Diskuze

Auta vítězí. O večerní autobusy na venkov není zájem a postupně končí

Spojení venkovských částí Pardubického kraje s okolním světem se pomalu zhoršuje. Od neděle zmizí opět některé večerní autobusy. Kraj je zrušil, tvrdí, že jezdily skoro prázdné. Škrty spojů ale povzbudí další lidi, aby přesedli do aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyby kraj pod vedením Duška znovu neobjednával prázdné vlaky na lokálkách, tak by autobusy mohly zůstat. Např. místo zrušeného autobusuv neděli večer z Pardubic do Horního Jelení by šlo zrušit motorák Moravany - Holice. Cena za jeho provoz by zaplatila autobus a spojení z Pardubic by bylo nejen pro Holice, ale i pro všechny obce po trase. Stejně jeho zrušení muselo být plánované, kdy byl od platnosti nového jízdního řádu posunutý jeho odjezd z Pardubic na 22.20 aby se nestíhal z odpoledních směn a pak mohl být při změně zrušen protože s ním nikdo nejezdí.

4 1
možnosti

Je to o dohodě a místním řešení! Jistě velký dopravce nebude dokupovat pro tyto cestující Iveca Dailly nebo Fordy Tranzity. Je to příležitostí pro místní soukromé přepravce, Souhlasím s tím, že Sorka pro pět cestujících je zbytečným neekonomickým přepychem.

0 0
možnosti

Nevím, já kde, ale koukni se do vedlejšího kraje do největší fabriky, dojet i odjet se dá na všechny krom přesčasových noci pá/so, kdy to je ráno v So slabé,ale i přes kvalitní spojení a zastávky u vrátnice leze do vlaku tak 10-15 lidí a do autobusu maximálně 50, zbytek jezdí autem, Škoda Kvasiny...

0 0
možnosti

Jasně, že zrušit - na auto má každý a může jet kam a kdy potřebje.R^

Nechat jen pár hlavních linekR^!!

A auta ničemu nevadí...to je jen taková zelená mafie a jejich průpovídky.

Někdy jsou kolony, ale to si každý musí zvážit jestli chce jet:-)

0 8
možnosti

Masový automobilimus dnes vítězí, ale věřím, že jej nakonec porazíme.

1 3
možnosti

Někdo preferuje masový automobilismus, někdo zase "maso" ve špičce při jízdě mastnou tyčí...;-)

0 1
možnosti
Foto

Bude hůř, lidi si začínají zvykat na spolujízdu. Pohodlý, vůně, levnější než autobus, klimatizae atd. V létě bych do busu nevlezlRv

0 2
možnosti

Je to složité. Zrušíte ten večerní autobus, ve kterém jezdilo 5 lidí a už vám ti lidi nepojedou ani opačným směrem v poledne, takže pak zjistíte, že skoro nikdo nejezdí tím autobusem v poledne, zrušíte ho a tak dále. Nakonec jede jeden autobus ráno do města a jeden odpoledne z města...

16 0
možnosti

V příštím článku nám bude oznámeno že:

1) Osobních aut je mnoho.

2) Silnice a dálnice jsou rozbité a přetížené.

3) Automobilový park ČR je přestárlý.

Ale nebude oznámeno že:

Automobilky brečí, prtože nemají komu prodat nové předražené vozy.

3 0
možnosti

Ano tohle je skutečná realita. Každý člen rodiny musí mít pomalu auto nebo se domlouvat s kolegy a tzv. se střídat, kdo ten den či onen den vezme auto. Při platech na venkově se pak kupují stará auta, která mají tak 10 či více let a neklesá stáří vozidel, naopak. Lidi udržují a budou udržovat stará auta ať se třeba automobilová lobby se svými sekačkami, či STK, či Ministerstvo dopravy různými daněmi třeba potentočkuje.

12 0
možnosti

Autobus v půl 11 večer. 8-o To tady na Šumavě neznáme, poslední bus kolem pátý odpoledne a ti šťastlivci, co bydlí u tratě, ještě v půl osmý vlak.

3 0
možnosti

R28a85d65e52k 48J53a54h52n

7. 6. 2016 11:36

Vracíme se do středověku. Později zruší školky a školy, pak pošty a nemocnice.

7 1
možnosti