Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plasty nevydržely. Náraz trabantu do stojící dodávky skončil smrtí

Třiaosmdesátiletý řidič trabantu nepřežil v pondělí večer dopravní nehodu v Koclířově na Svitavsku. Odbočoval vlevo na vedlejší komunikaci a čelně narazil do stojící dodávky značky Renault.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13e19t65r 49N78ě10m54e91č97e74k 1922854772353

Je to kepl, pamatuji si, že kdysi dávno měl vedle mě garáž taky takový děda, auto jen vždy v neděli vytáhl a kochal se. Když jednou zajížděl dovnitř, lehce štrejchl vrata a z toho keplu vypadlo čelní okno.

Škoda života, ale tohle auto nepatří na silnice......

0/0
10.2.2016 10:58

E45d90u33a56r37d 49B10l80a61z94e43k 1523220305775

Trabant je vidět vzácně možná tak v CZ, nikoliv však v H! :-P Tam jezdí ještě i IFA, Robury a Ikarusy...;-D

0/0
9.2.2016 15:57

D25a44l49i18b28o47r 32K63u30r23b43e95l 5466769884209

V Havířově?

+1/−1
9.2.2016 17:31

P82e21t56r 72J17a16n63á39k 5272451132

V Humpolci. ;-D

+1/0
9.2.2016 18:01

E38d13u53a45r57d 41B71l29a59z57e46k 1693160965685

Tak asi když píši CZ a myslím logicky! MEZINÁRODNÍ ZKRATKOU!!! - Českou Republiku tak když píši k tomu další zkratku tak také státu (vyplývá z kontextu že) čili: H, čímž je dáno Maďarsko! (H jako Hungary ;-)) Vy Ynteligente;-D...

+1/0
9.2.2016 19:09

P68a36t23r16i13k 43K84o15u32b68a 1105731153186

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

+3/−1
9.2.2016 15:48

P38a84t78r11i12k 28K34o26u68b96a 1475141153696

Lidi by meli byt soudni a v tomhle veku uz neridit.

Je to o zivot jejich i ostatnich.

0/0
9.2.2016 15:48

M60i35l74o86s65l19a46v 94K12a14n38t10o94r27e47k 1239887401979

Jó Tráboš nepřekonatelné vozítko mezi 30 a 50kou. Pokud se však nehoda stala v noci, tak na vině bude 6 voltová elektroinstalace. Ta dávala tak malý výkon, že od světel nebylo nic vidět a pokud člověk dal nohu z plynu tak vjel prakticky do tmy. Vím, co mluvím neb trabanta jsem asi 2 roky vlastnil

+2/0
9.2.2016 15:27

J24a51n 29Š60e89b15e94s50t43a 6197530190645

Trabanta jsem měl taky a svítil úplně v pohodě. Takže chyba asi v tvém trabantu....

+2/0
9.2.2016 15:37

E38d79u45a71r43d 34B85l48a97z90e89k 1753960725285

Takovou "pohodu";-D bych nikdy nechtěl, ani zadarmo!;-€

+1/0
9.2.2016 15:58

J39a97n 30Š83e58b73e17s54t18a 6167240950605

Nikdo ti jí necpe, nevšiml sis?

+3/0
9.2.2016 16:04

E24d95u60a92r59d 29B44l65a47z12e50k 1543150215755

A co jako???8-o Můj názor můžu mít a na diskusi!!! sdělit, bez ohledu na to, co mi kdo cpe ne? Mám jej ze zkušenosti naštěstí jen kratičkou co jen potvrdila moje předsudky - domněnky již od pohledu na ten křáp než jsem s tím krátce jel a kdy kámošům studentům, co jej měli spíše z nouze... za komunistů... , furt něco efungovalo nebo za jízdy upadávalo, dokonce z ajízdy upad i startér! ;-D

0/0
9.2.2016 19:12

J52a37n 69Š24e18b31e31s13t21a 6327340160645

To je jen o tom, v jakém stavu kdo svého tráboše udržoval. Když budeš kašlat na údržbu mercedesu, taky ti budou odpadávat díly.... Já jsem s ním najezdil spoustu kilometrů bez větších problémů. Takže soudit jen podle jedné kratičké zkušenosti? Jistě, tvůj názor.....

0/0
9.2.2016 21:26

M72i89l62o37s20l89a87v 83K93a38n82t46o53r83e72k 1609287421139

Já jsem do tráboše přesedlal (a souběžně jezdil) ze škodovky a čikuli, takže jsem měl srovnání. O proti těmto autům (pokud jsou čikuli a škoda ;-D ještě taky auta) mám srovnání. Trabant jednoduše nesvítíRv i když je zcela fit;-)

+1/0
9.2.2016 16:55

K67a94r78e65l 77S54t80o51j91k74a 1563803363934

kdyby chodil pěšky tak se mu to nestane, zdravější a levnější pohyb :-)

+1/−3
9.2.2016 15:00

P38e11p74a 21J86e27t94e30l 4864685429418

Těch trsátek...

+3/0
9.2.2016 14:53

V70l77a47d39i60m14í90r 12K96r76u21p96k58a 4658194454906

Autor by si mohl aspoň opravit fakta, kterými doprovodil tuto smutnou zprávu.

Trabant se začal vyrábět v roce 1957 ve Zwickau. V roce 1956 se Eisenachu začaly vyrábět Wartburgy 311...

+5/0
9.2.2016 14:48

V29o80k11o20u58n 54V71l84a17d55i85m71i74r 8902958449228

Ano, Trabant byl vyraben jen v Zwickau, kdyz tam ukoncili vyfobu vozu IFA.

V Eisenach se puvodne vyrabely krasn BMW pak socialisticke EMW a konecne Wartburgove vsech modelu.

0/0
9.2.2016 15:07

M48i79l24o36s26l30a32v 12K36a14n96t98o89r68e39k 1219517771239

R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
9.2.2016 15:23

J59a40r60o28m91í67r 74C96e45n26e34k 1118296115242

Očekávám diskuzi plnou kydů o tom, jak jsou stará auta suprová, a ty dnešní za nic nestojí. Stejně jako mléko, šunka a podobně.... A taky by mohl někdo kritizovat EU a stát, že se snaží poplatky a daněmi tyto vraky dostat ze silnic.Rv

+6/−17
9.2.2016 14:44

V52l69a65d75i92m63í79r 87K55r28u67p86k17a 4648264424626

Jistě, starý pán v 83 letech vybere drobnou část svých milionových úspor a zajde si koupit nový vůz, aby držel krok se světem.

+14/0
9.2.2016 14:52

P49e28t31r 62N18ě28m95e43č58e55k 1342664202783

Vladimír Krupka: Na druhou starnu, našetřit za celý život jen na traboše je taky divné....

0/0
10.2.2016 11:02

T95o79m88á54š 86P51a84t11o29č94k59a 3724717733988

píšete v očekávání, co se tu napíše? větší koninu jsem dlouho nečetl ;-D

+2/0
9.2.2016 15:02

J86o88s79e98f 91Z48a79h81á91l88k60a 4463799588156

Neumíte rozlišovat. Technický stav je jedna věc, stáří věc druhá. Viděl jsem veterány ve výborném stavu stejně tak jako auta stará několik let, ale ve stavu který se nazývá plečka.

+11/0
9.2.2016 15:09

V34á62c88l18a87v 90N37o75v71o55t21n63ý 6266112666582

Tak tohle už je veterán. Toho už bych nevyháněl.

0/0
9.2.2016 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.