- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Důležité je taky nesrovnatelné zlepšení rozhledových poměrů pro obsluhu - při jízdě motorem vpřed se u původní T669 strojvedoucí kolikrát jen domníval, co se děje na trati před mašinou. Přes ten dvanáct metrů dlouhý a dva metry vysoký čumák neměl šanci vidět...
Pěkná lokomotiva, ale redakci doporučuji příště poslat na místo někoho, kdo železnici aspoň trochu rozumí. Natočit video, které má prezentovat lokomotivu, v tak příšerné kvalitě a dát tomu ještě zvukový podkres, to je vyloženě barbarství.
Jinak za polárním kruhem toho lokomotiva moc nenajezdí. Finsko nemá moc hustou želežniční síť a na oblast za polárním kruhem připadá opravdu jen velmi malá část. Ale bulvární titulek jistě zabere
Hmotnost lokomotivy je 120t a ne 20t.
20t je hmotnost na nápravu
Takový šikovný betelný nárazník by měli mít všechny mašinky. Alespoň by se rychle zredukoval stav řidičů, kteří si myslí, že to na červenou ještě stihnou
Nevím nevím. Někteří jsou schopní vjet před Dash9. Na bicyklu.
Selekce je holt nekonečný proces.
Mohl to být hezký článek, kdyby... kdyby to tam nebyly chyby
Hmotnost lokomotivy není 20t jak se tady mylně píše, ale 120t. Těch 20t je zatížení na jednu nápravu.
Vyvarujte se příště takových hloupých chyb, nebo, pokud tomu nerozumíte, piště o něčem jiném....
kdyby měli psát jen o tom, čemu rozumí, tak tu za den přibudou tak 3 články víc ne. a ještě s gramtickými hrubkami.
No je fakt, že šotoušům by se to mohlo postavit, když je to tak sexy.