Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lokálky se courají. Spoje jsou téměř stejně rychlé jako před 30 lety

Regionální tratě mohou podle odborníků lépe konkurovat automobilové dopravě, pouze pokud po nich budou vlaky jezdit rychleji. Srovnání jízdních řádů přitom ukazuje, že dnešní spoje nejsou o moc rychlejší než v minulém století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i70c61h57a63l 68M66a21l82ý 5712454259573

Asi tak. Co si objednal a zaplatil, to mu tam jezdí. A ty příklady spojení jsou opravdu směšné, tenhle člověk má systematicky řešit dopravu v kraji, když se neustále zabývá jen obskurními lokálkami?

0/0
3.4.2015 18:16

P32e51t30r 11N30e54c17h38a16n69i71c73k96ý 7463596748320

SŽDC některé tratě záměrně přehlíží a nechává je prostě uhnít. A to nejen lokálky jako Mělník - Mšeno, ale i páteřní nákladní trat z Lysé do Ústí nad Labem. Mnohé lokálky trpí rozdělením na kraje a rozdělením ČD x SŽDC. Zajímavým příkladem je trať 042. SŽDC neopraví trať, pokud nedostane záruku od LB kraje, že tam bude objednávat dopravu, ten záruku nedá, protože neví, jestli KHK kraj nebude chtít přesunout křižování z Martinic jinam a tím vazby na tuto trať zničit. Papaláši se handrkují a trať rezne a hnije.

0/0
2.4.2015 13:43

T31o36m57á30š 90V31e68l82e85n71d80o95r24f 1156478942708

Tak hlavně, že to tvrdí zrovna tento člověk, který se zasloužil o to, aby byly úplně zrušeny spěšné vlaky mezi Pardubicemi a Hlinskem, na trati 238, jezdící ve 2h taktech, ve slušné jízdní době a s dobrou návaznosti v rámci přestupů v Pardubicích.

+3/0
1.4.2015 15:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.