Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lokálky se courají. Spoje jsou téměř stejně rychlé jako před 30 lety

Regionální tratě mohou podle odborníků lépe konkurovat automobilové dopravě, pouze pokud po nich budou vlaky jezdit rychleji. Srovnání jízdních řádů přitom ukazuje, že dnešní spoje nejsou o moc rychlejší než v minulém století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i98c14h63a64l 59M11a51l63ý 5472864259163

Asi tak. Co si objednal a zaplatil, to mu tam jezdí. A ty příklady spojení jsou opravdu směšné, tenhle člověk má systematicky řešit dopravu v kraji, když se neustále zabývá jen obskurními lokálkami?

0/0
3.4.2015 18:16

P47e18t23r 83N83e20c77h87a41n95i88c36k76ý 7453836328310

SŽDC některé tratě záměrně přehlíží a nechává je prostě uhnít. A to nejen lokálky jako Mělník - Mšeno, ale i páteřní nákladní trat z Lysé do Ústí nad Labem. Mnohé lokálky trpí rozdělením na kraje a rozdělením ČD x SŽDC. Zajímavým příkladem je trať 042. SŽDC neopraví trať, pokud nedostane záruku od LB kraje, že tam bude objednávat dopravu, ten záruku nedá, protože neví, jestli KHK kraj nebude chtít přesunout křižování z Martinic jinam a tím vazby na tuto trať zničit. Papaláši se handrkují a trať rezne a hnije.

0/0
2.4.2015 13:43

T38o22m37á28š 48V24e78l73e75n55d12o49r53f 1336838222848

Tak hlavně, že to tvrdí zrovna tento člověk, který se zasloužil o to, aby byly úplně zrušeny spěšné vlaky mezi Pardubicemi a Hlinskem, na trati 238, jezdící ve 2h taktech, ve slušné jízdní době a s dobrou návaznosti v rámci přestupů v Pardubicích.

+3/0
1.4.2015 15:52







Najdete na iDNES.cz