- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čím míň se toho postaví, tím víc u toho potom politici tleskají a pořádají rauty.....úměra
Nevím, proč se tedy plesá. Postavit pouze 1/2 obchvatu a přivést dopravu zpět do města navíc na neuzpůsobené silnice, na kruhový objezd na který se napojují lidé z přilehlých nákupních center, já považuji za obrovský diletantismus státu i samosprávy, nad tím by se nemělo plesat, ale spíše by se to mělo trestat.
Při chůzi od Sladovny končí chodník frekventované silnice před železničním přejezdem. Po cca 10 metrech bahna začíná znovu zábranou a šikanou, aby se chodník a cykloztezku snadno nedostali vozíčkáři, kočárky a cyklisté.
Nová část obchtu z obou stran začíná značkou nebezpečí smyku a omezením rychlosti na 70 km/h. Na konci obchvatu je omezení rychlosti na 80 km/h. U podjezdu na Mýto pokračuje omezení na 60 a 40 km/h.
Vozidla od Slatiňan, Chrudimě a Čáslavi musí odbočovat na Pardubice vlevo, proti rychle jedoucím vozidlům od V. Mýta. Bezpečnější odbočení vpravo a využití podjezdu, který je součástí obchvatu, není možné. Vybudovaný odbočovací pruh bude určitě zablokován. Chybí zde asi 10 m vozovky a přebývají instalovaná převozná betonová svodidla.
Vozidla přijíždějící po obchvatu od Pardubic směrem do Slatiňan, Chrudimě a Čáslavi budou vyjíždět na Mýtskou do stoupání. Na STOPce budou odbočovat vlevo a dávat přednost předost v jízdě rozjetým vozidlům na Mýtské.
Vozidla přijíždějící po obchvatu od Pardubic směrem na Tři Bubny a Řestoky nemohou použít hotový podjezd a musí kolmo křížit Mýtskou a dávat přednost. Těchto vozidel bude málo.
Když to shrnu, tak se "těším" na pravidelné zpravodajství černé kroniky o nehodách s těmi nejtěšími následky.
Sjezd na pole je vybudován v nejvyšší části nadjezdu. O 50 m dále je výšková úroveň vozovky a pole téměř ve stejné úrovni.
Jak to tak čtu, tak nejlepší bude tuto část obchvatu ignorovat a z Pardubic na Ždírec nad Doubravou jen normálně po staru přes město.
Ještě obchvat PArdubic a bude to OK. Moudré pardubické hlavy udělali z jediné průjezdné tranzitní komunikace jednopruh, aby měli i u nich na venkově druhý pruh jen pro autobusy.... Svatá prostoto! Průjezd PArdubicemi, dnes těsně po poledni 35 minut.....
Moudrá hlava nenapíše "hlavy udělali".....
Nechápu, proč se předvádí všichni u té pásky na fotce.
Jako kdyby to platili za svého!!!
Obchvatů je málo a měly by se stavět četněji!! Ne jen v Praze!!
Neberu tu jejich exhibici!!
Ten konec obchvatu resp. nájezd na Mýto a zpátky na Chrudim je fakt hrůza, doleva do Chrudimi se skoro nedalo odbočit....
Jo, to musel vymyslet někdo prudce inteligentní.
Foto vypadá spíše jako soutěž o největšího exhibicionistu
papaláši zase hrají komedii, hlavně se pořádně zviditelnit a přihrát si voličské body. Na takové svinstvo chce mít dobrý žaludek