- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná zjistil, že karta, kterou nafasoval na nákup nafty je jaksi pouze ke šťourání v zubech a zaměstnavatel po něm požadoval tankovat za svoje... ačkoliv mu již několik měsíců nevyplatil plnou mzdu, jako "trest" za to, že řidič odmítl zaplatit ze svého pokutu udělenou za stav vozidla, ačkoliv na tento stav několikrát poukazoval...
Pane Králi měl by jste se vyjadřovat jen k tomu čemu rozumíte, ale asi toho moc nebude. Se soudružským pozdravem.......
A zapomněli jste páni redaktoři napsat co hrozí tomu darebákovi zaměstnavateli který neplatil za odvedenou práci a okrádal možná jediného živitele rodiny. Z takovýchto článků a některých našich zákonů se mi pění krev.
Většinou se tohle stane, když je nepoctivej zaměstnavatel a dluží výplatu zaměstnanci, nebo když se dispečer naštve na řidiče a nechá ho v zahraničí 3 týdny a víc. Tak to někdo prostě řeší takto. Pochybuju, že by to udělal řidič jen tak, že chtěl majitele vydírat.
Hm, takže si vytrucujete výplatu a pak si jdete na dva roky sednout ?
To je zase článek - pořádné informace žádné, jen vyznívá v neprospěch řidiče.
Ovšem mohlo to být i nějak takto:
Náklad nalezený ve vozidle je ten, který řidič vezl zpátky z Ruska, ujel tedy dlouhou cestu, což vysvětluje těch "chybějících" 850 litrů nafty, peníze. o které žádal, byly na naftu, když peníze nepřišly, s prázdnou nádrží to odstavil, papíry vzal s sebou, aby případný zloděj neměl k dispozici i dokumenty, razítko vzal s sebou, aby zabránil jeho zneužití.
Co se stalo se sedadlem, pytlem (ten by si zasloužil podrobnější identifikaci ) a startovacími kabely, tedy vážně nevím.
A teď mně někdo může přesvědčit, že se to takto nestalo
iDnes to podává tak, jako by ten řidič byl nějakej h*jzl,, kterej si vyřvával peníze, na které nemá právo... Je pravda, že kamioňáci nejsou svatí, ale ty jejich výplaty a pracovní podmínky bych mít nechtěla... Jako vždy, bude pravda někde uprostřed...
Pokud akceptujete podmínky a pak najednou to chcete měnit? Nemusel tam jet, nemusel tam pracovat. Pokud někam nastoupím za málo a pak řvu, že mám málo?
No co, normálně vyjednával - jak odbory ve Škodovce...
Zajisté po průjezdu Ruskem - zemí úplatků, to nebyly peníze pro něj,ale za auto.
Myslím, že řidiči kamionu rozumím, a doufám, že porozumí i soudce, pokud k soudu dojde. Ty přečmárané tachografy a nedodržování přestávek, špatný technický stav vozidel, chybějící výzbroj kamionů atp. asi nebudou zábavou řidičů, ale forma nátlaku jejich zaměstnavatelů na ně, by jednoho napadlo, že ....