- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby kraj pod vedením Duška znovu neobjednával prázdné vlaky na lokálkách, tak by autobusy mohly zůstat. Např. místo zrušeného autobusuv neděli večer z Pardubic do Horního Jelení by šlo zrušit motorák Moravany - Holice. Cena za jeho provoz by zaplatila autobus a spojení z Pardubic by bylo nejen pro Holice, ale i pro všechny obce po trase. Stejně jeho zrušení muselo být plánované, kdy byl od platnosti nového jízdního řádu posunutý jeho odjezd z Pardubic na 22.20 aby se nestíhal z odpoledních směn a pak mohl být při změně zrušen protože s ním nikdo nejezdí.
Je to o dohodě a místním řešení! Jistě velký dopravce nebude dokupovat pro tyto cestující Iveca Dailly nebo Fordy Tranzity. Je to příležitostí pro místní soukromé přepravce, Souhlasím s tím, že Sorka pro pět cestujících je zbytečným neekonomickým přepychem.
Nevím, já kde, ale koukni se do vedlejšího kraje do největší fabriky, dojet i odjet se dá na všechny krom přesčasových noci pá/so, kdy to je ráno v So slabé,ale i přes kvalitní spojení a zastávky u vrátnice leze do vlaku tak 10-15 lidí a do autobusu maximálně 50, zbytek jezdí autem, Škoda Kvasiny...
Jasně, že zrušit - na auto má každý a může jet kam a kdy potřebje.
Nechat jen pár hlavních linek
A auta ničemu nevadí...to je jen taková zelená mafie a jejich průpovídky.
Někdy jsou kolony, ale to si každý musí zvážit jestli chce jet
Masový automobilimus dnes vítězí, ale věřím, že jej nakonec porazíme.
Někdo preferuje masový automobilismus, někdo zase "maso" ve špičce při jízdě mastnou tyčí...
Bude hůř, lidi si začínají zvykat na spolujízdu. Pohodlý, vůně, levnější než autobus, klimatizae atd. V létě bych do busu nevlezl
Je to složité. Zrušíte ten večerní autobus, ve kterém jezdilo 5 lidí a už vám ti lidi nepojedou ani opačným směrem v poledne, takže pak zjistíte, že skoro nikdo nejezdí tím autobusem v poledne, zrušíte ho a tak dále. Nakonec jede jeden autobus ráno do města a jeden odpoledne z města...
V příštím článku nám bude oznámeno že:
1) Osobních aut je mnoho.
2) Silnice a dálnice jsou rozbité a přetížené.
3) Automobilový park ČR je přestárlý.
Ale nebude oznámeno že:
Automobilky brečí, prtože nemají komu prodat nové předražené vozy.
Ano tohle je skutečná realita. Každý člen rodiny musí mít pomalu auto nebo se domlouvat s kolegy a tzv. se střídat, kdo ten den či onen den vezme auto. Při platech na venkově se pak kupují stará auta, která mají tak 10 či více let a neklesá stáří vozidel, naopak. Lidi udržují a budou udržovat stará auta ať se třeba automobilová lobby se svými sekačkami, či STK, či Ministerstvo dopravy různými daněmi třeba potentočkuje.
Autobus v půl 11 večer. To tady na Šumavě neznáme, poslední bus kolem pátý odpoledne a ti šťastlivci, co bydlí u tratě, ještě v půl osmý vlak.
Vracíme se do středověku. Později zruší školky a školy, pak pošty a nemocnice.