- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je správné pojmenovávat věci dle skutečnosti.
1. Prachy je nutno utratit, aby nepropadly. 2. Nejedná se o terminál, ale o zlepšení vzhledu prostoru před nádražím, nyní nazvané náměstím. 3. Prostor zvětšit nelze, některé věci přibydou a na jiné námi oblíbené místo není. 4. O záporech je potřeba pomlčet. 5. Pokud očekáváte zlepšení cestování, chápejte, že bez rekonstrukce objektu nádraží to nelze.
To, co se prezentuje v grafice článku, je pouze rychlou a lacinou náhražkou toho, co je skutečně potřeba !
Nový terminál by měl být součástí generální opravy a rekonstrukce chátrajícího nádraží. Terminály integrované dopravy se dnes řeší úplně jinak - především s ohledem na pohodlí a bezpečnost cestujících. V tomto ohledu je projekt nefunkční a jaksi "zastydlý" a plní pouze funkci politické provize politikům . . . .
"terminál" ? Krytá zastávka z betonu za 200 milionů ?
Plus celé přednádražní prostranství, stačí se podívat na vizualizaci.
pod pojmem dopravní terminál si představuji něco víc, než krytou zastávku MHD. Pokud by chtěli něco udělat opravdu smysluplně, tak propojit do jednoho terminálu nádraží, MHD a autobusové nádraží, které je ve své současné podobě ostudou krajského města.
Třešničkou na dortu by mohl být Hyperloop na letiště...
Pardubice si zaslouží pořádný dopravní terminál. Jen doufám, že si už kvůli DFJP dají záležet a projekt z hlediska dopravního inženýrství řádně konzultovat s odborníky.
Tak, jasně že ano. Asi stejně jako dlouho předlouho konzultována Třída míru, park Na Špici atd.
Kruháč přece nejde porovnat s terminálem, hradecký terminál byl o dost větší a dražší.
To bude zas rychlostavba jako všechno to je asi jedno hlavně že to bude za 180 dní at žije stavařina
To asi aby si nezáviděli s Hradcem ten kruháč, tak se pustí ještě do dražší stavby. A bude také přítomen Kotas?
Možná ano. A já možná taky.