Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičům i chodcům začaly potíže. Křižovatku u Parama omezí uzavírka

Po dvou měsících klidu přichází pro tisíce řidičů první komplikace. Okolí stávající přetížené silnice I/37 u pardubického Parama čekají první dopravní omezení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V92ě94r20a 75S76t95o27e44v77o47v84á 3694615496

Ráda chodím z města pěšky. To byl vážně takový problém nechat alespoň kousek chodníku pro pěší?

0/0
5.5.2015 11:20

J63a65n 23T23a13r72a81b50a 4476106189499

No paní Stoevová, byl. Víte, kdo šéfuje odboru dopravy? Tak si to zjistěte a přestanete se divit, natož ptát.

0/0
5.5.2015 13:22

V10ě35r23a 76S48t98o19e10v92o12v67á 3374985976

Nedivím se, opravdu ne. To byl mírný projev naštvání.

0/0
6.5.2015 11:42

R38a36d92e59k 39H20a88ň95á85č69e56k 5733630714143

Připadá mě to jako když se postaví dům uprostřed pole a dál se nic neděje to co se tam buduje nemá logiku a Pardubice budou stále ucpané páni projektanti zamyslete se nad sebou za co jste placení z naších daní;-€

0/0
2.5.2015 21:51

J52a56n 19T66a36r94a91b31a 4106976849599

A viděl jste projekt? Ten paskvil, co vymysleli pod nadjezdem u závodiště tam bohužel bude stát a otravovat desetitisícům lidi život desítky let.

0/0
5.5.2015 13:27

M60i55c60h96a84l 24Č14e43r55n56ý 7864690961605

"Čilý ruch"?? To jsem asi od března jezdil kolem jiné stavby. Milí úředníci a stavbaři - čilý ruch vypadá zcela jinak. Ale tohle je klasika - státní zakázka, to neuteče, času dost....

0/0
2.5.2015 20:39

A14l48e52š 29V74o44n47d95r49á55k 9580696715

Musíte brát, že jste v Česku. Tady i postavení kilometru dálnice D11 v rovině trvá tři roky. Takže pokud vyjdete z toho, že stavební firmy mají na rozšíření několika stovek metrů silnice a postavení jednoho kruháku také tři roky, pak, viděno touto optikou, panuje na staveništi "čilý ruch" :-)

0/0
2.5.2015 22:09

A13l46e14š 91V60o53n60d37r49á35k 9720706595

Jen pro srovnání – např. stavba 16 km dlouhého mostu mezi Švédskem a Dánskem trvala 4 roky. Pokud vezmeme v úvahu, jaké nepředstavitelné těžkosti a problémy museli stavbaři při stavbě mostu překonat, pro české stavbaře by to byla práce na několik staletí…

+2/0
2.5.2015 22:15

J58a37n 57T95a68r48a69b75a 4906536779799

Jen pro srovnání: V Portugalsku postavili na podobné písečné rovině 243km dálnice za rok a půl. Jenže oni nestavěli křižovatku pro každou vesnici, přemostění každé polní cesty, samostatné mosty pro medvědy odděleně od mostů pro slimáky, tunely pro žáby, které do nich zásadně nelezou, takže se musí chytat do pastí a přenášet na druhou stranu dálnice ručně. A nezahlubovali na rovinném úseku dálnici do 8 metrů hlubokého koryta.

0/0
5.5.2015 13:32

A33l49e21š 63V15o15n48d25r51á11k 9960506635

Dopravní problémy při stavbě se dají vydržet, pokud člověk ví, že dokončení stavby bude k něčemu dobré. To bohužel není případ křižovatky Paramo. Všude se sice píše, že po dokončení se řidiči mohou těšit na novou čtyřproudovou silnici, ale pohled do stavebních plánů napoví, že tomu tak není. Ve skutečnosti bude pouze jeden přímý pruh (od Hradce na Chrudim), vše ostatní budou jen pruhy připojovací. Ve směru od Chrudimi totiž žádný přímý pruh nebude a řidiči budou muset překonávat kruhový objezd (!), na kterém se budou křížit s odbočujícími auty. Je jasné, že nová stavba tuto variantu zakonzervuje na dlouhé roky, takže pokud se někdo těšil, že mezi Hradcem a Chrudimí povede čtyřproudová silnice (jak by se mohlo zdát z dosavadní výstavby), má smůlu. Tento kruhový objezd (navíc miniaturních rozměrů) se tak přiřadí k dalšímu nesmyslu na trase, kterým je světelná křižovatka u Starých Jesenčan.

To opravdu člověk nepochopí, který debil (slovy pí. primátorky Krnáčové) tohle mohl navrhnout…

+2/0
2.5.2015 18:34

L35e26o45š 32S64t22a79n58ě25k 4854201475

No ta světelná křižovatka je podle mě docela nutná - vzhledem k provozu od Jesenčan na Dražkovice a Nemošice. Když už tam není mimoúrovňová, tak aspoň ty světla. Jinak by tam smrťáků bylo hafo.

+3/−3
2.5.2015 19:40

A53l85e19š 10V94o21n91d36r21á37k 9130496735

Nutná? Vzhledem k poměru hustoty dopravy ve směru Pardubice-Chrudim a Jesenčany-Dražkovice tam měla být jednoznačně mimoúrovňová křižovatka nebo alespoň mimoúrovňové křížení. Je absurdní, když 10 aut v plné rychlosti musí zastavit, aby jeden vesničan vjel na silnici. Silně to připomíná polské stavění dálnic za socialismu, kdy také kvůli úspoře nákladů nacpali na dálnici semafory a přechody pro chodce…

+5/0
2.5.2015 19:59

J43a29n 33T55a17r56a40b16a 4416426329339

Ten kruhový objezd ve směru od CR je jedna z největších dopravních zhovadilostí, jakou v Evropě za posledních 50 let někdo dal na papír. Jen proto, že není zřejmé, zda je větší guma projektant nebo úředník, vznikne další paskvil kolosálního rozsahu.

0/0
5.5.2015 13:35

M53i35l40o97š 31P18r63á10z25n61ý 5284399240558

M silnice jsou neštěstím pro jakoukoli stavbu. Na Jana Palacha museli  na předělání špatných kruhových kanálů pozvat odborníky z Prahy,  Ale přesto je to lepší než bylo. Je zajímavé, proč se někdy hned diskusní příspěvky uzavřou, když není žádný důvod. Je jasné, že jiná firma by byla s pracemi kolem Ramovky hotová podstatně dříve. Ale asi mi napíší, že je to nevhodný článek.

+1/0
2.5.2015 15:28

J88a14n 24T52a97r22a94b57a 4306926559129

Nejen M-Silnice. Eurovia je na tom ještě hůř.

Proč mě vůbec nepřekvapilo, že vyhrála právě tahle "elita" stavařů?

Odpověď je prostá: Protože ŘSD.

0/0
5.5.2015 13:25







Najdete na iDNES.cz