Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozsudek v kauze zlomené kolejnice může znásobit výluky, tvrdí advokát

Ranní kolaps svědka obhajoby přerušil u Okresního soudu v Pardubicích hlavní líčení, které se týkalo vykolejení osobního vlaku mezi železničními stanicemi Pardubice-Rosice nad Labem a Stéblová. Jeho příčinou byl lom kolejnice, podle obžaloby špatně zkontrolované.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P66a19v92e41l 79Ř38a53p53e36k 7412656499825

Já bych prostě vydal zákon, kterým se kolejnicím zakazuje lámat se, a bylo by to definitivně vyřešeno. Alespoň pro všechny natvrdlé makovice. Všichni ostatní vědí, že takovéhle věci se vždycky budou stávat, a posílat kvůli každému takovému případu někoho do basy je daleko za hranicí zdravého rozumu.

+5/−1
8.10.2015 23:04

J53i67ř67í 51K30o40c45u11r13e42k 6185404595578

TŽ 80 R65. Stejný typ kolejnice, které se rozsypaly pod Pendolínem v Praze. A ví se o nich, že jejich lom je častější. Asi horší materiál. 80 znamená 1980 - rok výroby.

0/0
8.10.2015 19:24

J24o68z92e69f 29P44o87l68á17k 9757610

Původní prasklinu, vedoucí ke zlomení kolejnice pochůzkář nenajde. Jestli byla kdysi kolejnice opravená navařováním , pak ten , kdo vypsal příkaz k opravě je trestně odpovědný za lom materiálu.

0/0
8.10.2015 17:26

J70i41r26k40a 95C59i89b57u89l73k12a 1356442162

Tak to je síla. Za celkové zanedbávání údržby tratí mají pykat dva jedinci. SŽDC  jako součást drážní mafie nahrává předražené zakázky soukromníkům, kteří je buď provedou, mnohdy jen "prodají dál" jiné firmě, která se pak za ně rejpe  v kolejišti . Co zač jsou ty firmy je vidět na výluce Golčův Jeníkov- Vlkaneč, kde v krátké době bylo pět průšvihů za sebou, zatím soukromá firma zabila jen jednoho člověka , pracovníka SŽDC.. Za komančů existovalo železniční vojsko, jediná smysluplná složka armády. Pár zbytečných lampasáků a kluci záklaďáci.ˇZa jeden den vyměnili kilometr kolejí. Současní mafiány zaměstnávaní  odborníci vymění také kilometr, ale trvá zaměstnávaní jim to čtrnáct dní. Ovšem zaplatit si to nechají, jako kdyby postavili pacifickou dráhu.

+1/0
8.10.2015 17:06

H17o41n24z62a 76F84á10t29o80r 2389835434710

Soudci i drážní inspektoři beztak jezdí auty, tak proč si nerozhodnout, že?

+6/0
8.10.2015 16:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.