Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cyklostezku z Pardubic přes Krkonoše do Německa brzdí výkupy parcel

Labská cyklostezka má měřit 350 kilometrů a podle vizí propojí Krkonoše s česko-německou hranici nedaleko Děčína. Její součástí má být i stezka mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Jenže dlouholeté plány brzdí výkupy pozemků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R15a59d64e54k 93H81o10d43a35ň 9886667841183

Tak hlavně aby se později zase neukázalo, že v zájmu čerpání fondů udělali cyklostezku z účelové komunikace jako v tom seriálu o zmařených penězích včera.

+1/0
13.3.2016 20:25

M58a24r28e87k 19K96o87s53t95e31l66e34c95k83ý 6263766288

Nejschůdnější je pro stavbu stezky využít evropské fondy...

Tak zase DOTACE!?

Jaké evropské fondy? Minimálně polovina obsahu "fondů" jsou naše vlastní v bruseli přerozdělené daně! Takže i já, který po té stezce zřejmě nikdy nepojedu, ji musím zaplatit? To už nepotřebujeme nic užitečnějšího? Cyklisté jistě dojedou i po současných cestách (na jejichž opravy nemáme peníze), stále nám někde padají mosty a památky a pořád dookola žebráme v televizích a novinách o příspěvky na léčení svých dětí!

Proč na stavby, u komunálních politiků tak oblíbených cyklostezek a rozhleden, nuspořádáme raději sbírky víček od petek?

Asi proto, že z dotací jim vždycky nějaké peníze bokem zbudou, ale za víčka od petek volební kampaň neudělají, že?

+3/−3
13.3.2016 12:06

J10i90n42d11ř87i97c43h 14Š28k50o77p46e77k 4305701740905

polovina ne, dostáváme zhruba 3,5 x tolik, co odvedem

+2/−3
13.3.2016 12:23

M51a82r81e23k 81K95o84s21t18e38l96e30c97k96ý 6833666178

To už není pravda, to bylo na začátku, když ptáčka lapali. A taky je u toho nutná spoluúčast.

+1/0
13.3.2016 15:07

J87i74n51d17ř70i25c84h 82Š89k55o19p16e28k 4115951580145

samozřejmě to pravda je, vycházím z dat za roky 2013 - 2015. Spoluúčast je přibližně 10 - 15 %

0/0
14.3.2016 7:52

Z93d14e28n93ě56k 89P78ě69c46h83o30u52č93e78k 1697417940325

Doporučuji vám zjistit kolik tam posíláme a kolik se posílá nazpátek k nám.

Opravdu si to najděte někde kde to není zkreslené a budete se divit poslední roky vybíráme to co tam pošleme + cca 10%. Když vezmeme v potaz dotace na blbosti, které se schválí jen díky tomu, že nejde o naše peníze, troufám si říct: Bez dotací by nám bylo lépe!

0/0
13.3.2016 19:18

J83i80n66d95ř40i90c50h 75Š14k89o37p10e71k 4925651510715

těch + 10 % je nesmysl, realita za poslední 3 uzavřené roky je mezi 3 - 4 násobkem našich odvodů

0/0
14.3.2016 7:53

J12i69n79d94ř26i91c55h 48Š97k68o12p25e36k 4575681110365

jinak dotace jsou účelové, takže myšlenka "nebudeme stavět cyklostezku a peníze použíjeme na léčbu dět" je sice hezká, ale nereálná

+4/−1
13.3.2016 12:23

M30a60r74e97k 73K37o53s80t84e88l41e45c22k37ý 6863526168

No jistě, protože jsou vypsány dotační tituly, které nezohledňují naše potřeby! Teď se 5 let budou stavět jen rozhledny a cyklostezky! A až rozhledny shnijí (protože na údržbu nejsou dotace) nebo cyklostezky zarostou a rozpadnou se (protože na údržbu nejsou dotace), tak zrovna budeme všichni nadšeně stavět třeba rybníky (i když je nepotřebujeme), ale zrovna na ně budou vypsány dotační tituly? To je ta zhovadilost dotací...

A navíc, za to, že nám ti nikým nevolení Úředníci v bruseli ty naše vlastní daně přerozdělí (a určitě to nedělají zadarmo), ještě musíme být vděčni...

+1/0
13.3.2016 15:17

J67i71n24d37ř66i87c21h 57Š41k32o47p60e76k 4415671970445

ale to není problém dotací, ale priorit, resp. toho, co nám EU schválila.

0/0
14.3.2016 7:53

V72ě14r75a 73S37t42o36e24v41o13v23á 3124855416

Cyklostezky proto, protože díky bezohlednosti řidičů dnes cyklista na silnici rovná se téměř sebevrah.

+2/−1
13.3.2016 15:10

J24i71ř29í 88T95e86p97r 4627720635495

Ta stezka je pitomost !!! (Bydlím v okolí Pardubic 300 m od místa kudy by měla vést).

Navíc je prosazována za každou cenu. Že prej je to z dotací tak "vo co nám de" ???

;-€

+3/−4
13.3.2016 9:15

J41i15ř15í 29T17e56p73r 4467760645825

Na potřebný věci peníze nemáme, ale na cyklostezky je pořád peněz dost ;-€.

Kdo to bude udržovat? Kde se na to vezmou peníze?

Místo megalomaských staveb raději dělat užitečné stavby. Například u Ždírce je stezka vedená lesem asi 5 m od hlavní silnice. Není dlouhá, ale řeší dobře a bezpečně situaci. Raději více takovýchto úseků kdy je cyklostezka oddělená od hlavní silnice v místech, kde ji lidé využívají denně k cestám do práce, než víkendové megadílo.

+6/−1
13.3.2016 9:30

V75ě42r39a 39S87t23o35e84v96o54v55á 3894335876

Ta cyklostezka nebude celá nová, ale propojí některé stávající úseky do jedné souvislé. Takže žádné megadílo.

+1/−1
13.3.2016 15:14

Z57d52e71n21ě46k 19P41ě22c33h95o36u30č93e33k 1557497650195

Já osobně teda znám pár lidí co jezdí z Pardubic do HK každý den na kole. Nevím zdali vám vadí to že ji budete mít takhle blízko pozemku, ale když se nad tím zamyslím tak já jsem pro stezku. Ovšem nestavěl bych celou najednou, ale jen postupné úseky. Vždyť by bylo lepší kdyby cyklisté mohli jezdit od aut odděleně ne? A údržba stezky dle mého není moc nákladná.

A také máte pravdu že jsou věci co je potřeba v Pardubicích dodělat více(viz obchvat,...)

...Samozřejmě by se to nesmělo dělat s kapsářskou přirážkou pro každého kdo půjde okolo projektu okolo.

+1/0
13.3.2016 19:40

J75o41s95e86f 58H65u97m84m37e86l 9665946852240

Tepr

ale představte si takovou cyklostezku, která by vedla okolo vás třeba z Brna do Lipska, to by bylo něco a za ty prachy z dotací, no neberte to. A udělal bych to jako stezku také naučnou, třeba na vyňatá slova

0/0
13.3.2016 15:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.