Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestu u pardubického Parama usnadní dříve opravený pruh i nové osvětlení

Okolí nové okružní křižovatky u pardubického Parama se stále mění. Silničáři začali v předstihu upravovat zavřený pruh staré silnice. Dříve možná zprovozní i další části přestavovaného úseku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a38r47o69s29l35a54v 16R38y54c24h51t19á37ř 2224179329126

Mimoúrovňová křižovatka dvou frekventovaných silnic má běžně používané funkční řešení. Najdeme ho na dálnicích.

V Pardubicích jsme mistry světa v řešeních "po našem".

0/0
20.9.2016 22:56

J19a14n 32T71a32r10a54b60a 4336746839749

Vzhledem k tomu, že není (ani v plánu) žádný bypass ve směru od CR na HK, tak být ŘSD bych si s tou slibovanou průjezdností nijak nefandil. Zatím je situace katastrofální a z logiky věci to po "dokončení" o moc lepší nebude.

0/0
20.9.2016 17:24

R87u46d45o49l78f 13P75e44k33á36r38e65k 9542621749743

Jestli ta současná katastrofální situace nebude skutečně tím, že ta auta dnes prostě z toho kruháče nemají kam ve směru do HK "vyjet", že. Sice to bylo již několikrát zmiňováno, ale pro některé lidi je taková abstrakce příliš náročná...

+1/0
20.9.2016 23:20

Z93d71e81n14e53k 66Š64i40t48i90n15a 2463258680125

Samé kecy.

Tento monstrózní projekt u Parama trvá už 5 let a nic nevyřeší. Předražená stavba a a...nic. Jen ucpané komunikace.

Tranzitní dopravu vyřeší obchvaty. Na nádraží jeden v knihkupectví ve vizualizaci již sledují pár let.

Je to jako s D35. Samé žvásty politiků, ale v praxi vůbec nic.

Opět máme předvolební období.

Takže snad to osvětlení ??? Východní Čechy byly, jsou a budou vč. Pardubic jen tlacháním politiků. Politice a volbám zdar.

+1/−4
19.9.2016 21:12

J78i31r63i 65D77o16m68i57n18i41k 1861788811740

Právě se "vyjádřil" jeden z hospodkých žvanilů, kteří rozumí všemu a všechno by vyřešili šmahem....

0/−1
19.9.2016 22:22

Z65d27e68n35e79k 66Š61i92t78i31n30a 2803148100875

Pane kolego, místo nemístného komentáře dejte něco smysluplného do placu.

+1/0
19.9.2016 22:43

R96u39d29o63l34f 58P44e90k95á95r67e34k 9232731729653

Kdepak! Nic není hotového, ale Vy už víte, že je stavba předražená, a že nic neřeší... R^ A to Vaše rozbíhavé myšlení: Kecy - tranzit - knihkupectví - D35 - volby - osvětlení - Východní Čechy, to se jen tak nevidí...;-D Co na to berete?

+2/0
19.9.2016 23:47

J87i82r64i 81D72o46m20i44n12i50k 1851518411440

Ale zase splácat tolik témat do několia málo vět, to už je výkon . ;-D

0/0
19.9.2016 23:58

J95a11n 68T69a20r12a67b24a 4576266319369

Pane Šítino, pan Dominik je tu profláknutý pozitivním oslintáváním stávajícího a tedy nesmyslného řešení přetětí hlavního tahu CR->HK kruhovým miniaturním objezdem s intenzivním provozem v křižujících se trasách, buďte v klidu, ten pán je úplně mimo.

+1/0
20.9.2016 17:26

J72a38r21o41s48l29a16v 65R42y97c49h27t24á60ř 2284839619836

...a umíte něco jiného než urážet či trollit diskuzi?

0/0
20.9.2016 22:58

T72o91m58á60š 10B66o65l52e62s70l96a72v 1352481602468

Ať počítám, jak počítám, nějak mi těch 5 let nevychází. První stavební práce, neomezující dopravu, začaly v dubnu 2015. Až v květnu 2016 odstranili semafory a teprve v červenci částečně omezili dopravu... Kde je tedy těch 5 let monstróznosti?

0/0
20.9.2016 10:14

P73e81t32r 70S11e65i45d75n12e97r 1617501555583

Tenhle dopravní problém prostě v daném místě nemá řešení - ať se vyprojektuje a realizuje cokoliv . . .

Původní projekt vedení "hradubické" je starý 50 let a je tedy poplatný své době - především intenzitě provozu a přepravním proudům. V neposlední řadě je prostor limitován ze všech stran : dráha, letiště, polomrtvé Paramo . . .

Pokud si Pardubice mají ulevit od tranzitní dopravy (a doprava od Pardubic), je zapotřebí tranzit odklonit po novém mostě za Svítkovem !!

Tahle superbetonáž nic nevyřeší, nezrychlí, nezbaví město smogu a prachu a je jenom ztrátou času a peněz.

Až to někdo pochopí a udělá, pak si snad oddechneme . . .

+2/0
19.9.2016 17:44

J83i82r62i 72D53o39m77i21n38i54k 1741958651450

Hlavně, že to chápete Vy. Že jste se nepřihlásil do architektonické soutěže, mohl jste být "za vodou" pane experte ...

0/−2
19.9.2016 22:24

Z67d69e72n10e66k 77Š86i45t61i90n81a 2163568810585

Moje řeč viz příspěvky. Někteří to prostě nechápou a nepochopí.

0/0
19.9.2016 23:11

J12a15n 25T95a14r85a23b19a 4616946309689

No ano, máte pravdu. Bohužel o projektu a investicích rozhodují lidé s myšlením pana Dominika a to opravdu nemá naději na dobrý výsledek. Za kterýmikoli hranicemi ČR by tento nesmysl neprošel ani studií, v ČR je bohužel i realizován. Všude jinde by totiž ten kruhový objezd byl jedno patro nad hlavním tahem, nikoli ve stejné úrovni, navíc by byl umístěn asymetricky aby nekolidoval s ochranným pásmem železnice. A když se na místo podíváte shora, zjistíte že třetina toho řešení je hotová. Jen nějakého donkey napadlo ten zbytek natlačit dolů místo ho nechat nahoře. Výsledek už znáte.

0/0
20.9.2016 17:32

H61e53l77e94n15a 98P10a18r41d34u60b82s76k70á 1479312701901

Jsem místní, ale celé jsem to nějak nepochopila. Co se vlastně změnilo? Jenom to, že od HK se bude moct jet jedním pruhem rovnou na Chrudim. Ale od Chrudimi budou muset stejně všichni na kruhák, takže věčné kolony nezmizí. V podstatě jen kosmetická úprava stávajícího stavu, za těžký prachy.Rv

+2/−2
19.9.2016 12:15

J46i81ř94í 61K35o49u59b98a 6612585531

Další změna je zkapacitnění. Ovšem částečně pohlcené kruhákem, v tomto směru nelze než souhlasit s panem Vondrákem.

0/0
19.9.2016 13:07

J59a20k15u45b 19N34o91v83á94k 9752174564731

a můžete nám dopravní docentko ozřejmit, jak byste to provedla vy? Přes kruhák bude po dokončení jezdit jen ten, kdo jede o dukly / zavodiste na chrudim, pak ti, co jedou od chrudimi na hradec a ti, co jedou od hrace nahoru na duklu / zavodiste. Prakticky kruhák bude obsluhovat jen 3 z 6 moznych smeru provozu. Chytrejsi reseni proste neexistuje

+1/−1
19.9.2016 13:07

H27e76l54e41n28a 42P48a91r48d70u57b48s72k10á 1279382451161

A) Myslím, že se dá diskutovat i bez osobních invektiv.

B) Čekala jsem, že se za ty peníze vyřeší i největší problém paramáckého špuntu, tedy věčné kolony od Chrudimi. To se nepodařilo a na základě zvoleného a provedeného řešení už ani nepodaří. (Souhlas s panem Vondrákem.)

+3/−2
19.9.2016 14:44

R46u50d63o80l24f 54P47e67k46á55r47e74k 9242391359303

No, možná by bylo dobrý se tam jet nejdřív podívat...

+1/−1
19.9.2016 15:07

J43a58n 93T27a79r29a20b61a 4216496579969

No já se tam "dívám" téměř denně a bohužel musím potvrdit slova Heleny Pardubské. Ten kruháč je naprostý nesmysl.

+1/0
20.9.2016 17:34

J45a34k73u55b 59N69o69v15á20k 9452624984921

Odhadujete na základě čeho? Jednak na mimourovnove křížení není místo a druhak, zpomalení dopravy bude díky kruhaku a bypassu minimální. Od kruhaku už to pofrci. Proto se vás ptám, ale jen vás, nikoho dalšího. Máte lepší reseni?

0/0
19.9.2016 15:43

J60a94n 91T54a72r55a28b22a 4526656689439

Proč by nebylo místo, To kruhové šílenství co teď spáchali v úrovni terénu mělo být o osm metrů výš a pod ním rovná silnice od Chrudimi na Hradec. To je celé.

0/0
20.9.2016 17:37

J28a36k26u40b 12N69o73v95á50k 9322214804901

Už tu vidím ale davy lidí jak brblaji o utracene miliardě navíc

0/0
20.9.2016 18:10

J25a54n 68T29a19r97a95b93a 4336296349279

Ale huš, maximálně 100 milionů a to ještě při cenách v levelu Metrostav/Eurovia, u normálních stavařů 75. Což při průjezdu 30 000 vozidel za den a životnosti řešení 30 let je 0,37kč na jedno vozidlo a to nepočítám neděle a státní svátky, nepočítám ekonomické ztráty ze zdržených vozidel, nehod a zásahů policie a IZS....

A pořád bych dal přednost smysluplnému a fungujícímu řešení za 100mega než nefungujícímu nesmyslu za dvacet. To první je investice, to druhé vyhozené peníze.

0/0
20.9.2016 22:03

Z17d48e93n38e83k 91Š67i15t22i41n43a 2523748180755

Máte pravdu paní Heleno. Dopravní infrastruktura je nejen problém Paramo, ale Východních Čech paušálně. Přednádraží v PCE je toho důkazem.

Jen předvolební kecy politiků. Koho asi volit ???

0/−1
19.9.2016 23:09

J87i13ř52í 37K82o20z62á56k 8113593928

Od Chrudimi pojedouna kruhákjen ti, co budou pokračovat nahoru na nadjezd, ti co jedou na Duklu, pojedou bypassem, stejně tak od Dukly bude bypass. Co je na tom k nepochopení?

0/−1
19.9.2016 15:39

H42e67l72e48n93a 17P91a22r94d31u79b67s65k39á 1539752781831

Já to chápu, ale vždyť to je jen kosmetická úprava stávajícího stavu, kdy odbočující od Chrudimi na Duklu měli k dispozici svůj vlastní pruh (věčně prázdný, protože většina aut stejně jede rovně na Hradec). Prostě mi tam chybí možnost přímého průjezdu Chrudim - Hradec. Když byla celé prázdniny uzavírka odbočky na Duklu, tak se na HK jezdilo přímo, to bylo super, žádné kolony.

+1/−3
19.9.2016 15:56

R21u25d53o11l31f 18P90e80k90á50r17e53k 9902911789903

Jistě! Bylo to supr, jen se "dávilo" město... Matko Přírodo!

0/−1
19.9.2016 23:37

T58o10m41á72š 47B36o60l62e23s54l17a44v 1852971392438

Od Chrudimi to stálo hlavně proto, že se zde sbíhaly dva pruhy, od Dukly a od Chrudimi. Navíc to zpomalovala auta odbočující nahoru na nadjezd od Hradce. Zpomalení z Dukly na Hradec zmizí, z Hradce na Chrudim též, takže zůstane pouze doprava Dukla - Chrudim, kde je provoz minimální, Hradec - nadjezd možná trošku horší, ale stále značně omezený a Chrudim - Hradec, kde budou auta plynuje odjíždět. Podle mého významné zlepšení, když není možné udělat mimoúrovňovou křižovatku. Nic kosmetického! ;-O

0/0
20.9.2016 10:19

A82l72e89š 43V48o41n45d64r56á22k 9260516155

Stejně je velká škoda, že se u Parama nepostavila klasická mimoúrovňová křižovatka, jak bylo původně plánováno. Takhle na čtyřproudovou komunikaci HK-Chrudim můžeme zapomenout – na věčné časy při jízdě od Chrudimi na Hradec budeme u Parama kroužit po kruháku...

+2/0
19.9.2016 12:04

J50i40ř86í 87K74o80c53u44r16e46k 6845644905878

Jo, tohle beru. Když už tam jsou stroje, když už je to rozkopané, tak udělat něco navíc, aby se do té křižovatky už nemuselo šahat, mi přijde naprosto logické a správné.

0/0
19.9.2016 11:33

Z76d10e56n93ě92k 20H72r70u27b12o44š 9515278633769

Rychlost výstavby tohoto úseku by měla být příkladem pro všechny ostatní stavby. Jediné co nechápu je, proč jsou na tom kruhovém objezdu ty dvě "vybouleniny", proč není v jedné rovině. V autě to problém není, ale na motorce to docela vyvádí z rovnováhy...

+1/0
19.9.2016 10:13

T26o34m20á18š 56B71o23l29e55s21l27a85v 1982761362148

Zvlnění je kvůli odtoku vody. Objezd je částečně ve svahu a navíc na něj teče poměrně velké množství vody z nadjezdu.

+1/0
19.9.2016 10:53

Z78d56e52n67ě63k 10H28r33u41b42o78š 9225848533329

Toto vysvětlení zní logicky, ale stejně si myslím, že to šlo vyřešit i lépe.

0/0
19.9.2016 11:05

T62o88m66á88š 22B74o56l43e25s62l80a10v 1822741332728

Nejspíš by zde šel menší sklon, jenže vody z nadjezdu bývá za deště opravdu enormní množství. Zase to vypadá zajímavě a možná to má i psychologický apsekt, kdy tudy nebudou auta lítat šílenou rychlostí skrz objezd.;-D

0/0
20.9.2016 10:23

A93l90e96š 65V94o73n94d23r26á15k 9860756245

Rychlost výstavby příkladem? Jelikož se nejedná o žádnou komplikovanou stavbu, určitě by se vše dalo zvládnout rychleji. Stejně tak podcenění potřebné šířky a zatížení provizorního mostu není zrovna příkladné...

0/0
19.9.2016 12:08

J92a11k44u12b 87N63o95v42á86k 9242394324221

pocitejte technologicke prestavky na zatvrdnuti betonu atd, pocitejte s neustalym vysokym provozem a take se zmenami vedeni dopravy a podobne. Ano, jde to postavit za pul roku, uplne bez provozu, ale za 3x vetsi penize

+3/0
19.9.2016 13:09

J36i14r81i 98D44o57m17i68n84i31k 1861868371870

Stavbařům určitě patří velký dík. Je to snad první velká stavba, na které se skutečně pracuje a to prakticky neustále a výsledky jsou viditelné každý den. R^

+7/0
19.9.2016 9:55

Z93d53e72n16e87k 79Š29i32t61i46n96a 2943218370405

Je to standard v ČR, jeden km = nejméně jeden rok, ale o Pardubicích to platí pětinásobně. To Paramo je ostuda ŘSD.

0/−2
19.9.2016 23:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.