- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ostrůvky na Karlovině jsou velmi dobrý nápad, chválím toho kdo s tím konečně přišel. My všichni, co každý den vyjíždíme od finančáku a chceme jet k divadlu, můžeme jet. Dříve jsem tam čekal i 20 minut, nikdo Vás nepustí, takže to bylo bez šance. A když už to šlo, tak nějaký dobrák zastaví v křižovatce aby pustil chodce na přechodu. A hups, dalších 15 minut. Ostrůvky jsou super.
Kakrda
mohl jste bez problému do pravého k divadlu a pak přejet do levého.pokud v dopravní špičce po hlavní v obou směrech musí všichni řidiči neustále ze dvou pruhů do jednoho jenom k vůli několika autům- kteří jednou za půl roku jedou do plavečáku, je to debilita. To musel vymyslet úřednický hňup, který sedí v úřadě na židli a v životě neviděl provoz
Další věci: přesun FÚ na Duklu, do místa kde není parkování. Slibovaná lávka z Dukly na nádraží je kde? Kdyby třeba někdo přemýšlel nad situací: nejdřív vybudovat na Dukle aspoň provizorní parkoviště a postavit lávku na nádrží by výrazně ubralo na celkové dopravě mezi Duklou a nádražím. Pak se mohl začít rekonstruovat nadjezd u Parama. K tomu urychlit opravu Hlaváčový a byl by poloviční problém. Asi moc práce s mozkem pro pardubický úředníky.
Tristní je opravovat most 4 měsíce, PARAMO 3 roky, ignorovat obchvaty aaaa..
Za to je zodpovědná garnitura magistrátu a kraje.
Hlavně, že park na špici je na "Špici". To nás vytrhne.
Ten tragický stav na komunikacích se jen politici snaží mlžit a omlouvat.
Park "Tyršova sady" má zpoždění 4 měsíce. Komu bude napočítáno penále a kolik ?????? Radním je to jedno. Zkrátka a dobře, valí se to cestou nejmenšího odporu.
Je vinou jen a jen magistrátu, že situaci s předstihem neřešil a aktuálně ani neví, jak řešit. Ono je pohodlnější a populárnější tleskat na hokeji.
jj a to ještě ucpou město mobilním parkovištěm
Osobně si myslím že vyhrazené pruhy pro MHD a IZS mají smysl - a to tehdy, pomůže-li to zrychlení přepravy cestujících v techto úsecích, což má za následek jednak úbytek osobních aut a druhak čistší vzduch v centru. Osobně jezdím autem, neb moje pracoviště není v dosahu rozumné dostupnosti MHD.. chápu ty, kteří tvrdí, že je to kravina, že se musí zachovat obslužnost. Ale nezlobte se na mně - když rodina s dětmi jede třeba do AFI do kina a jede třeba z Dubiny, skutečně musí jet autem?
Víte, že pro 4 člennou rodinu a dokonce i pro dvoučlennou je to autem levnější?
Tím to ale neglorifikuji. Navíc o víkendu, nebo večer je to často velmi podstatně rychlejší.
To co politici zpsobili je tragické. Přitom všude kde to jde by šlo nechat volný průjezdný pravý odbočovací pruh aby auta z centra volně vyjížděly.
Například křižovatku u KÚ kde by omezením přejíždění pruhů mohla auta volně plynout od divadla vpravo k rychlodráze, od Chrudimky směrem k městu. Po úpravě i od rychlodráhy k Chrudmce. Podobně řešit i křižovatku u zimního stadiónu. (nejen)
Pak by se u KÚ střídal méně řízených pruhů
Přechody řešit stejně jako jsou kolem AFI (- dnes Palace), t.j. jen na vyžádání tlačítkem.
To jsem nějak splácala řešení, které navrhoval jeden můj známý a dost se mi líbilo.
Tragédie jsou hlavně politici na radnici. Bohužel si je tam stále volíme.....
Jo ostruvky v Pardubicich to je rarita v žádném jinem městě jich tolik není,a ještě tak nesmyslně postavených aby spomalovali dopravu-hrůza děs. A ten VIP pruh to je kapitola sama pro sebe ten měli zrušit než začalo tolik uzavírek,ale to by pánové na radnici museli přemýšlet dopředu a to je asi velká makačka za co berou prachy.takhle zazdít autama celé Pardubice to umí každej stydte se
Z čeho jste si vytvořil tento zcestný názor?
Pouze jsem naznačil, že řidiči a cestující MHD a taxi nemají žádný důvod mít větší právo použít komunikaci než kdokoli jiný.
Tak MHD má jeden důvod - efektivnější využití dané komunikace. Přece jenom je velký rozdíl v délce zácpy a vylitého asfaltu, když na 12 metrech přepravím 100 lidí (bus) nebo 100 lidí na 80 metrech (auta). Dalším důvodem je ten, že MHD platí město a poskakování autobusu v zácpě leze hodně do peněz, které platíme my všichni. Město se tedy vyhrazenými pruhy snaží chovat aspoň trochu efektivně, jak po tom všichni neustále volají.
Brno bylo tento tyden zacpane taktez.
Nepamatujete si někdo, jak se jmenovali ti dobráci, kteří prodali pozemky v centru města izraelské firmě za zlomek tržní ceny a ještě tvrdili, že AFI nepřivede do centra další auta, která jen zesílí budoucí dopravní kolapsy?