Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hejtman bojoval za více rychlíků v České Třebové, posoudí je akademici

Další kapitolou nekonečného seriálu na téma zastavování a nezastavování rychlíků vyšší kategorie v České Třebové bylo v minulých dnech jednání zástupců kraje a města na ministerstvu dopravy. Podle hejtmana Martina Netolického v současné době žádný kompromis neexistuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M30i42l65o44s81l21a16v 96Z86í79t71k13a 8710104867560

Sorry, ale argument, že se nezastavením neušetří čas je úplně mimo mísu. Hoši by si měli zopakovat fyziku. Mezinárodní spoje by zde stavět rozhodně neměly, obsluha je hodně nadstandartní.

0/0
2.11.2015 11:11

T73o73m31á22š 61L20u10d25v56í48k 5940248803306

Proč u tohoto tématu nikdy nneí uveden počet těch rychlíků, které zastavují? Musel jsem to psát v minulé diskuzi, zopakuji to i zde: https://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/78567/navrh-zjr-2014/2015 z nějakých 60 "rychlíků" v jednom směru jich 6 vypadne, čili jich 54 zůstává.

+1/0
2.11.2015 10:36

J25a41n 65S77o15u25k31u75p 1364254506575

By mě zajímalo, jestli ještě nějaké jiné město má tak vysoký počet zastávek Rkových spojů v poměru ke své velikosti. Pochybuji.

+1/0
2.11.2015 11:26

T27o17m94á82š 30L32u18d10v81í52k 5580978193206

Pro srovnání: v Kolíně, jež má dvojnásobný počet obyvatel (přes 31 tisíc, oproti 16 tisícům v Č. Třebové), zastavuje v jednom směru 46 "rychlíků".

0/0
2.11.2015 18:33

R41o49b86e42r25t 90G26o65r64c 6402473923

Hejtman pro ostudu akorát, nic jiného.

0/0
2.11.2015 10:19

F93i71l35i97p 47S16i71r14o92t92e29k 9732289712161

Nezbývá než závidět Třebovákům a asi i celému kraji, že jejich největší problém je zastavování rychlíků v Městečku u Nádraží. Co by za to jinde dali.

+1/0
2.11.2015 8:57

L79a48d71i81s67l68a94v 83L80a87k92e98r 2593409605516

Redaktoři, zapomněli jste dodat, že ten neskutečně předražený terminál se stavěl z evropských dotací. Předražený byl proto, že z dotací se dobře krade. Známe to přece.

Takže městečko má nevyužitý megalomanský superterminál, s kapacitou pětinásobně převyšující skutečné potřeby. Cestujících je ale málo, a tak se hledají dodatečně politické důvody pro zastavování vlaků. Paráda - typicky český bordel, podporovaný z Evropské unie..

+3/0
2.11.2015 8:39

J63a44n 36S38o46u73k82u15p 1524364146265

Tak Třebová je klasická bašta kolejáčků, je to do značné míry i politické téma.

0/0
2.11.2015 9:26

J48i29ř23í 24V53í84t46e27k 8926585795345

Zastavování většiny EC a Ex vlaků v ČT je zbytečné. Přestupní i místní frekvence je u těchto vlaků slabá a město nepatři k velkým  ani významným. Na trase jsou větší města, kde tyto vlaky nezastavují.

+2/0
2.11.2015 8:36

L98u87d54v19í53k 16R22a73k 8415501654384

Já si myslím, že hejtmanovi je zrovna tento problém úplně volný, ale neblíží se volby?;-D

+2/0
2.11.2015 8:31







Najdete na iDNES.cz