Diskuze
Nádobí létalo, protože strojvůdce jel o 30 km/h rychleji, uvedly dráhy
Děkujeme za pochopení.
J60a53k86u13b 67K62o10s
O 30 více říká mluvčí...rozuměj ve skutečnosti x 2.
M62i54r41o35s55l31a69v 80Z19i61k60m11u54n50d
Mluvčí vychází z toho, co je zaznamenáno v "černé skříňce", tedy buď elektronické nebo na tzv. rychloměrovém proužku. Na rozdíl od vás jsem se kdysi jejich kontrolou zabýval ...
I84v53a61n 47M27a72r35e35k
Vypadá to že "tiskový mluvčí" p.Šťáhlavský trošku mlží. Překročení rychlosti o pouhých 30km/hod by těžko vyvolaly takové "efekty" které popisovali cestující .
M15i26r10o59s79l41a67v 77Z12i90k56m50u61n56d
Vy jste odporníkem na vlakovou dynamiku ? Říká vám působení odstředivých sil a setrvačnost ...
F69r63a79n85t69i21š87e43k 54K47u87l75d10a34n
Nevím kdo je schován pod značkou jah na konci článku. Ale rád bych upozornil že ve formulaci " A strojvedoucí za tuto chybu pyká, do řídicí kabiny rychlíků se jen tak nepodívá." máte hloupost. Na železnici nejsou řídící kabiny ale stanoviště strojvedoucího !!!! Stejně jako bych rád zdejší novináře ( ale i diskutující ) upozornil, že železnice nemá zatáčky, ale oblouky.
R64a49d88e74k 36H10o35l19e55c70e88k
A já bych vás zase upozornil, že závorky (se používají takhle) a ne ( takhle ).
I51v82a58n 19M97a98r32e96k
Strojvedoucí vždy před samostatnou službou na lokomotivě a trati musel provést tzv. "poznání tratě". Tu musel s druhým strojvedoucím projet minimálně dvakrát v noci i ve dne oběma směry. Pokud ale prodělal podle p. mluvčího jen "seznání" není se čemu divit .
B91o83h47u85s64l24a65v 71K70r62á71l14í41k
Čím nesmyslnější zaklínadla si ti umaštění úředníci vymýšlejí, tím zaslepeněji na nich trvají.
L43u22k61á11š 80S24e61d30l59á18č18e95k
Pokud se to strojvedoucímu stalo poprvé, tak bych ho z tratě nevyhazoval, protože teď bude o tohle zkušenější. Pokud tam dají nového, tak se mu to může stát také. Takové intenzivní brždění před zatáčkou jsem už zažil, prostě vlaky jsou dnes rychlejší, ale zatáčky zůstaly.
B31o69h14u83s45l48a87v 53K13r41á80l12í13k
A ten polský kamioňák s těma plechama na přejezdu bude teď taky o tohle zkušenější, takže na něj teď vlastně bude větší spoleh než na všechny ostatní řidiče, že?
P20a22v43e63l 47P91i98a84t17e17k
Displeje ve vozech ukazují rychlost pouze orientačně s určitým časovým zpožděním... to je ale blbost. Na cestě Ti v autě navigace i ta v telefonu ukáže povolenou rychlost a aktualni rychost. Tak asi vim, ze jedu 20 minut 160. Boze to jsou bludy
M70a96r17t26i84n 70V75o41t75a39v89a
Jenomže tyto portály nemají ani GPS ani odometrii. Spoléhají pouze na informace, které jim pošle lokomotiva po digitálním informačním systému.
J43a54n 61H86o35p23p
"...vybavený zabezpečovacím systémem pro automatické dobrzdění, který však strojvedoucí vypnul."
Rád bych upozornil autora článku, že systém AVV nezmanená jenom "automatické dobrzdění", nýbrž automatické vedení vlaku, od toho zkratka AVV. Na co bych ale rád autora upozornil v první řadě jest fakt, že systém AVV není zabezpečovací systém, nýbrž pouze řídící! Zabezpečovací je například právě zmíněný ETCS, který jenom tak "mávnutím rukávu" vypnout nelze.
T82o59m38á11š 41C59a97b70á11k
Chápu -li to spravne, po instalaci nového zabezpečovacího zařízení budou vlaky jezdit méně než 100km/h ? No..tak to aby upravili jižní řády ne? Případně ty nove lokomotivy, vagony, Railjety atd.muzou prodat a nasadit původní techniku, neb ta na tyhle "rychlosti" bude zcela dostačující. Inu..pokrok nezastavíš.
J86a37r32o13s81l36a10v 15K71o22š75e67k
pokud si je vědom pochybení, tak finanční postih stačí. tohle jsou profesionálové a chybu potom již téměř neopakují. Samozřejmě to musí rozhodnout jeho nadřízený, který má odhad nad jeho profesionalitou. Je to jak řidiče po smyku odstavit. Také již jede opatrně. Zkušenost je nepřenositelná informace - ta se musí prožít.
P81a76v22e77l 25L35e78p16e38n47k19a
Zcela bych s Vámi nesouhlasil. Takováto "fatální" chyba se profesionálovi nemůže stát. V sázce je mnoho lidských životů a velké materiální škody.
J54a82r52o19s29l59a29v 78K29o92m27o98s97n90ý
nejpíš chtěl fíra cestujícím navodit krátkodobý beztížný stav. Ale vzhledem k hmotnosti cestujících létalo jen nádobí. České dráhy a SŽDS se touto cestou cestujícím omlouvají.
Pardubice - Třinec 3:0. Pětiminutovka snů přihrála klíčový mečbol Dynamu
O důležitý třetí bod ve finálové sérii extraligy sváděla obě mužstva litý boj do poloviny zápasu,...
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vysoká pokuta za nařčení Antoše. APK hlásí: Zadina znevážil jméno extraligy
Po výhře 6:2 ve čtvrtém utkání finále hokejové extraligy si postěžoval, že názory experta České...
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Oblíbené občerstvení se dostalo i do Hejlíkovy Gastromapy. Letos už neotevře
Zpomal, projíždíš hospodou. Ta cedule se vryla hluboko do paměti snad každému cyklistovi, který...
Nauč se pískat. Zaplněné pardubické náměstí se těšilo na oslavy, přišlo zklamání
Pardubické Pernštýnské náměstí dnes mohlo zažít velkou hokejovou noc - oslavu titulu. Ve třetí...
V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě
Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...
Šafarčík chce Pardubice donaha: Soupeř nás přejel, neschovávejme se
Nikdy neměl problém mluvit na rovinu. „Ústí nás přejelo na plné čáře, nemá cenu se za něco...
Ve vápně se musíme chovat jako zabijáci, nabádá pardubický Kissiedou
Pardubickým manažerům se údajně sám ozval s tím, že by rád v jejich fotbalovém klubu působil....
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...