Diskuse k článku

Litomyšl odmítá nejbližší sjezd z dálnice, bojí se kamionů i o svůj rozvoj

I když v územním plánu figurují u Litomyšle na budoucí silnici R35 tři mimoúrovňové křižovatky, o tu nejbližší městu místní politici nestojí. Sjezd z rychlostní silnice by podle nich zastavil Litomyšl v rozletu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62i18ř64í 73F28o74g58e79l 2770771456272

Litomyšl a Choceň byly vždy největšími brzdami E35ky. Dokud nedostane betonová lobby nažrat, tak budou bránit všemu. Zámecký vršek si  nechala zabetonovat a zalaminátovat a je spokojena. Stejně tak to bude s objezdem Lán.....

+1/0
19.3.2015 8:32

P37a53v75e18l 61K81o53c32i24a19n 1662190976597

Jako nemístní bych uvítal mapu, jak to má vypadat. Jinak si myslím, že Litomyšl ví, co chce, stejně tak jako to věděla při mnoha dobrých architektonických počinech v posledních letech.

+1/0
18.3.2015 20:05

D73a71n33i11e57l 55D57r67n34e66c 6631299926232

http://www.litomysl.cz/soubor_zobraz.php?lang=cz&co=&soubor=1416475532562_Hlavni_vykres.pdf

0/0
18.3.2015 20:18

D36a53n17i66e17l 65D64r16n12e49c 6801309686712

Opět NIMBY ;-O Je smutné, jak se "posunulo" myšlení za 10 let, tehdy se přetahovali o to, kdo ji bude mít, dneska by ji (R35) pomalu nechtěl nikdo ;-( Zelené vymývání mozků postupuje mílovými kroky ;-€

Když někdo bude potřebovat do Litomyšli, pojede tam tak jako tak, navíc přivaděč není veden zástavbou, neústí v ní, a funguje jako obchvat pro ty, kdo tam zamíří z České Třebové a Ústí nad Orlicí třeba do Cerekvice nad Loučnou. Ti bez něj pojedou krásně středem Lytomyšli. Ale nebudou to jen oni, nýbrž i celý tranzit od Hradce Králové do ČT a ÚnO. Nechápu Němčice, tam se bez něj z té dopravní změny zblázní. NIMBYsté jsou ale nelogické prakticky vždy.

Když jsme u těch kamionů, tak kdybychom každý kamion nahradily řekněme 10 auty do 3,5 t (nad tuto hodnotu se občas označují vozidla jako "těžká" nákladní), která odvezou tak maximálně 2 t nákladu jedno, dostaneme následující data:

Dálnice D1 v Praze s kamiony (2010):

69 414 osobních a dodávkových aut + 18 610 těžkých aut + 436 jednostopých = 88 460 vozidel

Dálnice D1 v Praze bez kamionů:

69 414 + (18 610 *10) + 436 = 255 950 vozidel!

Aby se na dálnici všechna vozidla vešla, musela by vypadat jako americké "Interstate".

Jestliže 1 kamion (40 t) má spotřebu 40 l/100 km, pak v případě použití 10 dodávek do 3,5 t o spotřebě 8 l/100 km to vychází 80 l/100 km!!

Železnice nevede všude a přeložit návě je s dnešními technologiemi (Cargobeamer, Modalohr apod.) výrazně jednodušší, než překládat zboží do dodávek nebo na nákladní jízdní kola.

0/−1
18.3.2015 19:19

P81a52v51e55l 75K67u11b85e55l75k30a 8887692699280

tyvole to je kocourkov ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.3.2015 11:58

T19o54m42á87š 39R94ů70ž12i98č11k41a 5948673698824

Ne, ne... žádný Kocourkov. Litomyšl :-P;-D

0/0
18.3.2015 14:49

Najdete na iDNES.cz