Diskuze

Litomyšl odmítá nejbližší sjezd z dálnice, bojí se kamionů i o svůj rozvoj

I když v územním plánu figurují u Litomyšle na budoucí silnici R35 tři mimoúrovňové křižovatky, o tu nejbližší městu místní politici nestojí. Sjezd z rychlostní silnice by podle nich zastavil Litomyšl v rozletu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J45i65ř39í 35F34o65g50e69l

19. 3. 2015 8:32

Litomyšl a Choceň byly vždy největšími brzdami E35ky. Dokud nedostane betonová lobby nažrat, tak budou bránit všemu. Zámecký vršek si  nechala zabetonovat a zalaminátovat a je spokojena. Stejně tak to bude s objezdem Lán.....

1 0
možnosti
PK

Jako nemístní bych uvítal mapu, jak to má vypadat. Jinak si myslím, že Litomyšl ví, co chce, stejně tak jako to věděla při mnoha dobrých architektonických počinech v posledních letech.

1 0
možnosti
DD

Opět NIMBY ;-O Je smutné, jak se "posunulo" myšlení za 10 let, tehdy se přetahovali o to, kdo ji bude mít, dneska by ji (R35) pomalu nechtěl nikdo ;-( Zelené vymývání mozků postupuje mílovými kroky ;-€

Když někdo bude potřebovat do Litomyšli, pojede tam tak jako tak, navíc přivaděč není veden zástavbou, neústí v ní, a funguje jako obchvat pro ty, kdo tam zamíří z České Třebové a Ústí nad Orlicí třeba do Cerekvice nad Loučnou. Ti bez něj pojedou krásně středem Lytomyšli. Ale nebudou to jen oni, nýbrž i celý tranzit od Hradce Králové do ČT a ÚnO. Nechápu Němčice, tam se bez něj z té dopravní změny zblázní. NIMBYsté jsou ale nelogické prakticky vždy.

Když jsme u těch kamionů, tak kdybychom každý kamion nahradily řekněme 10 auty do 3,5 t (nad tuto hodnotu se občas označují vozidla jako "těžká" nákladní), která odvezou tak maximálně 2 t nákladu jedno, dostaneme následující data:

Dálnice D1 v Praze s kamiony (2010):

69 414 osobních a dodávkových aut + 18 610 těžkých aut + 436 jednostopých = 88 460 vozidel

Dálnice D1 v Praze bez kamionů:

69 414 + (18 610 *10) + 436 = 255 950 vozidel!

Aby se na dálnici všechna vozidla vešla, musela by vypadat jako americké "Interstate".

Jestliže 1 kamion (40 t) má spotřebu 40 l/100 km, pak v případě použití 10 dodávek do 3,5 t o spotřebě 8 l/100 km to vychází 80 l/100 km!!

Železnice nevede všude a přeložit návě je s dnešními technologiemi (Cargobeamer, Modalohr apod.) výrazně jednodušší, než překládat zboží do dodávek nebo na nákladní jízdní kola.

0 1
možnosti
PK

tyvole to je kocourkov ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
TR

Ne, ne... žádný Kocourkov. Litomyšl :-P;-D

0 0
možnosti