Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hejtman bojoval za více rychlíků v České Třebové, posoudí je akademici

Další kapitolou nekonečného seriálu na téma zastavování a nezastavování rychlíků vyšší kategorie v České Třebové bylo v minulých dnech jednání zástupců kraje a města na ministerstvu dopravy. Podle hejtmana Martina Netolického v současné době žádný kompromis neexistuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M24i61l80o74s40l51a45v 56Z95í58t64k50a 8570584457490

Sorry, ale argument, že se nezastavením neušetří čas je úplně mimo mísu. Hoši by si měli zopakovat fyziku. Mezinárodní spoje by zde stavět rozhodně neměly, obsluha je hodně nadstandartní.

0/0
2.11.2015 11:11

T63o45m88á15š 90L18u76d69v32í23k 5790178593856

Proč u tohoto tématu nikdy nneí uveden počet těch rychlíků, které zastavují? Musel jsem to psát v minulé diskuzi, zopakuji to i zde: https://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/78567/navrh-zjr-2014/2015 z nějakých 60 "rychlíků" v jednom směru jich 6 vypadne, čili jich 54 zůstává.

+1/0
2.11.2015 10:36

J22a19n 84S36o84u11k72u58p 1844904726245

By mě zajímalo, jestli ještě nějaké jiné město má tak vysoký počet zastávek Rkových spojů v poměru ke své velikosti. Pochybuji.

+1/0
2.11.2015 11:26

T81o15m94á70š 72L22u57d39v29í77k 5920358713466

Pro srovnání: v Kolíně, jež má dvojnásobný počet obyvatel (přes 31 tisíc, oproti 16 tisícům v Č. Třebové), zastavuje v jednom směru 46 "rychlíků".

0/0
2.11.2015 18:33

R91o57b61e60r44t 85G69o82r49c 6782243723

Hejtman pro ostudu akorát, nic jiného.

0/0
2.11.2015 10:19

F56i72l89i78p 54S25i90r18o12t80e97k 9592109312761

Nezbývá než závidět Třebovákům a asi i celému kraji, že jejich největší problém je zastavování rychlíků v Městečku u Nádraží. Co by za to jinde dali.

+1/0
2.11.2015 8:57

L39a18d28i83s23l88a92v 52L20a97k49e14r 2133409425366

Redaktoři, zapomněli jste dodat, že ten neskutečně předražený terminál se stavěl z evropských dotací. Předražený byl proto, že z dotací se dobře krade. Známe to přece.

Takže městečko má nevyužitý megalomanský superterminál, s kapacitou pětinásobně převyšující skutečné potřeby. Cestujících je ale málo, a tak se hledají dodatečně politické důvody pro zastavování vlaků. Paráda - typicky český bordel, podporovaný z Evropské unie..

+3/0
2.11.2015 8:39

J80a97n 25S49o66u60k74u62p 1124274686655

Tak Třebová je klasická bašta kolejáčků, je to do značné míry i politické téma.

0/0
2.11.2015 9:26

J92i97ř60í 38V67í55t61e63k 8646655345795

Zastavování většiny EC a Ex vlaků v ČT je zbytečné. Přestupní i místní frekvence je u těchto vlaků slabá a město nepatři k velkým  ani významným. Na trase jsou větší města, kde tyto vlaky nezastavují.

+2/0
2.11.2015 8:36

L14u61d91v38í49k 22R59a74k 8755981104444

Já si myslím, že hejtmanovi je zrovna tento problém úplně volný, ale neblíží se volby?;-D

+2/0
2.11.2015 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.