- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Litomyšl a Choceň byly vždy největšími brzdami E35ky. Dokud nedostane betonová lobby nažrat, tak budou bránit všemu. Zámecký vršek si nechala zabetonovat a zalaminátovat a je spokojena. Stejně tak to bude s objezdem Lán.....
Jako nemístní bych uvítal mapu, jak to má vypadat. Jinak si myslím, že Litomyšl ví, co chce, stejně tak jako to věděla při mnoha dobrých architektonických počinech v posledních letech.
Opět NIMBY Je smutné, jak se "posunulo" myšlení za 10 let, tehdy se přetahovali o to, kdo ji bude mít, dneska by ji (R35) pomalu nechtěl nikdo Zelené vymývání mozků postupuje mílovými kroky
Když někdo bude potřebovat do Litomyšli, pojede tam tak jako tak, navíc přivaděč není veden zástavbou, neústí v ní, a funguje jako obchvat pro ty, kdo tam zamíří z České Třebové a Ústí nad Orlicí třeba do Cerekvice nad Loučnou. Ti bez něj pojedou krásně středem Lytomyšli. Ale nebudou to jen oni, nýbrž i celý tranzit od Hradce Králové do ČT a ÚnO. Nechápu Němčice, tam se bez něj z té dopravní změny zblázní. NIMBYsté jsou ale nelogické prakticky vždy.
Když jsme u těch kamionů, tak kdybychom každý kamion nahradily řekněme 10 auty do 3,5 t (nad tuto hodnotu se občas označují vozidla jako "těžká" nákladní), která odvezou tak maximálně 2 t nákladu jedno, dostaneme následující data:
Dálnice D1 v Praze s kamiony (2010):
69 414 osobních a dodávkových aut + 18 610 těžkých aut + 436 jednostopých = 88 460 vozidel
Dálnice D1 v Praze bez kamionů:
69 414 + (18 610 *10) + 436 = 255 950 vozidel
Aby se na dálnici všechna vozidla vešla, musela by vypadat jako americké "Interstate".
Jestliže 1 kamion (40 t) má spotřebu 40 l/100 km, pak v případě použití 10 dodávek do 3,5 t o spotřebě 8 l/100 km to vychází 80 l/100 km
Železnice nevede všude a přeložit návě je s dnešními technologiemi (Cargobeamer, Modalohr apod.) výrazně jednodušší, než překládat zboží do dodávek nebo na nákladní jízdní kola.
Ne, ne... žádný Kocourkov. Litomyšl