Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O hrčáky nejde. Spor o plavební kanál u Přelouče se vrací o 16 let zpátky

Ještě před rokem se zdálo, že by Ředitelství vodních cest mohlo získat povolení na stavbu kanálu u Přelouče, díky kterému by lodě mohly po Labi doplout až do Pardubic. Projekt ale utrpěl řadu porážek. Státní firma se chystá začít znova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24o30b52e32r26t 72V37a67l86e25n14t74a 6856599187774

Logické, že ty hrčáky nemají význam. Nevznikly samovolně, ale lidskou silou....

0/0
17.7.2016 15:47

P41e92t53r 32S16e39i95d23n20e48r 1907891455583

Projekt splavnění je chimera - lodní doprava v hluboce zaspala dobu a Labe na horním toku ani nesplňuje předpoklady k celoročnímu provozu.

Nicméně pokladna ČSSD zeje prázdnotou a potřebují ty dluhy zabetonovat do jakéhokoliv miliardového projektu. K tomu účelu se project hodí náramně. . . .

0/0
17.7.2016 11:21

Z19d53e89n88e98k 36Š14i82t42i97n75a 2693168230905

Řečnická otázka. Co se po Labi bude za ty hříšné peníze pohádkových politiků a nezmarů dopravovat ?

Není co.

+1/0
16.7.2016 21:22
Foto

M23i65r76o38s40l82a49v 16H27o41v84o34r38k21a 4779800477311

Soukromý investor by do splavnění nešel, ale stát, respektive daňový poplatník snese vše. Krajský úřad v Pardubicích svoji chybu nechce vidět. Stejně jako promrhané miliardy. Jen hydraulicky zvedaný železniční most v Kolíně spolykal 3 mega. Je čas vyzvat mrhače investic k odpovědnosti.

K příspěvku pana Havelky - přetrasování železniční tratě na Chrudim vzešlo z projekční organizace drah.

+3/0
16.7.2016 11:28

M37a15r59t84i96n 60H81a73v58e59l55k55a 8454322824

Zajímalo by mne, kdo za tímto projektem stojí. Za podobnou akcí "prokopání Mikulovického kopce" pro novou železnici je "mašinfíra" Dušek. Že by si pořídil i kapitánskou licenci?

0/0
16.7.2016 10:31

M32a96r81t24i61n 15K75r69á47t71k57ý 3236124745704

A CO PŘELOUČSKÁ VODNÍ ELEKTRÁRNA? Jak se přes ni lodě dostanou? Komoru má relativně malou.

0/0
15.7.2016 19:36

P64e26t38r 47K77o17r40b37e68l 9266557660332

Ono hlavně vůbec není potřeba, aby se přes ní dostávala. Zatím nikdo kromě obecných proklamací o multimodálním centru a "výhodnosti" blízkosti letiště v Pardubicích nepřednesl žádnou kloudnou komoditu, která by se měla do/z těch Pardubic vozit. Vrazíme do toho pomníku miliardy, zničíme kde co a pak se budeme plácat po ramenou, pokud do Pardubic propluje jedna loď denně.

+4/0
16.7.2016 10:12

M89a60r70t94i61n 50H16a24v95e65l85k26a 8614452224

A existuje vůbec nějaká kalkulace (za kterou by byl někdo konkrétní odpovědný), zda přístaviště "zaoceánských parníků" v Pardubicích má jiný přínos, než ambice některých jedinců a politických proklamací?

Fakt by mne to zajímalo.

+4/0
15.7.2016 19:10

P23e48t46r 78K97o87r94b38e27l 9976547740902

Za dvacet let jsem žádnou neviděl. Asi se za ní stydí. Kousek od Pardubic máme Kolín, který je kousek od dálnice, je důležitější železniční křižovatkou, má přístav zavlečkovaný, ve městě je rozvinutý chemický průmysl, nevyrábí se zde jen komponenty do aut jako v Pcích, ale finální výrobky, a přístav chátrá. Proč by měl přístav v Pardubicích, který má daleko horší startovní čáru, dopadnout lépe?

+5/0
16.7.2016 10:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.