Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stošedesátkou do Hradce se na části trati pojede už v listopadu

Správa železniční dopravní cesty dokončuje první úsek dvoukolejné tratě mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Hotový bude v říjnu, rychlost cestování se tak zvýší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z71d64e51n93ě57k 78Z57a19b85a25v50a 1792914986704

četl někdo ten poslední odstavec? podle něj 160kmh moc k jásání není...Rv

0/0
3.9.2015 17:31

R57i49c14h41a26r36d 95M90i21c94h24a20l60o12w33s67k92i 1211449315606

To je naprosto sprostá lež. Většina trasy (70%) z Pa do HK bude i nadále jednokolejná a v dezolátním stavu, takže se žádného zrychlení cesty nedočkáme. Bylo by dobré, kdyby se pan Ťopek příště osobně přesvědčil, jak se věci mají a neuváděl ctěnou veřejnost v omyl.

+1/0
1.9.2015 16:53

J55a25n 56J95e93m79e43l29k92a 1585800

Konečně jedna regionálně příměstská trať na 160. Kéž by se tento přístup opakoval i jinde. Ne jen 100Km/h a jedna kolej.

0/−1
26.8.2015 16:35

J86i52ř91í 31J11a10k39o39u74b72e39k 9971439674953

Úžasný, sebeoslavný článek o něčem natolik pochybném, že by to spíš chělo o tom pomlčet. Oklouvám se, že se opakuji, ale pořád neznám odpověď na otázku, proč by se měly vlaky hnát u Stéblové stošedesátkou, když z Rosic do Pardubic budou muset po jednokolejném mostě tou svou obvyklou čtyřicítkou...

+6/−3
25.8.2015 16:25

R16a62d56e57k 68J57a77n20a11t33a 9575446324552

A já zase nechápu vás. Veškerý pokrok podle vás zbytečný, protože ho nelze dosáhnout v celé trati naráz?

Je to právě naopak, nesmysl by byl dělat rekonstrukci trati, která je v rovině a rovná jako pravítko, na méně něž 160 km/h, protože to nestojí téměř nic navíc než současná stovka. A reksotrukce se dělá hlavně kvůli tomu zdvojkolejnění

A 160 se zde uplatní. Bude tak možné, spolu s dalšími stavbami, dosáhnout systémových 15 minut mezi HK a PA, což se hodí do taktového grafikonu.

+6/−1
25.8.2015 17:07

T62o70m28á46š 42Z32a17h19á11l66k92a 7800142557860

Rychlík do Liberce vedený motorovým vozem 843 zvaným rakev těch 22 km Pardubice - Hradec nedá za 15 minut. Jen rozjezd z Rosic trvá víc jak minutu a maximálku má jen 110 km/h.

0/0
25.8.2015 19:43

J26i26ř23í 37K96o72c80u71r44e89k 6335194425898

Mno takže počkáme až bude opravený most a pak budem SŽDC nadávat do blbců, protože za mostem je jednokolejka na 100 km/h, tak proč ho stavěli na 120 km/h a navíc dvoukolejný.

+1/0
25.8.2015 17:39

P97e53t64r 17M83a22r12š20o61u10n 5455878956606

máte to v článku. hlavní výhoda bude hlavně v tom, že koleje jsou dvě. (no i kdybych jel těch 160, o kolik minut mi to zkrátí ten přískok Pce-HK?)

Tedy když chytne dálkový vlak zpoždění z jedné strany, nemusí na něj protisměr čekat ve Stéblové nebo v Opatovicích :-P

0/0
26.8.2015 21:42

T89o64m86á52š 32Z32a84h16á43l17k35a 7820802977820

Co že, už v listopadu??? Vždyť těch 7 km přes les dělají přes rok. Myslím, kdyby je viděli ti, co trať stavěli s krumpáčem a lopatou v devatenáctém století, tak by se SŽDC vysmáli.

+5/0
25.8.2015 8:51

J74i29ř13í 22E37r73b30e43n 1843154646227

Vletech 1856-1857 tam bylo 200 dělníků na 1 km trati. To se pak staví trochu jinak.

+2/0
25.8.2015 19:28

T23o76m57á77š 37Z22a32h87á46l78k51a 7300252267160

Teď je na jeden kilometr trati 200 úředníků ;-D

+4/0
25.8.2015 19:37

K26a12r52e37l 35Ř63e23h21á12č78e91k 9282120801772

Jestli to nebude tím, že se nemuselo dříve stavět tak, aby byl zachován provoz co to je jde. Zavřít tu trať komplet, tak to mají také rychleji.

0/0
26.8.2015 23:09







Najdete na iDNES.cz