Diskuze

Nevraživost výrobců autobusů je historická. Dopis Zemanovi ji prohloubil

Letitý boj dvou výrobců autobusů z Orlickoústecka se přiostřuje. Eskaloval před několika dny, kdy majitelé Iveca dokonce pohrozili odchodem z České republiky. A to poté, kdy v Praze dostal přednost libchavský SOR.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Šťastnou cestu, klidně Ti i zamávám.

0 0
možnosti

To je úroveň jednání Iveca ;-D Jsme sice dražší, ale když nám ve výběrovém řízení zakázku nedáte, přesuneme výrobu.

Neustrnula tato firma někde v socialismu, kde bylo běžné pomáhat si při obchodech přes politiky ?

1 0
možnosti
MZ

Přeju úspěch oběma firmám, nicméně podle mě SOR vyrábí pojízdný šrot, takže hlavní je, aby neskončilo Iveco :)

0 3
možnosti

no Iveco v běžných modelech taky zrovna nepředvání hitparádu kvality

2 0
možnosti
Foto

Je mi to líto ,že se dva podniky z jednoho okresu hádají.Proto mi připadne směšné když se podívám na autobusy které provozuje místní dopravce....většinou jde o meďoury....

0 0
možnosti
JJ

J39i40ř91í 24J13o49z33a

21. 4. 2016 16:41

Někteří se tady ohání Škodou Auto... skoro všichni víme, že Škoda spadá pod Volkswagen Group... a pod Volkswagen Group spadá od roku 2006 výrobce autobusů MAN... je tedy zvláštní, že Volkswagen group do ČR nedováží, reps. neúčastní se veřejných zakázek na dodání autobusů MAN.... autobusy MAN se svezete jen v Mostě dopravcem Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova, a dopravcem Steinbus na linkách PID... divné, když Škoda a Volkswagen má v ČR takovou kupní sílu u aut

0 0
možnosti
LH

U MANu (stejně jako u Scania, která má za majitele také VW) je problém s cenou. Soukromník (namátkou ČSAD Polkost) si mnohdy za kvalitnější autobus rád připlatí, pak jsou firmy co se ženou za každou korunou, nebo se drží zákona o veřejných zakázkách a požadují co nejnižší cenu.

0 0
možnosti

Prodají o 3000 více autobusů a mají potřebu se chovat jako malé děti?

Na tu jejich výzvu bych viděl jen jednu odpověď. PÁPÁR^

4 0
možnosti
VH

za tohle vyplakavani bych jim tam poslal danovou kontrolu, vzevrubny audit, kdyz jsou tak strasne urazeni.

2 0
možnosti
MH

Samozrejme "z" porusovani... nikoli "s"

0 0
možnosti
MH

Rozum rika - nakopat a sbohem. Politika rika - odejdou, zavre se fabrika, zvysi nezamestnanost. A ekonomika rika - pokud se nekdo necha takhle vydirat, bude to precedens pro jine firmy a stat na to dojede.

Zaver? Hnat svinskym krokem a jeste zazalovat s porusovani hopodarske souteze.

8 1
možnosti
MK

Kvalitativně srovnávat Iveco/Karosu oproti SOR je totéž, jako srovnávat novou Škodu Superb (Iveco) a novou, ale vývojově "pětiletou" starou Ladu či Dacii (SOR). Oba odvezou z bodu A do bodu B, ale kvalita nesrovnatelná. SOR je zemědělec se vším všudy, proto vítězí cenou, ale zeptejte se správců parku v ČSAD, jak jsou se SOR "spokojeni". Iveco je prostě kvalitnější. To je jedna věc.

Druhá věc je, že vyhrožovat odchodem či omezením výroby v ČR je hodně přes čáru. Kvalita nekvalita, toto se nedělá. A měli by argumentovat jinými důvody, než vyhrožováním. Je jasné, že SOR jsou lišáci, co se trhli a udělali si trucfirmu, ale to je už holt kapitalismus. A aspoň to obě firmy pohání být lepší. Jenže vydírat odchodem může pro Karosu dopadnou naprosto opačně, než by si přáli. A my budeme jezdit rozhrkanými SORkami.

13 0
možnosti
VN

Iveco je světová firma , kdežto SOR česká...už i to o něčem vypovídá...

SOR hlavně v minulosti profitoval z toho , že vyráběl autobusy menších velikostí. A tím docela hodně zabodoval u českých dopravních firem , neboť na přepravu pěti penzistů byl klasický autobus zbytečně moc velký...

1 0
možnosti