Diskuze

Havarované pendolino vyrazilo do pražského depa, nocovalo v České Třebové

Pendolino poškozené při středeční nehodě ve Studénce na Novojičínsku České dráhy přesouvají do pražského depa. V noci na sobotu jej vlak odtáhl z Bohumína do České Třebové. Na další cestu vyrazilo opět v sobotu odpoledne. Pohybuje se rychlostí do 40 kilometrů v hodině.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BO

Každý, kdo vjede na přejezd v době kdy bliká výstraha by měl být vyfocen, zjištěn a dána mu pokuta tří jeho měsíčních platů... A kdo plat nemá, žije na podpoře, nebo živnostničí a má jen minimální mzdu, tak tři minimální až průměrné mzdy, podle situace. Při opakování přerstupku pokutu zdvojnásobit, a sebrat řidičáik na rok. Voni by si to, voni všichni machýrci, příště rozmysleli.

0 0
možnosti
BG

Trochu mě děsí to, jak jsou lidi schopní odsoudit Pendolino na základě takové nehody a že se prý u nás raději žádná VRT stavět nemá. Přátelé, to je totiž velký omyl. Čím větší rychlost na železnici, tím bezpečnější ta železnice je. Více nehod se totiž stane na lokálkách kvůli mizernému zabezpečovacímu zařízení. Pokud by se u nás skutečně VRT stavěla, bylo by to podle současných norem, tedy bez úrovňových přejezdů a s moderním zabezpečovacím zařízením.

Nápadů na zabezpečení je spousta, ale bohužel není politická vůle.

7 0
možnosti

P89a12v74e44l 38Ř35a77p86e60k

25. 7. 2015 22:01

Lidi můžou bejt rádi, že to po tom kamionu nevylítlo z kolejí, protože by to pak dopadlo podobně jako Santiago de Compostela v roce 2013, tedy desítky mrtvých a vlak rozmetaný po všech nástupištích ve Studénce. Pinďa to ustál ještě relativně dobře. To, nad čím kroutím hlavou, je přítomnost tolika přejezdů na takové trati a samozřejmě absurdní mýtný systém, který působí přesně opačně než by měl a fakticky vyhání těžkou dopravu z vhodných komunikací na komunikace zcela nevhodné. Jednání řidiče už je jen důsledek toho, že ve společností je dané zastoupení idiotů a řidičáky rozdáváme všem, kdo si o něj řekne. Jednou by se to stejně stalo.

3 0
možnosti
JS

J84a35n 29S89o94c87h41o15r

25. 7. 2015 21:28

Souhlasím. Tomu vlaku dohromady nic není.

1 0
možnosti
PJ

Náhodou jsem ho zahlédnul v Dětmarovicích, ten pohled opravdu zamrazil.

https://www.youtube.com/watch?v=WIIPFmzguB8

0 0
možnosti
JS

J29a30n 21S12o62c78h37o97r

25. 7. 2015 21:27

Z celého Pendolina zničena jen ta přední lokomotiva. Dovyrobí se. Stará lokomotiva měla patrně cosi najezděno, takže amortizace. Vypadá to, že se vejdou do limitu pojistky. Na šrotování to opravdu nevypadá. 

Kolik taková dovýroba lokomotivy vyjde nechci hádat. Taky lokomotiva je vlastně náhradní díl Pendolina. Výrobce s podobnými nehodami musí počítat, předpokládám že to mají ve smlouvě, protože je nutno čekat, že se občas něco zničí. Když nabouráte auto, tež se auto nevyhodí celé, ale vymění se kapota a nárazník, popřípadě náprava a motor, auto pak jezdí dál.

Na tom vlaku dohromady žádná velká škoda není. Větší škoda na životech těch lidí a na zdraví zmrzačených. Pendolíno se opraví a bude jezdit, mrtví ale nevstanou a zmrzačení už nebudou takoví jak byli dřív a tato škoda je mnohem větší.:-(;-(

2 0
možnosti
JS

J21a78n 55S95o29c69h95o63r

25. 7. 2015 14:38

Někteří z Vás by rádi zlikvidovali firmu likvidačním doplatkem pojistného. Jak naivní, bláhové a nereálné. Pokud má řidič, tedy zaměstnanec předepsaná a školení a proškolení, firma se z toho velmi snadno vyviní a nezaplatí vůbec nic. Hodí to všechno na zaměstnance řidiče a po právu. Však taky firma na tom žádné zavinění nemá.

Maximálně tak mohou zlikvidovat řidiče a to jenom finančně. Možná bude muset prodat barák, pokud teda má nějaký. Pohybovat se pak v šedé zóně pracovního trhu. Nebýt nikde ofiko zaměstnaný, brát podporu, bydlet někde u někoho a to není velký problém. Peníze pak brát na ruku na nějaké brigádě u soukromníka. Nebo do osobního bankrotu a pak začít nanovo, pod nějakou novou identitou. Řešení je pro řidiče celá řada. Jen ti mrtví a zmrzačení žádné řešení už nemají. Ti už budou mrzáci do smrti a mrtví pořád.

Politik pak se otřepe a dál bude stavět ty betony kolem dráhy, na pořádný přejezd se vykašle, maximálně novější kamera a možná tam nějaký měsíc nebo dva budou stávat živoucí policajti a vybírat pokuty a to je tak asi všechno v našem milovaném státě zvaným Česká republika pod Evropskou unií.:-/[>-]

2 7
možnosti
KA

K26a54r15e51l 71A43d54a60m

25. 7. 2015 15:04

Pokud je známo, škoda byla způsobena motorovým vozidlem s povinným ručením. Toho se firma těžko zbaví.

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 7
možnosti
JS

J88a24n 71S18o94c58h33o57r

25. 7. 2015 14:41

Já mám obavu, že sebepevnější konstrukce by strojvedoucímu moc podstatně ve stošedesátikilometrové rychlosti nepomohla, pokud sedí v čele vlaku a to tak nějak ze své funkce musí, jinak by neviděl na koleje.:-/

3 0
možnosti
KA

K46a34r31e55l 40A91d12a74m

25. 7. 2015 12:51

Jsem zvědavý, jakou fakturu k úhradě pošlou  České dráhy vlastníku kamionu do Polska.

3 0
možnosti
JS

J87a73n 95S62o33c46h46o91r

25. 7. 2015 12:54

Záleží na tom? Zaplatí to pojišťovna.

1 1
možnosti