Diskuse k článku

Nové nástupiště na koridoru za miliardu se propadlo o centimetry

Místo vlaků nákladní auta a místo čekajících cestujících dělníci s kolečky. Takový obrázek je v těchto dnech k vidění na vlakovém nádraží v Ústí nad Orlicí, kde stavaři opravují propadlé nástupiště. Přestavěný úsek na hlavním koridoru za více než miliardu korun přitom ještě ani nebyl oficiálně otevřen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a86r84o44s48l93a51v 37J93o55s76e28f 5942640130904

Jo, EUROVIA - to jsou machři! Nikdy za nic nemůžou, vždy je to jen geologickým průzkumem, či podmínkami! Doufám, že budou opět stavět mosty na E35. Kvalita zajištěna!!

0/0
19.9.2015 14:20

R45o72b18e93r17t 73G70o74r97c 6482933653

Kdyby zbourali tu starou rujnu a postavili nádraží tam kde bylo po staletí tak by se jim nic nepropadalo!!

+2/−4
18.9.2015 14:07

J20a36r16o16s97l82a69v 78J55o83s25e75f 5302660380394

Rujna!? ;-D;-D

0/0
19.9.2015 14:21
Foto

J65a21n 52N70o37v19á78k 4428169964495

Eurovii se nějak často propadají stavby a její geologové berou podezřele často vzorky bokem ...

+4/0
18.9.2015 11:13

M20a46t98ú10š 84B26e66n49a70k 9298214942343

Geologický prieskum sa robí zvyčajne dávno pred zahájeným stavby, ešte pred projektom, kedy sa nevie kto to vôbec bude robiť. Aj keď počas samotnej realizácie by to mal pravidelne geológ dozorovať, ale to sa robí minimálne.

0/0
18.9.2015 11:38
Foto

J45a60n 57R41ů73ž50i44č40k19a 7852942335387

Není důležité umět stavět, ale umět čerpat.

+10/0
18.9.2015 10:36

T11o56m 72O98n11d42ř96í62k 7444473251753

Nádraží je fakt dobrý zvěrstvo. Vymazlené jsou zejména informační tabule umístěné v podchodech.

Důchodci si to fakt užívaj, když k zjištění odkud jim to jede slejzaj do podchodu a pak se zase škrábou nahoru. Tedy minimálně o prázdninách to tak bylo, nevím jak teď.:-P

+5/0
18.9.2015 10:30

J44a49n 71K89u94d91l41á74č13e72k 7275845

Nedávno jsem se tam byl podívat a nechápu, co z kdysi malebného nádraží udělali za obrovské betonové monstrum. Všude samé schody, pořád jen nahoru dolů, betonové nadjezdy, podjezdy a to vše jen kvůli nějaké zatáčce??? To je stupidita.

+4/−1
18.9.2015 9:10

R74a32d98o37s84l11a59v 13K75l56a25u19d76a 5704278774972

To víš, pokrok nezastavíš.:-P

+3/0
18.9.2015 9:28

J70a10n 23K41u65d38l10á72č50e23k 7935635

Tak to teda pokrok vypadá pěkně hnusně. Celý to údolí je plný betonu.

+1/0
18.9.2015 14:52

M57a35t37ú38š 86B34e77n42a68k 9778434862213

Nie to je kvôli bezpečnosti cestujúcich.

+1/0
18.9.2015 11:36

J98a87n 34K61u22d34l74á62č76e42k 7725145

No tak by ten vlak holt nejel 160, ale jen stovkou. Co by se asi tak stalo jiného? Navíc rozjetej vlak tam stejně nestaví, takže je to pro Ústí úplně zbytečně zničený údolí.

+2/0
18.9.2015 14:54

R53a19d92o98s63l43a86v 65K49l28a31u87d79a 5884458484442

Mohou za to nepředpokládané drobné změny v geologii okolí stanice. ;-D

+5/0
18.9.2015 8:41

M38a91r65e35k 29K65o50s75t20e37l88e28c11k79ý 6913636348

Eurovia přece nikdy za nic nemůže!

Ani za spadlý most ve Studénce, ani za nepovedenou dálnici. Ještěže to nástupiště nemá kam a na koho spadnout. A aby všechno dobře dopadlo, o to se jistě zase postará velký kamarád předsedy vlády Dluhoslava Sobotky. A další zakázky od státu zase budou!

Zaplatíme si to my všichni, daňoví poplatníci...

+10/−1
18.9.2015 8:13

J25i83ř43í 14K44o56z31á71k 1793657460809

Za Studénku skutečně nemohou, když to stavěla firma ODS - Dopravní stavby Ostrava :-/

+1/−1
18.9.2015 9:42

R33a87d35o27s48l49a16v 77K33l52a52u33d52a 5154978464482

'Tím že změním název nezměním minulost:-P

+4/−1
18.9.2015 9:46

M48a38t33ú55š 54B29e63n11a33k 9578194142563

Až na to, že Eurovia nebola predtím ODS-DS, ale je to iba jedna jej divízia. Eurovia je inak francúzska spoločnosť, jedna z najväčších na svete.

0/−1
18.9.2015 11:35

J84a83n 39B39í14l10e91k 7824402524573

Tak si místo Studénky dosaďte mosty na nové dálnici u Ostravy a vůbec i tu hrbatou dálnici!!

+2/0
18.9.2015 10:57

Najdete na iDNES.cz