Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyhrazené pruhy pro autobusy se už do centra Pardubic nevrátí

Radní Pardubic definitivně zrušili speciální silniční pruhy na Sukově třídě či Masarykově náměstí, které sloužily hlavně vozům hromadné dopravy. Prý se dá dopravě ve středu města pomoci jinými způsoby. Třeba inteligentními semafory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a53n 26N12o21v56á34k 3194212278102

V Pardubicích si konečně zvolili na radnici absolventy základní školy, kteří zvládli spočítat, za jak dlouho vykopou dva kopáči stouhu dlouhou 100 m, když jeden ji kope 8 hodin.

Gratuluji!

Škoda, že ve většině měst jsou na zastupitelstvu negramotní plánovači, kteří tuto jednoduchou úlohu pro první stupeň základní školy řeší tak, že počty kopáčů snižují a snižují...

0/0
13.5.2016 17:41

P42e94t16r 55S43e68i67d71n54e51r 1367371325393

Jasně, viníky známe s pomocí peněz z EU (či jiných veřejných zdrojů) tvrdě zakročíme !

Tato rétorika a zhůvěřilé nápady radních (např."Bílkova zatáčka", tunel pod náměstím Republiky, . . .) oddalují řešení zásadního problem Pardubic, kterým je tranzitní doprava !

Obchvaty sídelních celků jsou standardem nejen kolem krajských a okresních měst, dávno je řeší (Holice) a projektují (Dašice) menší města . . . Jen v Pardubicích se neustále "čučkaří" (kruhový objezd z lepicích pásek ;-(), o obchvatu není slyšet, natož aby se připravoval - což nás pasuje do úrovně dopravního skanzenu.

Možná to je cíl a ideový záměr - a město zaplaví turisté s foťáky poté, co projdou moderním letištním terminálem . . . .:-/

0/0
10.5.2016 9:42

J90a68k96u65b 23R64e28i29t58e61r 2805360778334

Gratuluji Pardubicím k odvaze, se kterou jdou proti proudu. Automat sice z toho dostane průjem, ale většina místních to ocení.

0/0
9.5.2016 11:16

J89i90ř20í 88T51e75p70r 4427330785845

Ještě zrušit ten živelnej NEŘÍZENEJ PŘECHOD u AFI Palace (k ČSOB pojišťovně), co je mezi dvěma semafory a bude provoz úplně plynulej.

Koukám na něj z kanceláře a je děsný pozorovat jak tam chodci pochodujou tak, aby auta pořád stála. Někdy mě to přijde, že to dělají naschvál. :-(

+5/0
3.5.2016 15:46

P76a54v36l38a 29K20v26a93p72i30l87o36v52á 7979618804237

Díky bohu.

+4/0
3.5.2016 12:52

M46i53c74h17a90l 44S80t63e41b46l84o 5559681574447

Tak na ten obchvat pořád tlačte - kontinuálně!!

Musí být co nejdříve!!

Počet aut v centru klesne o polovinu...to bude změnaR^!![>-]V

A pak ten johovýchodní...

0/0
3.5.2016 9:51

J27a80r46o20s91l89a38v 51R64y42c15h13t12á63ř 2664909899946

Rušení či nerušení pruhů pro MHD, cyklisty a IZS je takový zástupný problém.

Podstatný problém se jmenuje silniční obchvat Pardubic.

Znáte jiné krajské město, které nemá ani kousek obchvatu?

Kdy se konečně ZAČNE s výstavbou obchvatu Pardubic?

Smutná vizitka všech, kteří tomuto městu vládli v posledních 25 letech...

+11/0
3.5.2016 9:18
Foto

J56a95k78u14b 77V84a20š54k73o 1878734402483

Znám. Karlovy Vary, České Budějovice ( I když tam už se staví ), Zlín, ...... Ale každopádně obchvat je potřeba, jen nevím zda něco vyřeší jen jeho plánovaná první část.

0/0
3.5.2016 12:07

J13a72r52o19s71l60a51v 88R32y17c12h19t73á84ř 2414789109736

české Budějovice mají vnitřní okruh, viz https://mapy.cz/zakladni?x=14.4910540&y=48.9701103&z=12&source=muni&id=537

...podobně jako Hradec Králové.

Karlovy Vary i Zlín jsou města postavená okolo jedné hlavní silnice. Ve Varech je to D6. Pokud si pamatuji, tak se ve Varech na D6 a navazující E442 velké zácpy netvoří, protože je vedena mimo centrum.

Ve Zlíně převezme funkci obchvatu stavěná dálnice u Fryštáku a již postavená D55.

0/0
3.5.2016 13:25
Foto

J55a94k60u22b 60V65a22š12k60o 1108464262503

Ovšem vnitřní okruh není obchvat ;-) A v Českých Budějovicích jsou na něm zácpy, o kterých se nikomu v Pardubicích ani nezdá. A jen jsem reagoval na Vaší poznámku, zda zná někdo krajské město, které nemá obchvat. Je vidět, že je znáte i Vy ;-)

0/0
3.5.2016 16:12

P77e33t92r 12S39e59i54d93n39e48r 1157331885763

Tato část "obchvatu" nevyřeší vůbec nic !!

Už jen fakt, že plynule navazuje na komunikaci PA-HK projektovanou na podmínky dopravy před 40 lety je fatální chybou. Intenzita a proudy dopravy jsou úplně jiné, stejně jako změnila charakteristika zástavby a další podmínky dopravní obsluhy.

Pardubicím se definitivně uleví, až konečně někomu dojde, že je třeba "překročit Rubikon" a obchvat situovat daleko za železniční trať, závodiště, letiště, Paramo . . . . .

+1/0
10.5.2016 9:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.