Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ekologové se radují. Objevil se další důvod proti splavnění Labe

S dalšími problémy se potýká plán na plavební kanál u Přelouče, který má za tři miliardy korun umožnit splavnění Labe až do Pardubic. Nejenže Unie dala najevo, že na akci zatím nedá peníze, ale krajský úřad navíc počtvrté zrušil územní rozhodnutí pro stavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17i47ř41í 18J46a15k53o43u57b72e98k 9571689394623

Není třeba objevovat nové důvody - ten důvod proti je stále tentýž - není to potřeba, nikdo netouží po vodě nic vozit, natož za tři miliardy.

+3/0
26.2.2015 11:05

J59a32r83o37s31l37a12v 62J58o30n56á98š 4688484512405

A proč se tedy splavňuje Vltava až do Českých Budějovic?

Všechno lze ovlivnit politikou státu. Jestli náš stát dává přednost kamionové dopravě, budiž. Ale když vidím ty roztrhané okresní silničky, sesouvající se krajnice, vyježděné koleje a zácpy na silnicích, tak si vůbec nejsem jistý, jestli je to dobře.

+1/0
26.2.2015 11:17

T76o35m83á19š 67L24u88d52v75í78k 5980948273516

Zeptejte se rejdařů na Labi, kolik dnů v roce bylo splavné v celé délce.

+3/0
26.2.2015 12:35

P19a97v27e60l 81N24o48v97á21k 7141156839813

Proč? Kvůli turistům akorát. Řekl bych ze Orlík je dost špatně prekonatelna překážka pro velký lodě...

+1/0
26.2.2015 13:40

T87o88m16á83š 93Č15e41r31n32ý 3841291930456

A kdo ten kanal bude využívat? Max tak Arnošt :D ale to zase není blbej nápad, mohl bych jezdit k našim místo autem lodí :D, tam už je přístav dávno hotovej

+3/0
26.2.2015 10:04

J42a41n 60Š52v37a16d44l16e20n58k80a 9184659370

Přesně. Ať nejdřív dodělají obchvaty a připravované rychlostní silnice, dobudují železniční koridory, apod. A pak ať ještě jednou zváží, zda protažení splavnosti Labe o dvacet kilometrů za tři miliardy je vůbec potřeba.

+3/0
26.2.2015 11:00

M90i77c23h78a14l 82S41t11e62b68l93o 5149881844307

Má to vést korytem a hotovo.:-/

+1/0
26.2.2015 9:58

L86i22b96o65r 46F80i17l46á67k 3760985493753

To nemůže projít. To chce megaprojekt, jako Mylošova strouha Dunaj-Labe.;-D

0/0
26.2.2015 9:50

J76a40n 34B75l38a77h50a 3522184162252

"Stát se snaží prosadit tuto stavbu více než 20 let."

Stát se nesnaží, snaží se konkrétní lidé! A je zřejmé i proč, jelikož tento projekt zjevně nedává ani ekologický, ani ekonomický smysl pro veřejnost. Zbývá tedy pouze ekonomický přínos pro vybrané jednotlivce.

+7/−1
26.2.2015 9:29

T21o13m40á78š 91B57o33r26e59k 2853331457836

přesně napsáno... my zdejší rozhodnutí jen vítáme...:-)

+1/−1
26.2.2015 9:37

M52i28c55h83a41l 54P12a14v43l65á34t 9313433284749

A neni to spis tak, ze stat se snazi, ale konkretni lide (treba ekologiste placeni Nemeckymi drahami) jsou proti?

+2/−3
26.2.2015 9:51

H21a44n76a 77S16k80o53u42m50a37l54o20v52á 5820887882

A to jako ti ekologisté napsali do popisu stavby špatná čísla parcel? 8-o Proč je k tomu teda pouštěli?

0/0
26.2.2015 10:52

J52a94n 50Š33v19a32d66l21e62n14k20a 9764479160

Já jsem třeba taky jednoznačně proti, přitom nejsem žádný ekologista a o tom, že by mě platily Německé dráhy, můžu leda tak snít.

+5/0
26.2.2015 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.