Diskuse k článku

Perony a koleje klesají, oprava nádraží v Ústí nad Orlicí se protahuje

Koleje a perony klesají, proto správci železnic prodlužují obnovu nádraží v Ústí nad Orlicí. Dostavbu zkomplikovaly problémy s podložím. Místo jara je proto termín dokončení modernizace odložen na září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i85c87h13a44l 26V79e96n63z55a62r92a 8352482233731

Zničili krásný nádraží místo, aby ho jen opravily!!!! A teď je vidět, že neuměj postavit ani tu hrůzu, co nám do nebe vynášeli!!!RvRv

+3/0
8.6.2015 22:25

J42a48r92o45m69í89r 22K94r85á62l 4570379494319

Co je na té ruině krásného ? 8-o

+2/0
9.6.2015 7:05

T98o57m47á53š 20M11a55l71ý 5583666703

Zkuste si zopakovat  učivo základní školy, jazyk český, příčestí minulé.

0/0
10.6.2015 21:51

K27a59r60e83l 62Ř97e18h58á11č92e82k 9892400841892

Za vzdálenosti při přestupu můžou děkovat ochráncům nádraží, kteří bojovali peticema o jeho zachování. Bůhví, zda si nejvíce nestežují ti, co petici podepsali.

+5/−1
8.6.2015 18:23

M72i91c27h81a68l 52V56e42n55z14a55r80a 8382222273701

Co to píšete za lži!! Staré nádraží ničemu nevadí!! Jen ho ČD nechalo schátrat a na truc lidem vymyslely tuhle hrůzu!!! To je pomsta všem co chtěj používat trochu rozum!!!

+2/−2
8.6.2015 22:28

P89e35t73r 52B40e61z21s32t63a48r78o48s37t25i 2669166683301

Lže tu někdo jiný... Bez te prastaré budovy by to bylo blíže a dokonce i přehlednější...

+2/−1
8.6.2015 23:50

M37i63l53a76n 97M28a69j27e14r78č16í26k 1790460824326

"Prastará" výpravní budova "naostrově" uprostřed kolejiště zůstala při rekonstrukcích tzv. koridorůnapř. v obdobně kolejově uspořádaném Hulíně či Plzni a nemám pocit, že by to bylo nějak nepřehledné - ba NAOPAKLOGICKY Z 1/2 NÁSTUPIŠŤ NA JEDNÉ STRANĚ NIKDY NEMOHOU JET VLAKY DO MÍST, KAMVEDOU KOLEJE JEN Z DRUHÉ STRANY (a naopak) = když chtějí mimořádně změnit nástupiště k němuž vlak přistaví, tak těch možností mají omezeně a nemusím (na rozdíl od pražského či brněnského hlaváku) pobíhat od jednoho krajního nástupiště k tomu opačnému na druhé straně nádraží!!

+2/0
9.6.2015 0:27

M92i63l65a42n 59M21a79j94e27r29č73í18k 1140390464496

Asi jste nezaznamenal, že ÚÚÚÚŽŽ HÓÓÓDNĚÉÉÉÉÉ dlouhou dobu existují:

1.) nejen ČD - dopravce (+ chybně vlastník výpravních budov a k nim přilehlých nástupišť, většinou označených jako první, ale u tzv. ostrovních nádraží, jako je to historické ÚO, to bude jinak - už jen tím, že přiléhají k budově 2 nástupiště)

2.) ale ještě také SŽDS (Správa železniční dopravní cesty) = organizace odpovědná za koleje a ostatní nástupiště (+ připravená převzít od ČD ty výpravní budovy a k nim přilehlá nástupiště)

=PŘI DOSAVADNÍCH REKONSTRUKCÍCH ŽELEZNIČNÍCH NÁDRAŽÍ SŽDC OD UVEDENÉHO ROZDĚLENÍ ODPOVĚDNOSTI V NEJEDNOM PŘÍPADĚ "OBEŠLA" ČD - VYHÝBALA SE JEJICH MAJETKU (PODCHODY VYÚSŤOVALA MIMO VÝPRAVNÍ BUDOVY APOD.)!.

Sic ČD opravdu nádraží od plánování převodu (ještě neschváleného EU - aby se nejednalo o zakázanou neoprávněnou podporu přijetím neoprávněně velkých financí jako protihodnoty za nemovitosti) na SŽDC neopravuje (a neojediněle to - z finančních důvodů nedělalo ani roky před tím), tak ZA ZMRŠENOU REKONSTRUKCI UVEDENÉHO NÁDRAŽÍ V ÚSTÍ NAD ORLICÍ MŮŽE JEDINĚ SŽDC, PROTOŽE JEJÍ REKONSTRUKCI DĚLÁ ONA a nikoliv ČD!!

0/0
9.6.2015 0:09

M22i17c83h63a26l 23V37e55n81z23a57r42a 8252462683421

To nic nemění na situaci, že tuhle hodnotnou a unikátní stavbu nechala schátrat ČSD a ČS a teď SŽDC. Všechno přímo či nepřímo vlastněné státem, který se má dobře statrat o státní majetek! A výsledek je tento zmetek. Památná budova stavebně a dostupností na odpis. Lidé mají nádraží, které svým uspořádáním a umístěním (daleko za městem) asi jen stěží někomu vyhovuje. A to vše z našich daní. Fuj hnus....jinak mi to nevychází.

0/0
9.6.2015 22:32

Najdete na iDNES.cz