Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Železničáři opraví nádraží, postaví trať. Příliš draze, říkají politici

Správa železniční dopravní cesty chystá modernizaci pardubického nádraží. Obnova by měla přijít na 3,2 miliardy korun. Také se plánuje budování nové tratě do Chrudimi za dalších 2,2 miliardy korun. Politici se ptají, zda to není příliš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z33d85e86n30e24k 98Š19i79t57i94n93a 2363588370745

V podstatě by stačilo postavit druhý most nad Labem a propojit obě kusé koleje.

Zatím to nikoho nenapadlo a doprava do Chrudimi by se zrychlila bez nadměrných investic.

Takže prosím reakci.

0/0
19.3.2016 23:56

Z44b60y87š98e59k 61Š62v96e22c 8854463644405

Stavba by teoreticky mohla být zahájena v roce 2019 a dokončena v roce 2022.

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/oprava-nadrazi-a-stavba-koleje-vyjde-ma-stat-pet-miliard-pji-/pardubice-zpravy.aspx?c=A160317_195736_pardubice-zpravy_msv

1/ Politici v [>-] a v těsném EU i širokém okolí jsou příliš drazí i zadarmo.

2/ Víte jak se bude psát číslo letopočtu v kalendáři, až dude dokončena stavba?

Odpověď: Asi 2100 až 2200, pokud nebude platit lunární muslimský. To by se psalo asi 1480 až 1580.

0/0
19.3.2016 20:41

R59i62c75h33a60r49d 47M85i12c83h61a81l32o78w90s44k81i 1651599335556

Tak důležité je, že rádoby chrudimští politikové v čele s jaroslavem Trávníčkem skončí po volbách na smětišti. Ale normální občané budou dojíždět z Chrudimi do Pardubic a obráceně po nové trati. A totéž platí pro i pardubické politiky z ČSSD v čele s Pavlem Svobodou.

+8/0
19.3.2016 12:28

M71i56l61o49š 59M39a47c49h32á88č63e45k 6434551960558

Tak místní politici naříkají, když se stát smiluje a konečně taky něco pustí pro Pardubice a okolí? To jsou opravdu de......! A chrudimáci mě nepřekvapují. V tom jetelákově jsou odjakživa proti všemu. Proto je to dnes taková díra.

+5/−2
19.3.2016 11:08

Z55d50e55n52e22k 61Š37i18t18i25n79a 2953468870405

Mě by zajímalo, co ta investice bude konkrétně obsahovat.

Možná takový budget by neškodilo zveřejnit Třeba jsem se nedočetl o opravě budovy nádraží a vše ostatní je pro laika v mlhovinách.

0/−2
19.3.2016 0:21

Z74d17e78n20e13k 46Š85i21t26i58n31a 2663508160845

Článek beru na politickou objednávku.

+1/0
19.3.2016 23:51
Foto

M75i32l49o87s39l52a97v 95Z46í63t41k81a 8530224507170

Možná je to vysoká cena, ale nerozumím proč to řeší krajští politici, když to nejde z jejich peněz . Dálnice se taky staví draze a ještě jsem neslyšel krajského politika který by se ohradil

+10/0
18.3.2016 20:50

V73l24a20d53i42m96í68r 84F38i96b28i88g11e16r 5764601851674

Protože mají nějaké téma o kterém mohou krafat, ale že jiné projekty, které nejsou tak viditelné jsou předražené a schvalují to sami politici to je jedno.

Cena je důležitá, ale důležitější je aby bylo nádraží moderní, krásné a funkční.

0/0
24.3.2016 12:31

M36i50l52o48š 91P92r20á75z95n66ý 5894949780468

Myslím, že opravu by především potřebovalo pardubické nádraží. Zvláště z nástupišť je to skvělý pohled..

+1/0
18.3.2016 17:36

J12i48r76i 33D53o46m98i47n35i30k 1971378461300

Co je to "příliš draze" ? Podle čeho to ti "politici" posuzují ?

+11/0
18.3.2016 15:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.