Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní problém nového pardubického bulváru je příliš úzká vozovka

Už první den odhalil základní problém opravené třídy Míru v Pardubicích. Je na ní tak úzká vozovka, že se řidič MHD nemá šanci vyhnout jakémukoliv autu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a31n 48M83a64t58ú61š 5317380275546

Hur to dopadnout nemohlo. Absolutni paskvil, pesi zona s tezkou dopravou. Vsem co to schvalili to dat k uhrade a zacit konecne se smysluplnou opravou na pesi zonu.

0/0
5.4.2015 22:21

Z29d34e83n91ě17k 12B77ř98í15z76a 8476775839856

MHD byla blbost uz predtim, ted je jeste vetsi...

0/0
5.4.2015 15:30

Z63d45e14n68ě75k 58B27ř89í87z22a 8886955629586

MHD mi tam pripadalo zbytecne uz pred rekonstrukci, a ted to je jeste horsi.

0/0
5.4.2015 15:28

J24a87r20o76s19l32a57v 78R55y54c83h48t18á27ř 2544789269536

Štěpánko, díky!

Tak dlouho jste nechala opakovat hlasování, až Vám konečně tento paskvil prošel. 

Nezapomenutelný výkon!!!

+4/0
3.4.2015 22:38

J64i97r10i 22D56o62m61i67n37i38k 1451708121210

Trolejbusy na pěší zóně mohl ponechat jen absolutní idiot. Nikomu tam nechybí. Ušetřily by se miliony za příšené sloupy a dráty v oblacích . A nebo to by "záměr"? Dodnes jsem nikde neviděl sebemenší rozumné  odůvodnění tohoto paskvilu...

+5/−1
3.4.2015 12:12

O49n28d83ř26e66j 70N68o60s38e84k 7880584843364

Je hezké, jak sám sebe považujete za všechny. Jak víte, že tam trolejbusy "nikomu nechybí"???

0/−4
3.4.2015 13:03

F50r98a45n18t95i45š41e64k 58K12a40b56r24h50e94l 3285420842528

opravdu Vás minula opakovaná informace, že jednou z podmínek dotace pro přestavbu bylo zachování provozu MHD?? Prostě tam několik let po dokončení musí projet alespoň několik trlejbusů denně, aby bylo možné na realizaci projektu čerpat dotace.

0/−1
3.4.2015 15:04

J71a98r88o42s37l22a55v 83J13o69n25á32š 4978774342275

To není tak docela pravda. Podmínkou bylo dodržení projektu. Kdyby ty sloupy a troleje nebyly v projektu, nemusely by tam být.

+8/0
3.4.2015 16:42

M37i91l36o74š 65P79r84á69z81n84ý 5194559280658

Ondřej Nosek - uprostřed nemohla být výhybna, neboť v tomto prostoru je již úzká ulice a prostor pro chodce by se podstatně zmenšil. Co se týká důchodců, tak těch 100 metrů ještě dojdou. Souhlasím s Vámi - ty sloupy tam být nemusely. Ale co byste chtěl od býv. zastupitelstva a paní Fraňkové, A navíc ať již městská nebo státní policie by tam měla hlavně chodit a ne jezdit autem, kde jsou většinou tři,  baví se a vůbec se nevěnují tomu, co se děje na chodnících,

+3/0
3.4.2015 9:37

O19n52d14ř16e22j 37N60o65s18e95k 7500604373934

No tak k těm 100 metrům hodně přidejte. Tř. míru opravdu není dlouhá 100 metrů a nejbližší zastávky MHD (nepočítám ty dvě sranda linky 21 a 27) jsou na Masarykově náměstí a náměstí republiky. Zkrátka tradiční hlavní třída Pardubic bez MHD je ptákovina. Ostatně i v minulosti vadily na tř. Míru parkující auta s povolením paní primátorky daleko více, než trolejbusy. I když je pravda, že tam linek bylo vedeno zbytečně moc. Úplně by stačila  linka č.2 a č.1, ostatní po Sukovce.

0/−2
3.4.2015 13:01

J42a79r42o78s89l32a66v 35J15o19n85á91š 4248284602515

Já jsem pochopil, že o sto metrů by se cestujícím prodloužila trasa, kdyby místo u Grandu vystupovali a nastupovali na nám. Republiky. Stanice u "záchodků" by zůstala a trolejbusy a autobusy by jezdily Sladkovského na Sukovku. A těch 250 metrů třídy Míru mohlo zůstat jako čistá pěší zóna. Zavádět tam troleje kvůli těm 100 metrům od Grandu na nám. Republiky byla hloupost.

+2/0
3.4.2015 16:40

Z13d98e65n47ě60k 72B27ř90í65z96a 8666705839406

Třída míru má 550 metrů, ale jinak souhlasim

0/0
5.4.2015 15:24

Z34d14e51n89e36k 12Š52i40t65i94n97a 2823468940295

Protože na Sukově třídě je v každém směru vyhrazen jeden jízdní pruuh pro MHD, tak bych provoz trolejbusů na TM zrušil a trolejové vedení nechal pouze prostav nouze.

K podobným kolisím pak nebude docházet a problém se vyřeší.

+2/0
3.4.2015 9:23

Š29á22r41k15a 65M92a50t94y89á43š69o61v50á 1221915642959

Po nově zrekonstruované třídě Míru jede trolejbus, když v tom uvidí v cestě stojící vůz zásobování.

Jak se situace vyřeší:

A) Řidič trolejbusu začne troubit.

B) Řidič náklaďáku začne troubit.

C) Začnou troubit oba, načež vyběhne Bajer a seřeže je oba, protože mu odhánějí hosty.

D) k této situaci nemůže dojít, protože linky MHD nebudou jezdit v hodiny určené pro zásobování 05-09 a 18-21.

E) Tenčí dlažba určená pro chůzi prostě dostane na prd...

F) Islámští teroristé převlečení za prodavače z Kebabu využijí nestřežené chvíle, obsadí radnici a vyhlásí chalífát.

A nebo napište svou možnost.

+6/0
3.4.2015 7:32

O50n74d83ř81e49j 33N91o57s98e71k 7430694483764

"C)" je správně.

0/0
3.4.2015 15:47

O35n31d71ř45e83j 34N65o28s47e83k 7190614553654

C) je správně!

+1/0
3.4.2015 15:49
Foto

A49l11i27c72e 39K12l41a70p21a46č78o87v49á 7570661305168

No možnost F se nezdá být úplně nejhorší, doufám že znají výraz DEFENESTRACE. :-)

0/0
5.4.2015 19:13

P34e51t66e43r 40K78l76e17i40n 8391325361985

Prostě tam na té zúžené části veškerou dopravu zrušte a basta! Nic lepšího se vymyslet nedá!

+1/0
2.4.2015 21:13

O72n87d77ř35e17j 96N54o69s39e46k 7440644203344

Zkrátka brněnský architekt se pomstil Pardubicím. Původně přece měla být uprostřed tř. Míru výhybna - není žádná. Místo architektonicky zpracovaných sloupů jsou tam ohyzdné trakční. Zastupitelům vůbec nevadilo, že na třídu Míru zamezili vstupu seniorů, kteří už mají problémy s chůzí. Ti se tak po svých prostě od AFI nebo nám. Republiky na tř. Míru nedostanou. Ale co, na nějaké seniory přece zastupitelstvo kašle. A k dovršení všeho nakonec padla i ta, trochu kompromisní, varianta, že by trolejbusy jezdili alespoň tou rozšířenou částí kolem Magnumu do Sladkovského. Může tam jet pouze linka (č.4) a jen v jednom směru - od Sladkovského k Magnumu. V opačném směru není trolejová trakce (zcela chybí trakční výhybky). Dokonale zmatlaný záměr.

+1/−3
2.4.2015 20:08

M65a95r84t18i60n 27Č77a83p20e88k 6320191327504

Varianta jízdy od Bati Sladkovského na Sukovu třídu byla také ve hře, ale bez kompletní přestavby křižovatky Sladkovského x Sukova to nešlo. Jsou tam malé poloměry odbočení. Když trolejbusy odbočují do Sladkovského, tak zabírají celou její šířku.

+1/0
2.4.2015 21:05

O65n98d71ř19e44j 21N73o90s20e24k 7490694753454

Ze Sladkovského směrem na nám. Republiky to nemohl být problém. Místa je tam dost. Stačilo upravit kousek stávajícího parkoviště u křižovatky.

0/−1
2.4.2015 21:18

F94r14a31n78t29i53š20e21k 55K31a70b19r31h87e77l 3885130962738

pane Nosku, prosím Vás, oni nikde v jiných městěch senioři pěšky nechodí? Nikde jinde nejsou pěší zóny? Používáte laciné argumenty, přitom by vlastně stačilo jen napsat, že se Vám to nelíbí a že Vás to sere.

0/−1
3.4.2015 15:07

P14a14v40e73l 35N29e98r59a74d 7843694672909

Tak to, že se na pěší zóně nevejdou dvě protijedoucí vozidla je určitě zásadní a překvapivé zjištění...;-)

+1/0
2.4.2015 19:37

O51n41d88ř15e66j 52N89o78s39e54k 7530494473344

Pokud se domníváte, že na pěší zóny nemůže MHD, tak se hluboce mýlíte. Pěší zóny s MHD jsou po Evropě úplně běžnou a rozumnou záležitostí. Pokud vím, tak nejbližší je v Praze (část Nádražní kolem Anděla). Obousměrný provoz MHD.

+1/−2
2.4.2015 20:13

O88n85d22ř31e21j 51N94o70s41e64k 7390954583304

Pěší zóna Anděl: https://maps.google.cz/maps?q=sm%C3%ADchov&hl=cs&ie=UTF8&ll=50.070703,14.404959&spn=0.00001,0.008256&sll=50.034691,15.75817&sspn=0.153044,0.267448&brcurrent=5,0,0&hnear=Sm%C3%ADchov,+Praha&t=h&z=18&layer=c&cbll=50.07087,14.404859&panoid=gLRtYD3KBRZNakyyQQkURQ&cbp=12,344.77,,0,-0.06

0/0
2.4.2015 20:33

O92n45d35ř84e63j 79N67o89s98e72k 7310594173944

krátký odkaz: http://goo.gl/maps/gMqbh

0/0
2.4.2015 20:37

H73e59l85e34n86a 94P19a73r61d63u58b25s95k79á 1109342741691

Je pravda, že Třída míru je lepší, než byla. Ale jen o maličko, takže je pořád hnusná, zadrátovaná, zasloupovaná.... Děs. Tohle má být výstavní bulvár krajského města? Rv

+4/0
2.4.2015 17:29

L92e68o84š 92S28t68a85n67ě66k 4984861495

No sloupů tam bylo před rekonstrukcí méně, troleje byly chyceny v užším úseku z kotev v budovách....

+2/0
2.4.2015 20:21

D98a60v44i98d 96M81a77c15h19á63č20e29k 4832718358473

Třída Míru se povedla, nechybí na ní nic, všechno se tam vešlo. Nesmyslně situované lavičky - jak hokejové střídačky, stojany na kola - o které se kolo blbě opírá, cesta pro trolejbusy - úzká tak, že průjezdnost bude muset hlídat Městská policie, stromky - zakrslé kultivary s korunou, co neposkytne stín, plakátovací sloupy - bez kterých bychom se na těch 400 metrech ve městě obešli. Ale máme to!!! Stejně jako zahrady některých domů v satelitech, kde je vše, co nabízí hobby markety. Sice hnusný, ale ať sousedi vidí, že máme.

+8/−1
2.4.2015 16:53

O82n86d88ř73e96j 61N66o47s20e80k 7400264483294

Dobrý postřeh...

0/0
2.4.2015 20:19

J37a20n 86V22o64j97t80í95š82e28k 6552691605386

Nízké stromky opticky a pocitově zvětšují prostor a na městské třídy rozhodně patří. Plakátovací sloupy jsou pro to, aby plakáty nebyly lepeny všude možně, lavičky jsou situované normálně a silniční pruh pro trolejbusy je široký tak, aby se na něj vešel trolejbus.

+2/0
2.4.2015 22:22

O58n65d19ř56e42j 47N83o78s20e22k 7510464933954

Architektonický problém je spíš podélně položená velkoformátová dlažba, která už tak úzkou ulici opticky ještě zužuje.  Zkrátka naprostý úlet architekta Waltera.

+2/0
3.4.2015 12:53

L88u26d50v60í65k 88R36a10k 8415711164374

PardubiceR^R^R^!!!!!!RvRvRv. Na co sáhnete se vám podaří. jen, tak dál.;-€;-(;-D

+1/−1
2.4.2015 16:24

H65e85l14e70n27a 37P10a37r88d53u70b82s82k10á 1449572981731

Bohužel máte pravdu...;-(

+2/0
2.4.2015 17:30

Z69d27e14n84ě17k 65B76ř93í13z70a 8126575339476

rekonstrukce zimáku se povedla...

0/0
5.4.2015 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.