- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
okolo Prahy už snad není obec, co by neměla omezení na 30 nebo 40 km/h. To se to pak vybírá .... Začátek a konec obce se čím dál více posouvají do extravilánu, pak obec s pár domy měří několik kilometrů...to že tam 20 let nikdo neboural nikoho nezajímá ...
To musí být čára přes rozpočet a vyschnutí zdroje pro obecní kasu O nic jiného měšťákům nejde a dokážou se někdy až komicky maskovat při měření rychlosti a mají vytipované většinou úseky, kde se kdo kdo nechá zviklat a místo 50km/h si dovolí jet i 60km/h. Taky u nás máme jedno takové místo pod táhlým rovným kopcem a dole zašití měšťáci za stromem tam často měří, protože to omezili značkou na neskutečných 40km/h a moc lidem se to nechce brzdit na tuto nesmyslnou rychlost.
Jestli jim jde o to, aby řidiči sundali nohu z plynu, tak stačí, aby tam ten strážník byl. Mnohde stačí jen atrapa.
To je v reálu pravda, ale atrapa nepřináší zisk.
To je opovazlivost, zariznout Mestapu tak vynosne misto
Kdyby ale nahodou slo o bezpecnost, jsou v kompetenci mesta stavebni upravy a dopravni znaceni.
Optimální by bylo, kdyby obce odváděly pokuty získané měřením rychlosti nikoliv do obecního, ale do státního rozpočtu - hned by se ukázalo, kterým pašalíkům jde skutečně o bezpečnost vlastních občanů a kterým pouze o výběr rychlostního mýta.
Tyhle pokusy uz byly, se znamym vysledkem.
"Na druhou stranu, když město vytipuje tři klíčové lokality, kde se domnívá, že je měření potřebné, tak odpověď zní ne, my jsme policie, my jsme orgán a vy budete poslouchat, jiná cesta nebude,“
Je hezke, ze kdyz da nekdo uradu ochutnat tu samou medicinu, kterou podava ridicum pri spravnich rizenich, muze se z toho pos...
Za me plus pro PCR
A co teprve kdyby se o dopravním značení rozhodovalo v řádném správním řízení, kde by úřad musel každé své rozhodnutí řádně zdůvodnit a byla by možnost obrany a odvolání.
Já bych jen připomněl, že v ulici U stadionu ve Svitavách škola ani školka není. Čili pravdu má jednoznačně PČR, když tvrdí, "že se lokality vyhodnocují na základě nehodovosti, škol, školek a výskytu osob, které by mohly být ohrožené silničním provozem. Tudíž ulice, které chce město Svitavy měřit, tomu neodpovídají."
Jak zná starosta své město, když neví, kde jsou školky a školy?
Místní by měli mít právo tu komunikaci uzavřít a bylo by po ptákách. Tak jako nikdo nepovolaný nejezdí po vaší zahradě nebo po území cizího státu, měly by i městké části mít právo zakázat průjezd přes své území. A ať se automobilová kultura třeba staví na hlavu.
Však to právo město má. Městská část ve Svitavách to právo mít nemůže, protože Svitavy jaksi asi nejsou statutárním městem.
No, zbytečným lidem zase vzali jejich nejoblíbenější hračku, tak je povyk. Nakonec, poštěstilo se vám někomu mluvit s městským policajtem? To je fakt zážitek.
To je otázka, jestli průměrný městský policajt je inteligentnější než průměrný automobilista. Ovšem ti automobilisté, kteří bojují za své právo nedodržovat dopravní předpisy, jsou ještě mnohem specifičtější skupinou - těm by opravdu jejich oblíbené hračky měl někdo zabavit i s řidičákem.