Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubické nádraží překlene lávka, stavět se začne zhruba za dva roky

Sídliště Dukla spojí se severní částí Pardubic lávka, která přemostí pardubické nádraží. Rozhodli o tom radní města a zároveň schválili zpracování studie. Vypracuje ji společnost Prodin, hotová by měla být do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94e76t66r 32S92e50i52d42n11e39r 1547241415173

Za cenu projektu by se dala lávka téměř dostavět - pylony už stojí . . . !

K čemu páté nástupiště ? Stačil by koridor bez peronu pro nákladní vlaky, aby cestující při čekání na třetím nástupišti nemuseli polykat prach. Ale to je moc levné a jednoduché řešení, které ani nepotřebuje projekt . . .

A ještě jedna výtka - nevím, zda-li se lávky dožiji, ale docela mě baví představa výtahu na každém nástupišti, když dále na cestující číhají kamenné schody ! Kdy se cestující veřejnost dočká modernizace, tzn.schodů pojízdných ? (Už i v Plzni dokázali pojízdné schody pořídít za peníze z EU, a to na hliněném nástupišti ;-)).

0/0
29.8.2016 21:54

Z20d97e42n90e38k 69Š91i90t34i84n65a 2483818910475

Jako obchvaty Pardubic, chodníky na 17. listopadu a od nádraží do středu města, přednádraží a další vznešené projekty jako tunel u Zelené brány se realizují jako ta lávka už nejméně 40 let.

Jaká další politická strana si před volbami vytýčí další vznešený cíle ??

0/0
25.8.2016 22:24

R17o46b87e54r92t 94V60a67l47e65n77t56a 6176469647894

Páté nástupiště? Jestli potřebují nástupiště kvůli dvěma kolejím, tak ať raději zrekonstruují 1A, tam jsou dvě koleje, z toho jedna se využívá občas a druhá vůbec. Nechá se to pro hradeckou trasu a ušetří se za výstavbu nového. To už pak rovnou můžou vedle lávky udělat i podchod.

+1/0
25.8.2016 8:51

L11u50d35v79í18k 24R94a43k 8765631134514

Ta lávka se plánuje už 25 let, dokonce byly vystavěny už pilíře, ale pak ? no nic jak je v PU zvykem. Vždyť se podívejte co vše se za 26 let vybudovalo v ostatních krajských, ale i menších městech. Pardubice a jejich politici a úředníci jsou nějak "začarováni".;-(

+3/0
25.8.2016 7:59

J80a66n 53V68o59j93t92í92š65e69k 6472221595406

A zase bez soutěže. Co když ten projektant, kterej za svý služby chtěl 2,6 miliony byl schopnej navrhnout konstrukci lávky, která by byla levnější nebo lepší?

+2/0
25.8.2016 0:18

J93i35ř59í 23K83o54c69u94r63e97k 6565224395928

Jedno plus: Není to Bögl a Kysl. A za Husáka bylo pozdě.

+2/0
24.8.2016 21:35

A51l53e76š 39H91o18r85č80i21č19k96a 1236525701335

Pod vedením paní Dvořáčkové se vypisují jenom studie - Atletický stadion na Dukle,

studie Letního stadionu vedle zimáku - několikrát, teď studie lávky na Duklu

Proč se zrovna nevypíše kompletní projekt na konkrétní dílo a peníze za studie by se ušetřily? Nehledě na úsporu času.

Každý soukromý investor by to zadal asi takto: Mám takovou a takovou představu , mám na to tolik a tolik peněz a chci to mít hotovo za x měsíců.

Za současného vedení se nepostavilo nic a nemyslím si ,že se to změní.

+3/0
24.8.2016 19:25

J41a12n 23V29o77j29t69í82š63e79k 6582811855136

Protože bez studie nemáte žádný konkrétní dílo? Na jaký konkrétní dílo byste chtěl dělat projekt? To si má tu lávku Dvořáčková vymyslet sama?

0/0
25.8.2016 0:19

M55i21l46o63š 10P51r22á91z18n30ý 5504549230238

Zase nejlacinější nabídka - jako vždy

+1/0
24.8.2016 18:35

H50e26l69e11n97a 70P31a94r43d91u60b72s80k69á 1239592431361

Hmmmm, za dva roky... A není to brzy, Antone Pavloviči?

+8/0
24.8.2016 16:45

R98a77d64e96k 59H59a52ň29á20č49e93k 5923780334163

tato utopie je stará jak Pardubice,to je jako se řeší jakto udělat aby vlaky od chrudimi nemuseli couvatRv;-(

+2/0
24.8.2016 16:36

P55a42v46l19a 56K82v24a80p60i77l54o12v36á 7699518774577

No ježe s těmi vlaky je to fakt problém, ta lávka tam mohla být už 25 let.

+1/0
24.8.2016 17:54

J85a24n 54H45á57j53e65k 2206586783595

A vlaky jsou vyřešeny:

http://pardubice.idnes.cz/chrudim-a-pardubice-ma-spojit-nova-zeleznicni-trat-za-2-2-miliardy-pxf-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160307_2230678_pardubice-zpravy_jah

0/0
24.8.2016 19:38

J81i11ř50í 23K37o66c35u37r75e50k 6855524835958

Jo tohle by fungovat mohlo, jde to mímoúrovňově přes koridor. Zbývá "maličkost" - postavit to.

+1/0
24.8.2016 21:29

R14o28b15e56r25t 58V68a70l45e16n63t77a 6696969877804

Pokud by se zachovala frekvence spojů, tak to uvítám, jelikož do průmyslové oblasti dojíždím za prací. Pak by to ale chtělo posílit spoje osobáků na Kolín, protože zatímco na HK jezdí spoje 2x za hodinu a většinou poloprázdné, na Kolín jezdí osobáky jednou za hodinu plné...a to jde prosím o hlavní železniční uzel...

0/0
25.8.2016 8:54







Najdete na iDNES.cz