Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičům i chodcům začaly potíže. Křižovatku u Parama omezí uzavírka

Po dvou měsících klidu přichází pro tisíce řidičů první komplikace. Okolí stávající přetížené silnice I/37 u pardubického Parama čekají první dopravní omezení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V32ě80r33a 30S32t65o83e90v54o81v96á 3134825206

Ráda chodím z města pěšky. To byl vážně takový problém nechat alespoň kousek chodníku pro pěší?

0/0
5.5.2015 11:20

J58a32n 28T75a86r91a21b73a 4526286759389

No paní Stoevová, byl. Víte, kdo šéfuje odboru dopravy? Tak si to zjistěte a přestanete se divit, natož ptát.

0/0
5.5.2015 13:22

V73ě34r11a 85S71t87o64e68v60o47v31á 3434895636

Nedivím se, opravdu ne. To byl mírný projev naštvání.

0/0
6.5.2015 11:42

R37a23d17e70k 23H43a52ň57á39č39e29k 5933800104273

Připadá mě to jako když se postaví dům uprostřed pole a dál se nic neděje to co se tam buduje nemá logiku a Pardubice budou stále ucpané páni projektanti zamyslete se nad sebou za co jste placení z naších daní;-€

0/0
2.5.2015 21:51

J57a37n 14T53a93r90a59b88a 4676206199489

A viděl jste projekt? Ten paskvil, co vymysleli pod nadjezdem u závodiště tam bohužel bude stát a otravovat desetitisícům lidi život desítky let.

0/0
5.5.2015 13:27

M24i59c20h11a83l 85Č33e64r97n66ý 7814140421855

"Čilý ruch"?? To jsem asi od března jezdil kolem jiné stavby. Milí úředníci a stavbaři - čilý ruch vypadá zcela jinak. Ale tohle je klasika - státní zakázka, to neuteče, času dost....

0/0
2.5.2015 20:39

A25l93e71š 66V77o16n64d50r12á19k 9260896945

Musíte brát, že jste v Česku. Tady i postavení kilometru dálnice D11 v rovině trvá tři roky. Takže pokud vyjdete z toho, že stavební firmy mají na rozšíření několika stovek metrů silnice a postavení jednoho kruháku také tři roky, pak, viděno touto optikou, panuje na staveništi "čilý ruch" :-)

0/0
2.5.2015 22:09

A71l77e33š 48V59o14n94d37r97á29k 9380446175

Jen pro srovnání – např. stavba 16 km dlouhého mostu mezi Švédskem a Dánskem trvala 4 roky. Pokud vezmeme v úvahu, jaké nepředstavitelné těžkosti a problémy museli stavbaři při stavbě mostu překonat, pro české stavbaře by to byla práce na několik staletí…

+2/0
2.5.2015 22:15

J56a45n 29T90a55r10a21b18a 4756646269109

Jen pro srovnání: V Portugalsku postavili na podobné písečné rovině 243km dálnice za rok a půl. Jenže oni nestavěli křižovatku pro každou vesnici, přemostění každé polní cesty, samostatné mosty pro medvědy odděleně od mostů pro slimáky, tunely pro žáby, které do nich zásadně nelezou, takže se musí chytat do pastí a přenášet na druhou stranu dálnice ručně. A nezahlubovali na rovinném úseku dálnici do 8 metrů hlubokého koryta.

0/0
5.5.2015 13:32

A41l12e83š 73V56o11n83d93r89á60k 9860736275

Dopravní problémy při stavbě se dají vydržet, pokud člověk ví, že dokončení stavby bude k něčemu dobré. To bohužel není případ křižovatky Paramo. Všude se sice píše, že po dokončení se řidiči mohou těšit na novou čtyřproudovou silnici, ale pohled do stavebních plánů napoví, že tomu tak není. Ve skutečnosti bude pouze jeden přímý pruh (od Hradce na Chrudim), vše ostatní budou jen pruhy připojovací. Ve směru od Chrudimi totiž žádný přímý pruh nebude a řidiči budou muset překonávat kruhový objezd (!), na kterém se budou křížit s odbočujícími auty. Je jasné, že nová stavba tuto variantu zakonzervuje na dlouhé roky, takže pokud se někdo těšil, že mezi Hradcem a Chrudimí povede čtyřproudová silnice (jak by se mohlo zdát z dosavadní výstavby), má smůlu. Tento kruhový objezd (navíc miniaturních rozměrů) se tak přiřadí k dalšímu nesmyslu na trase, kterým je světelná křižovatka u Starých Jesenčan.

To opravdu člověk nepochopí, který debil (slovy pí. primátorky Krnáčové) tohle mohl navrhnout…

+2/0
2.5.2015 18:34

L31e98o46š 57S27t74a43n31ě69k 4584281315

No ta světelná křižovatka je podle mě docela nutná - vzhledem k provozu od Jesenčan na Dražkovice a Nemošice. Když už tam není mimoúrovňová, tak aspoň ty světla. Jinak by tam smrťáků bylo hafo.

+3/−3
2.5.2015 19:40

A21l62e26š 78V86o95n22d17r48á28k 9120216635

Nutná? Vzhledem k poměru hustoty dopravy ve směru Pardubice-Chrudim a Jesenčany-Dražkovice tam měla být jednoznačně mimoúrovňová křižovatka nebo alespoň mimoúrovňové křížení. Je absurdní, když 10 aut v plné rychlosti musí zastavit, aby jeden vesničan vjel na silnici. Silně to připomíná polské stavění dálnic za socialismu, kdy také kvůli úspoře nákladů nacpali na dálnici semafory a přechody pro chodce…

+5/0
2.5.2015 19:59

J50a28n 53T50a27r95a58b55a 4726346109739

Ten kruhový objezd ve směru od CR je jedna z největších dopravních zhovadilostí, jakou v Evropě za posledních 50 let někdo dal na papír. Jen proto, že není zřejmé, zda je větší guma projektant nebo úředník, vznikne další paskvil kolosálního rozsahu.

0/0
5.5.2015 13:35

M59i57l89o82š 77P70r52á64z52n45ý 5474679250128

M silnice jsou neštěstím pro jakoukoli stavbu. Na Jana Palacha museli  na předělání špatných kruhových kanálů pozvat odborníky z Prahy,  Ale přesto je to lepší než bylo. Je zajímavé, proč se někdy hned diskusní příspěvky uzavřou, když není žádný důvod. Je jasné, že jiná firma by byla s pracemi kolem Ramovky hotová podstatně dříve. Ale asi mi napíší, že je to nevhodný článek.

+1/0
2.5.2015 15:28

J63a73n 65T78a12r96a35b93a 4766566889809

Nejen M-Silnice. Eurovia je na tom ještě hůř.

Proč mě vůbec nepřekvapilo, že vyhrála právě tahle "elita" stavařů?

Odpověď je prostá: Protože ŘSD.

0/0
5.5.2015 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.