Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestu u pardubického Parama usnadní dříve opravený pruh i nové osvětlení

Okolí nové okružní křižovatky u pardubického Parama se stále mění. Silničáři začali v předstihu upravovat zavřený pruh staré silnice. Dříve možná zprovozní i další části přestavovaného úseku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J23a39r14o91s96l27a94v 82R36y30c37h73t46á37ř 2604259719296

Mimoúrovňová křižovatka dvou frekventovaných silnic má běžně používané funkční řešení. Najdeme ho na dálnicích.

V Pardubicích jsme mistry světa v řešeních "po našem".

0/0
20.9.2016 22:56

J98a49n 14T57a58r22a79b86a 4966706239179

Vzhledem k tomu, že není (ani v plánu) žádný bypass ve směru od CR na HK, tak být ŘSD bych si s tou slibovanou průjezdností nijak nefandil. Zatím je situace katastrofální a z logiky věci to po "dokončení" o moc lepší nebude.

0/0
20.9.2016 17:24

R82u23d88o97l38f 62P73e35k78á85r97e30k 9792301799213

Jestli ta současná katastrofální situace nebude skutečně tím, že ta auta dnes prostě z toho kruháče nemají kam ve směru do HK "vyjet", že. Sice to bylo již několikrát zmiňováno, ale pro některé lidi je taková abstrakce příliš náročná...

+1/0
20.9.2016 23:20

Z60d93e60n14e20k 97Š72i53t57i65n79a 2913218190305

Samé kecy.

Tento monstrózní projekt u Parama trvá už 5 let a nic nevyřeší. Předražená stavba a a...nic. Jen ucpané komunikace.

Tranzitní dopravu vyřeší obchvaty. Na nádraží jeden v knihkupectví ve vizualizaci již sledují pár let.

Je to jako s D35. Samé žvásty politiků, ale v praxi vůbec nic.

Opět máme předvolební období.

Takže snad to osvětlení ??? Východní Čechy byly, jsou a budou vč. Pardubic jen tlacháním politiků. Politice a volbám zdar.

+1/−4
19.9.2016 21:12

J33i69r28i 47D23o84m47i98n97i50k 1451498231500

Právě se "vyjádřil" jeden z hospodkých žvanilů, kteří rozumí všemu a všechno by vyřešili šmahem....

0/−1
19.9.2016 22:22

Z82d76e37n42e68k 35Š13i20t18i95n83a 2503448490725

Pane kolego, místo nemístného komentáře dejte něco smysluplného do placu.

+1/0
19.9.2016 22:43

R81u81d23o68l65f 74P60e60k82á66r35e23k 9932611639733

Kdepak! Nic není hotového, ale Vy už víte, že je stavba předražená, a že nic neřeší... R^ A to Vaše rozbíhavé myšlení: Kecy - tranzit - knihkupectví - D35 - volby - osvětlení - Východní Čechy, to se jen tak nevidí...;-D Co na to berete?

+2/0
19.9.2016 23:47

J58i59r12i 74D87o51m59i52n83i26k 1221608311620

Ale zase splácat tolik témat do několia málo vět, to už je výkon . ;-D

0/0
19.9.2016 23:58

J71a49n 97T36a25r68a32b79a 4576756329269

Pane Šítino, pan Dominik je tu profláknutý pozitivním oslintáváním stávajícího a tedy nesmyslného řešení přetětí hlavního tahu CR->HK kruhovým miniaturním objezdem s intenzivním provozem v křižujících se trasách, buďte v klidu, ten pán je úplně mimo.

+1/0
20.9.2016 17:26

J54a74r42o22s18l57a54v 31R35y89c42h74t83á40ř 2324709849486

...a umíte něco jiného než urážet či trollit diskuzi?

0/0
20.9.2016 22:58

T62o98m38á29š 93B85o24l67e46s93l51a77v 1122361512708

Ať počítám, jak počítám, nějak mi těch 5 let nevychází. První stavební práce, neomezující dopravu, začaly v dubnu 2015. Až v květnu 2016 odstranili semafory a teprve v červenci částečně omezili dopravu... Kde je tedy těch 5 let monstróznosti?

0/0
20.9.2016 10:14

P96e83t19r 70S18e63i16d98n37e81r 1177321515833

Tenhle dopravní problém prostě v daném místě nemá řešení - ať se vyprojektuje a realizuje cokoliv . . .

Původní projekt vedení "hradubické" je starý 50 let a je tedy poplatný své době - především intenzitě provozu a přepravním proudům. V neposlední řadě je prostor limitován ze všech stran : dráha, letiště, polomrtvé Paramo . . .

Pokud si Pardubice mají ulevit od tranzitní dopravy (a doprava od Pardubic), je zapotřebí tranzit odklonit po novém mostě za Svítkovem !!

Tahle superbetonáž nic nevyřeší, nezrychlí, nezbaví město smogu a prachu a je jenom ztrátou času a peněz.

Až to někdo pochopí a udělá, pak si snad oddechneme . . .

+2/0
19.9.2016 17:44

J45i60r93i 18D22o33m86i34n80i56k 1961498211590

Hlavně, že to chápete Vy. Že jste se nepřihlásil do architektonické soutěže, mohl jste být "za vodou" pane experte ...

0/−2
19.9.2016 22:24

Z79d56e87n15e33k 23Š43i48t60i23n39a 2983928380915

Moje řeč viz příspěvky. Někteří to prostě nechápou a nepochopí.

0/0
19.9.2016 23:11

J22a77n 91T26a61r58a89b82a 4926236289839

No ano, máte pravdu. Bohužel o projektu a investicích rozhodují lidé s myšlením pana Dominika a to opravdu nemá naději na dobrý výsledek. Za kterýmikoli hranicemi ČR by tento nesmysl neprošel ani studií, v ČR je bohužel i realizován. Všude jinde by totiž ten kruhový objezd byl jedno patro nad hlavním tahem, nikoli ve stejné úrovni, navíc by byl umístěn asymetricky aby nekolidoval s ochranným pásmem železnice. A když se na místo podíváte shora, zjistíte že třetina toho řešení je hotová. Jen nějakého donkey napadlo ten zbytek natlačit dolů místo ho nechat nahoře. Výsledek už znáte.

0/0
20.9.2016 17:32

H71e13l61e72n68a 52P55a29r79d93u11b98s38k50á 1969982801781

Jsem místní, ale celé jsem to nějak nepochopila. Co se vlastně změnilo? Jenom to, že od HK se bude moct jet jedním pruhem rovnou na Chrudim. Ale od Chrudimi budou muset stejně všichni na kruhák, takže věčné kolony nezmizí. V podstatě jen kosmetická úprava stávajícího stavu, za těžký prachy.Rv

+2/−2
19.9.2016 12:15

J23i40ř57í 42K67o78u15b33a 6582115881

Další změna je zkapacitnění. Ovšem částečně pohlcené kruhákem, v tomto směru nelze než souhlasit s panem Vondrákem.

0/0
19.9.2016 13:07

J73a93k90u14b 38N70o44v98á49k 9702554464181

a můžete nám dopravní docentko ozřejmit, jak byste to provedla vy? Přes kruhák bude po dokončení jezdit jen ten, kdo jede o dukly / zavodiste na chrudim, pak ti, co jedou od chrudimi na hradec a ti, co jedou od hrace nahoru na duklu / zavodiste. Prakticky kruhák bude obsluhovat jen 3 z 6 moznych smeru provozu. Chytrejsi reseni proste neexistuje

+1/−1
19.9.2016 13:07

H22e28l75e91n87a 21P60a90r12d24u10b87s35k39á 1449822671451

A) Myslím, že se dá diskutovat i bez osobních invektiv.

B) Čekala jsem, že se za ty peníze vyřeší i největší problém paramáckého špuntu, tedy věčné kolony od Chrudimi. To se nepodařilo a na základě zvoleného a provedeného řešení už ani nepodaří. (Souhlas s panem Vondrákem.)

+3/−2
19.9.2016 14:44

R93u54d40o16l98f 20P93e98k78á61r10e40k 9182661929483

No, možná by bylo dobrý se tam jet nejdřív podívat...

+1/−1
19.9.2016 15:07

J30a49n 12T23a45r46a49b97a 4706796909269

No já se tam "dívám" téměř denně a bohužel musím potvrdit slova Heleny Pardubské. Ten kruháč je naprostý nesmysl.

+1/0
20.9.2016 17:34

J13a41k10u25b 81N35o61v90á77k 9152294654961

Odhadujete na základě čeho? Jednak na mimourovnove křížení není místo a druhak, zpomalení dopravy bude díky kruhaku a bypassu minimální. Od kruhaku už to pofrci. Proto se vás ptám, ale jen vás, nikoho dalšího. Máte lepší reseni?

0/0
19.9.2016 15:43

J87a41n 98T89a71r15a42b93a 4856196949809

Proč by nebylo místo, To kruhové šílenství co teď spáchali v úrovni terénu mělo být o osm metrů výš a pod ním rovná silnice od Chrudimi na Hradec. To je celé.

0/0
20.9.2016 17:37

J54a10k56u15b 42N44o28v28á77k 9942464614841

Už tu vidím ale davy lidí jak brblaji o utracene miliardě navíc

0/0
20.9.2016 18:10

J57a81n 15T11a70r24a30b46a 4256566149499

Ale huš, maximálně 100 milionů a to ještě při cenách v levelu Metrostav/Eurovia, u normálních stavařů 75. Což při průjezdu 30 000 vozidel za den a životnosti řešení 30 let je 0,37kč na jedno vozidlo a to nepočítám neděle a státní svátky, nepočítám ekonomické ztráty ze zdržených vozidel, nehod a zásahů policie a IZS....

A pořád bych dal přednost smysluplnému a fungujícímu řešení za 100mega než nefungujícímu nesmyslu za dvacet. To první je investice, to druhé vyhozené peníze.

0/0
20.9.2016 22:03

Z17d97e73n58e31k 27Š32i15t43i37n35a 2153858450705

Máte pravdu paní Heleno. Dopravní infrastruktura je nejen problém Paramo, ale Východních Čech paušálně. Přednádraží v PCE je toho důkazem.

Jen předvolební kecy politiků. Koho asi volit ???

0/−1
19.9.2016 23:09

J10i46ř29í 91K93o46z14á24k 8323373918

Od Chrudimi pojedouna kruhákjen ti, co budou pokračovat nahoru na nadjezd, ti co jedou na Duklu, pojedou bypassem, stejně tak od Dukly bude bypass. Co je na tom k nepochopení?

0/−1
19.9.2016 15:39

H24e94l73e44n39a 52P51a64r34d45u53b69s55k77á 1249562501301

Já to chápu, ale vždyť to je jen kosmetická úprava stávajícího stavu, kdy odbočující od Chrudimi na Duklu měli k dispozici svůj vlastní pruh (věčně prázdný, protože většina aut stejně jede rovně na Hradec). Prostě mi tam chybí možnost přímého průjezdu Chrudim - Hradec. Když byla celé prázdniny uzavírka odbočky na Duklu, tak se na HK jezdilo přímo, to bylo super, žádné kolony.

+1/−3
19.9.2016 15:56

R56u10d25o35l52f 29P98e94k63á20r13e12k 9832501309383

Jistě! Bylo to supr, jen se "dávilo" město... Matko Přírodo!

0/−1
19.9.2016 23:37

T12o37m40á98š 97B81o62l31e20s34l55a75v 1732231792898

Od Chrudimi to stálo hlavně proto, že se zde sbíhaly dva pruhy, od Dukly a od Chrudimi. Navíc to zpomalovala auta odbočující nahoru na nadjezd od Hradce. Zpomalení z Dukly na Hradec zmizí, z Hradce na Chrudim též, takže zůstane pouze doprava Dukla - Chrudim, kde je provoz minimální, Hradec - nadjezd možná trošku horší, ale stále značně omezený a Chrudim - Hradec, kde budou auta plynuje odjíždět. Podle mého významné zlepšení, když není možné udělat mimoúrovňovou křižovatku. Nic kosmetického! ;-O

0/0
20.9.2016 10:19

A63l93e75š 36V76o88n51d53r44á43k 9870416615

Stejně je velká škoda, že se u Parama nepostavila klasická mimoúrovňová křižovatka, jak bylo původně plánováno. Takhle na čtyřproudovou komunikaci HK-Chrudim můžeme zapomenout – na věčné časy při jízdě od Chrudimi na Hradec budeme u Parama kroužit po kruháku...

+2/0
19.9.2016 12:04

J31i61ř13í 48K26o75c85u25r50e31k 6745464935248

Jo, tohle beru. Když už tam jsou stroje, když už je to rozkopané, tak udělat něco navíc, aby se do té křižovatky už nemuselo šahat, mi přijde naprosto logické a správné.

0/0
19.9.2016 11:33

Z28d73e33n30ě50k 39H22r48u89b74o93š 9615228853859

Rychlost výstavby tohoto úseku by měla být příkladem pro všechny ostatní stavby. Jediné co nechápu je, proč jsou na tom kruhovém objezdu ty dvě "vybouleniny", proč není v jedné rovině. V autě to problém není, ale na motorce to docela vyvádí z rovnováhy...

+1/0
19.9.2016 10:13

T64o63m92á31š 68B88o72l52e36s57l47a92v 1732221712108

Zvlnění je kvůli odtoku vody. Objezd je částečně ve svahu a navíc na něj teče poměrně velké množství vody z nadjezdu.

+1/0
19.9.2016 10:53

Z89d82e74n33ě79k 20H22r47u11b48o81š 9705378543649

Toto vysvětlení zní logicky, ale stejně si myslím, že to šlo vyřešit i lépe.

0/0
19.9.2016 11:05

T63o10m39á84š 67B80o24l34e35s54l30a95v 1722131452488

Nejspíš by zde šel menší sklon, jenže vody z nadjezdu bývá za deště opravdu enormní množství. Zase to vypadá zajímavě a možná to má i psychologický apsekt, kdy tudy nebudou auta lítat šílenou rychlostí skrz objezd.;-D

0/0
20.9.2016 10:23

A36l28e73š 13V77o46n62d15r53á50k 9550296305

Rychlost výstavby příkladem? Jelikož se nejedná o žádnou komplikovanou stavbu, určitě by se vše dalo zvládnout rychleji. Stejně tak podcenění potřebné šířky a zatížení provizorního mostu není zrovna příkladné...

0/0
19.9.2016 12:08

J16a12k25u80b 91N82o92v44á36k 9142294744571

pocitejte technologicke prestavky na zatvrdnuti betonu atd, pocitejte s neustalym vysokym provozem a take se zmenami vedeni dopravy a podobne. Ano, jde to postavit za pul roku, uplne bez provozu, ale za 3x vetsi penize

+3/0
19.9.2016 13:09

J49i77r59i 24D48o44m64i10n55i52k 1621518851260

Stavbařům určitě patří velký dík. Je to snad první velká stavba, na které se skutečně pracuje a to prakticky neustále a výsledky jsou viditelné každý den. R^

+7/0
19.9.2016 9:55

Z47d33e41n26e34k 93Š14i28t52i15n24a 2803298520135

Je to standard v ČR, jeden km = nejméně jeden rok, ale o Pardubicích to platí pětinásobně. To Paramo je ostuda ŘSD.

0/−2
19.9.2016 23:16







Najdete na iDNES.cz