Diskuse k článku

Rozsudek v kauze zlomené kolejnice může znásobit výluky, tvrdí advokát

Ranní kolaps svědka obhajoby přerušil u Okresního soudu v Pardubicích hlavní líčení, které se týkalo vykolejení osobního vlaku mezi železničními stanicemi Pardubice-Rosice nad Labem a Stéblová. Jeho příčinou byl lom kolejnice, podle obžaloby špatně zkontrolované.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56a94v82e83l 93Ř60a67p72e22k 7732646459405

Já bych prostě vydal zákon, kterým se kolejnicím zakazuje lámat se, a bylo by to definitivně vyřešeno. Alespoň pro všechny natvrdlé makovice. Všichni ostatní vědí, že takovéhle věci se vždycky budou stávat, a posílat kvůli každému takovému případu někoho do basy je daleko za hranicí zdravého rozumu.

+5/−1
8.10.2015 23:04

J24i60ř83í 48K39o57c57u85r98e44k 6335664305118

TŽ 80 R65. Stejný typ kolejnice, které se rozsypaly pod Pendolínem v Praze. A ví se o nich, že jejich lom je častější. Asi horší materiál. 80 znamená 1980 - rok výroby.

0/0
8.10.2015 19:24

J59o16z22e76f 84P45o15l88á54k 9827530

Původní prasklinu, vedoucí ke zlomení kolejnice pochůzkář nenajde. Jestli byla kdysi kolejnice opravená navařováním , pak ten , kdo vypsal příkaz k opravě je trestně odpovědný za lom materiálu.

0/0
8.10.2015 17:26

J88i73r54k43a 14C60i59b13u58l63k42a 1706112702

Tak to je síla. Za celkové zanedbávání údržby tratí mají pykat dva jedinci. SŽDC  jako součást drážní mafie nahrává předražené zakázky soukromníkům, kteří je buď provedou, mnohdy jen "prodají dál" jiné firmě, která se pak za ně rejpe  v kolejišti . Co zač jsou ty firmy je vidět na výluce Golčův Jeníkov- Vlkaneč, kde v krátké době bylo pět průšvihů za sebou, zatím soukromá firma zabila jen jednoho člověka , pracovníka SŽDC.. Za komančů existovalo železniční vojsko, jediná smysluplná složka armády. Pár zbytečných lampasáků a kluci záklaďáci.ˇZa jeden den vyměnili kilometr kolejí. Současní mafiány zaměstnávaní  odborníci vymění také kilometr, ale trvá zaměstnávaní jim to čtrnáct dní. Ovšem zaplatit si to nechají, jako kdyby postavili pacifickou dráhu.

+1/0
8.10.2015 17:06

H30o54n22z57a 60F59á27t72o58r 2189665104960

Soudci i drážní inspektoři beztak jezdí auty, tak proč si nerozhodnout, že?

+6/0
8.10.2015 16:55

Najdete na iDNES.cz