Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubické nádraží překlene lávka, stavět se začne zhruba za dva roky

Sídliště Dukla spojí se severní částí Pardubic lávka, která přemostí pardubické nádraží. Rozhodli o tom radní města a zároveň schválili zpracování studie. Vypracuje ji společnost Prodin, hotová by měla být do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e15t86r 13S50e30i14d87n66e38r 1747351205183

Za cenu projektu by se dala lávka téměř dostavět - pylony už stojí . . . !

K čemu páté nástupiště ? Stačil by koridor bez peronu pro nákladní vlaky, aby cestující při čekání na třetím nástupišti nemuseli polykat prach. Ale to je moc levné a jednoduché řešení, které ani nepotřebuje projekt . . .

A ještě jedna výtka - nevím, zda-li se lávky dožiji, ale docela mě baví představa výtahu na každém nástupišti, když dále na cestující číhají kamenné schody ! Kdy se cestující veřejnost dočká modernizace, tzn.schodů pojízdných ? (Už i v Plzni dokázali pojízdné schody pořídít za peníze z EU, a to na hliněném nástupišti ;-)).

0/0
29.8.2016 21:54

Z49d81e30n18e17k 86Š87i96t38i34n62a 2953648710755

Jako obchvaty Pardubic, chodníky na 17. listopadu a od nádraží do středu města, přednádraží a další vznešené projekty jako tunel u Zelené brány se realizují jako ta lávka už nejméně 40 let.

Jaká další politická strana si před volbami vytýčí další vznešený cíle ??

0/0
25.8.2016 22:24

R84o78b61e51r60t 31V66a78l55e18n72t73a 6516489447624

Páté nástupiště? Jestli potřebují nástupiště kvůli dvěma kolejím, tak ať raději zrekonstruují 1A, tam jsou dvě koleje, z toho jedna se využívá občas a druhá vůbec. Nechá se to pro hradeckou trasu a ušetří se za výstavbu nového. To už pak rovnou můžou vedle lávky udělat i podchod.

+1/0
25.8.2016 8:51

L17u41d25v43í54k 22R35a62k 8485861734794

Ta lávka se plánuje už 25 let, dokonce byly vystavěny už pilíře, ale pak ? no nic jak je v PU zvykem. Vždyť se podívejte co vše se za 26 let vybudovalo v ostatních krajských, ale i menších městech. Pardubice a jejich politici a úředníci jsou nějak "začarováni".;-(

+3/0
25.8.2016 7:59

J33a17n 84V57o38j12t86í75š32e73k 6872511695366

A zase bez soutěže. Co když ten projektant, kterej za svý služby chtěl 2,6 miliony byl schopnej navrhnout konstrukci lávky, která by byla levnější nebo lepší?

+2/0
25.8.2016 0:18

J22i44ř42í 45K49o62c74u26r30e79k 6315274625588

Jedno plus: Není to Bögl a Kysl. A za Husáka bylo pozdě.

+2/0
24.8.2016 21:35

A26l22e64š 85H50o42r71č69i59č44k71a 1636715211885

Pod vedením paní Dvořáčkové se vypisují jenom studie - Atletický stadion na Dukle,

studie Letního stadionu vedle zimáku - několikrát, teď studie lávky na Duklu

Proč se zrovna nevypíše kompletní projekt na konkrétní dílo a peníze za studie by se ušetřily? Nehledě na úsporu času.

Každý soukromý investor by to zadal asi takto: Mám takovou a takovou představu , mám na to tolik a tolik peněz a chci to mít hotovo za x měsíců.

Za současného vedení se nepostavilo nic a nemyslím si ,že se to změní.

+3/0
24.8.2016 19:25

J28a89n 54V16o41j76t92í26š98e33k 6972631125366

Protože bez studie nemáte žádný konkrétní dílo? Na jaký konkrétní dílo byste chtěl dělat projekt? To si má tu lávku Dvořáčková vymyslet sama?

0/0
25.8.2016 0:19

M63i40l74o52š 70P62r66á86z47n18ý 5964669610108

Zase nejlacinější nabídka - jako vždy

+1/0
24.8.2016 18:35

H70e81l76e51n85a 97P39a34r25d84u84b65s98k22á 1419862861391

Hmmmm, za dva roky... A není to brzy, Antone Pavloviči?

+8/0
24.8.2016 16:45

R45a16d28e68k 28H91a19ň53á11č80e81k 5573480794763

tato utopie je stará jak Pardubice,to je jako se řeší jakto udělat aby vlaky od chrudimi nemuseli couvatRv;-(

+2/0
24.8.2016 16:36

P32a44v32l81a 21K65v72a11p47i55l89o86v70á 7499358984607

No ježe s těmi vlaky je to fakt problém, ta lávka tam mohla být už 25 let.

+1/0
24.8.2016 17:54

J77a61n 59H42á40j52e88k 2666966843265

A vlaky jsou vyřešeny:

http://pardubice.idnes.cz/chrudim-a-pardubice-ma-spojit-nova-zeleznicni-trat-za-2-2-miliardy-pxf-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160307_2230678_pardubice-zpravy_jah

0/0
24.8.2016 19:38

J57i76ř75í 15K17o42c64u89r59e75k 6305664435678

Jo tohle by fungovat mohlo, jde to mímoúrovňově přes koridor. Zbývá "maličkost" - postavit to.

+1/0
24.8.2016 21:29

R72o78b40e31r68t 28V11a29l13e95n88t46a 6456799547644

Pokud by se zachovala frekvence spojů, tak to uvítám, jelikož do průmyslové oblasti dojíždím za prací. Pak by to ale chtělo posílit spoje osobáků na Kolín, protože zatímco na HK jezdí spoje 2x za hodinu a většinou poloprázdné, na Kolín jezdí osobáky jednou za hodinu plné...a to jde prosím o hlavní železniční uzel...

0/0
25.8.2016 8:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.