noci uzavírá, a tak by podchod byl na čas nepřístupný."

Aha, tak tím se vše vysvětluje.. Evidentně pan Kolovrátník kolem nádraží jenom projížděl když neví, že je v provozu nonstop :D

+1/0
7.10.2016 19:41

J55a60n 85T82a36r30a11b10a 4526406129289

Máte kus pravdy oba. Nádraží je a není v provozu nonstop. Z logických důvodu se na část noci zavírá.

0/0
9.10.2016 23:46

P95e96t56r 57Š42i38m34r38a36l 4197207195245

Já nejsem Pardubičák, ale lávka se mi zdá jako nešťastné řešení.

Na mapách https://mapy.cz/s/17WBo vychází jižní část podchodu na něco přes 150 metrů a lávka cca 170 metrů. Je otázkou, co bude levnější, protože lávka s výtahy a schodišti na každé nástupiště rozhodně nebude zadarmo. Podchod 150 metrů dlouhý sice taky ne, ale již v něm nebudou technická zařízení (výtahy na nástupiště budou součástí nádraží SŽDC).

A argument, že se na noc výpravní budova zavírá mi připadá směšný. Řeší se to tak, že se udělá z prvního nástupiště noční východ mimo nádražní budovu. Třeba by to mohlo jít i v Pardubicích : - )

+5/0
7.10.2016 18:26

J69a90r97o87s27l89a78v 89J59o37n56á56š 4298694192455

Taky si myslím, že provoz lávky se sedmi výtahy (pět na každé nástupiště a dva koncové) bude finančně náročný. Možná, že se jednorázově ušetří, ale dlouhodobě se lávka, její provoz a údržba velmi prodraží!!

+2/0
8.10.2016 11:30

J35a56n 65T21a46r22a78b94a 4516216279169

Proč řešit co bude "levnější"? Tohle prokletí vede k hloupým investicím. Řešme co bude funkční., cena je až pak.

0/0
9.10.2016 23:49

J78a43n 45H49á76j68e66k 2396126213355

Kamerami městské policie se dá řešit bezpečnost jak podchodu, tak nadchodu.

Jestli SŽDC bude dělat podchod, který bude určitě spojovat všechny nástupiště (nebo jen první a pátou kolej?), tak my postavíme lávku, která bude přístupná ze všech nástupišť a povede až na Duklu. Naši furianti hadra.

Proč bychom se domluvili, že využijeme jednu stavbu pro všechny, my si každý postavíme svoji.... za Vaše penize. Tomu tedy ANO říct nejde.

+3/0
7.10.2016 18:01

P50e33t38r 45K69o10r10b22e68l 9256917100612

Je nesmysl jí ukončit na prvním nástupišti bez smysluplného napojení na obchodní zónu. Nejlépe by jí bylo přetáhnout až přes silnici. Pak budu věřit v to, že ubudou lidi chodící přes koleje.

+3/0
7.10.2016 16:04

R53u97d76o56l21f 13P46e15k71á71r20e25k 9902171799603

Pokud mezi kolejema nebude zed, tak tam blbecci budou stejne chodit. Stejne jako u Ramovky k zachytce...

0/0
7.10.2016 19:09

P12e78t42r 24K31o25r86b18e75l 9196937500982

Budou, ale čím bude lávka smysluplněji postavená, tím jich bude méně.

0/0
8.10.2016 12:32

J58a90n 85T43a83r94a78b90a 4206276989739

Jste v Pardubicích za posledních 50 let viděl něco smysluplné postaveného? A co?

0/0
9.10.2016 23:50

J29a77n 60Ž28á30r77o91v30s60k65ý 8458599854398

Hoši, tohle už mělo být dávno hotové. A no o tom pořád jenom kafrat.

+5/0
7.10.2016 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.