- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na můj vkus se tyto poruchy vyskytují hodně často. Zřejmě je něco shnilého ve státě Dánském.
Nevíte náhodou někdo, jak je na tom IC 1005 (Regio)? Dle webu se jedná o 60-minutové zpoždění, ale jak to tady čtu, moc bych tomu nevěřil.
Podle http://provoz.szdc.cz/grapp/ zatím vůbec nevyjel.
Ono se není čemu divit, když má vlak v opačném směru zpoždění v zájmu úspor se drží co nejmenší zálohy.
prijezd jednotky RailJet do Phy misto 7:18 v 9:58 - cas zpozdeni si spocitate sami ... RailJet bez proudu = bez ventilace, nejdou otevrit ani dvere a nefunguji zachody. Prosim pekne ... za celou dobu stani toto nefungovalo! Informace ze strany CD doslova nulove .. cas zpozdeni nabihal po 5 az 10 minutach .. jeste, ze ma clovek pripojeni k netu, kde se da zjistit, ze bude zpozdeni minimalne 80 minut .. nakonec to bylo 2x 80 minut + neco navic .
Chápu Vaše rozhořčení, ale když Vám vypadne elektřina, tak si neuvaříte ani čaj.
"Vlaky na koridoru na Moravu".. Před tím bylo "z Prahy na Moravu".. Z Prahy na Moravu vede jediná trať, nebo mají novináři tak bídné znalosti zeměpisu ? Já vím, že v článku je to upřesněno (Pardubice - Olomouc), ale opravdu je pro Pražského novináře tak těžké, kouknout na mapu, aby nemusel vyplodit tak hloupý nadpis ?
Ale KORIDOR na Moravu vede pouze jeden
Tedy, pokud chceme být přesní, tak z Prahy na Moravu vede I. a III. tranzitní železniční koridor, ale oba vedou až do České Třebové po stejné trati
Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlĂku ÄŚD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohĹ™eb tak to snad ani moc neĹ™ešĂm, ale sakra! Zrovna dneska..
Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..
30 až 60 minut....jasně
Stačí se podívat na Babitron nebo na web ČD. Je to spíš 60 - 120 minut. Rekord právě drží Ex 252 se zpožděním 254 minut.
Pozor, to jsou zavádějící informace.
1) Ex 252 neexistuje, to jste se asi spletl
2) když se podíváte, např. na http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?570 , uvidíte že zpoždění je stanovováno chybně, oproti náhradní nepravidelné trase s nesmyslnými časy. Jak může mít vlak v Týništi zpoždění 250 minut (cca 4 hodiny), když je 9:45 a v 6:07 je pravidelný odjezd z Břeclavi?
Byl to ten slavný den, co k nám byl zaveden.... nebo že by špatná elektronka Katódy "Holomóc"...
Však dneska ten koridor dostává pořádně zabrat. Vlaky se tam prohání jako u Verdunu. Pak ta kvalita cestování stojí zato.
"Jsou tam tři lokomotivy Českých drah, které vždy pomůžou vytlačit vlak, který dojede samospádem do stanice"
Samospádem nebo spíš setrvačnosti? V Pardubicích je rovina.