Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky na koridoru na Moravu brzdila porucha trolejí. Nabíraly zpoždění

Porucha trakčního vedení ve stanici Pardubice krátce před šestou hodinou ráno zkomplikovala provoz na trati Kolín - Česká Třebová. Část vlaků jezdila odklonem po jiných tratích a jednotlivé spoje nabíraly zpoždění přes 150 minut. Provoz se dařilo od devíti hodin postupně obnovovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K44a13t38e54ř13i22n58a 31K27o92z77á97k75o58v62á 2438441865968

Na můj vkus se tyto poruchy vyskytují hodně často. Zřejmě je něco shnilého ve státě Dánském.

0/0
29.1.2015 11:55

J27i77ř13í 28E68r10b15e71n 1843214166827

Jaký je váš vkus, smím-li vědět?

0/0
29.1.2015 21:42

M26a17r49e92k 39Š54k84u47l65t38é48t25y 5854110497519

Nevíte náhodou někdo, jak je na tom IC 1005 (Regio)? Dle webu se jedná o 60-minutové zpoždění, ale jak to tady čtu, moc bych tomu nevěřil.

0/0
29.1.2015 10:45

R87a33d57e12k 84J37a88n96a59t90a 9325706864142

Podle http://provoz.szdc.cz/grapp/ zatím vůbec nevyjel.

Ono se není čemu divit, když má vlak v opačném směru zpoždění v zájmu úspor se drží co nejmenší zálohy.

+1/0
29.1.2015 10:59

R18a37d86e48k 91J60a20n29a23t27a 9585856574742

Tak pardon právě teď vyjel. Poloha Praha hl.n. odjezd 10:57 místo 9:48, tj. 69 minut zpoždění.

+2/0
29.1.2015 11:00

M88a78r69e65k 24Š76k81u86l61t24é60t54y 5304440847129

Díky!

0/0
29.1.2015 11:39

L66i45b54o15r 28M29o11u67č51k63a 1938237445782

prijezd jednotky RailJet do Phy misto 7:18 v 9:58 - cas zpozdeni si spocitate sami ... RailJet bez proudu = bez ventilace, nejdou otevrit ani dvere a nefunguji zachody. Prosim pekne ... za celou dobu stani toto nefungovalo!  Informace ze strany CD doslova nulove .. cas zpozdeni nabihal po 5 az 10 minutach .. jeste, ze ma clovek pripojeni k netu, kde se da zjistit, ze bude zpozdeni minimalne 80 minut .. nakonec to bylo 2x 80 minut  + neco navic . R^

+1/0
29.1.2015 10:27
Foto

B41r29o22n22i25s71l39a17v 20G41a83b72r52y83š 2802569151

Chápu Vaše rozhořčení, ale když Vám vypadne elektřina, tak si neuvaříte ani čaj.

0/0
29.1.2015 10:52

M14i10r93o25s89l43a93v 80Z74i44k90m33u94n63d 7699713884833

Informační systémy ve stanicích obsluhuje provozovatel dráhy = SŽDC, nikoli dopravce ČD ... a další ...

Dveře otevřít jdou, to nemá s výpadkem napětí v troleji nic společného ...

0/0
29.1.2015 11:37

L52i44b88o60r 22M59o81u63č97k98a 1248287175512

ano ovladani dveri dali na starosti strojvedoucimu .. nechupu tuto logiku. kdyz, v prosinci, zacinaly RailJety jezdit, bylo bezne , ze prijel na nastupiste v Praze a  .. nic .. proste se nekolik minut cekalo, nez strojvedoucimu dojde, ze ma otevrit dvere .. kolikrat mu volala mobilem obsluha vagonu. Kdo tuhle chujovinu zaridil, nechapu!

0/0
29.1.2015 12:43

L60i29b10o41r 68M43o50u94č27k57a 1548107505322

k SZDC a CD . .me vskutku nezajima, kdo je kdo, ptrotoze ty postavy co se pohybuji po nadrazich mozna zamestnava SZDC, ale stale na sobe maji znaky CD...

0/0
29.1.2015 12:45
Foto

B67r96o93n21i39s34l97a91v 17G14a85b74r18y47š 2812739801

To by Vás zajímat mělo. Protože jinak brečíte na špatném hrobě. A těžko se situací udělá něco člověk, který má na starosti zcela jiné záležitosti. Pak nadáváte tomu nepravému.

+1/0
29.1.2015 13:20

A42l75e57š 82H10o46r21á26k 7875430292760

"Vlaky na koridoru na Moravu".. Před tím bylo "z Prahy na Moravu".. Z Prahy na Moravu vede jediná trať, nebo mají novináři tak bídné znalosti zeměpisu ? Já vím, že v článku je to upřesněno (Pardubice - Olomouc), ale opravdu je pro Pražského novináře tak těžké, kouknout na mapu, aby nemusel vyplodit tak hloupý nadpis ?

+1/0
29.1.2015 10:24

A91d65a10m 29V56i65l15í91m19e42k 3426438236

Ale KORIDOR na Moravu vede pouze jeden ;-)

Tedy, pokud chceme být přesní, tak z Prahy na Moravu vede I. a III. tranzitní železniční koridor, ale oba vedou až do České Třebové po stejné trati

+1/0
29.1.2015 18:36

O47n35d60ř35e67j 92Z21d27e21r43a83d61i88č47k29a 6124545393158

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

O50n36d11ř22e76j 42Z74d13e68r36a54d81i49č88k89a 6874295103828

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

P14e80t40r 39Š71k63o54d88a 5517240784890

30 až 60 minut....jasně ;-D

Stačí se podívat na Babitron nebo na web ČD. Je to spíš 60 - 120 minut. Rekord právě drží Ex 252 se zpožděním 254 minut.

+1/0
29.1.2015 9:33

R96a65d10e68k 19J77a98n15a52t27a 9135306384912

Pozor, to jsou zavádějící informace.

1) Ex 252 neexistuje, to jste se asi spletl

2) když se podíváte, např. na http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?570 , uvidíte že zpoždění je stanovováno chybně, oproti náhradní nepravidelné trase s nesmyslnými časy. Jak může mít vlak v Týništi zpoždění 250 minut (cca 4 hodiny), když je 9:45 a v 6:07 je pravidelný odjezd z Břeclavi?

+2/0
29.1.2015 9:46

J42i10ř57í 17O16č89e39n90á83š25e98k 3221322311792

no, fígl je v tom, že normálně Ex 570 Zdeněch Fibich přes Týniště n /Orlicí a Hradec Kr. nejezdí. klasická trasa je Břeclav- Brno- Pardbice- Praha hl, kam měl dorazit 9,18. Pokud by nebyla porucha, jel včas, měl odjet z Pardubic v 8,18 na Prahu. Takže to zpoždění kolem 2 hod. skutečně má (vztaženo k Pardubicím), babitron to jinak nepostihne.

No, každopádně zmrzat bych tam nechtěl...:-/

 (aktuálně byl v 9,59 na přednádraží H.Kr.)

0/0
29.1.2015 10:07

R76a74d44e59k 57J54a75n96a71t86a 9665896184492

Ano, dvě hodiny má, ale ne čtyři. To jsem chtěl říct.

+2/0
29.1.2015 10:27

M13i33r33o33s81l33a63v 15Z35i24k65m66u74n85d 7329923734283

Počítač porovnává údaj o skutečné časové poloze s časovou polohou vlaku (zpravidla tzv. následem) pod nímž vlak reálně jede.

Stejné to je, pokud se přidělí odkloněnému vlaku číslo vlaku zapracovaném v tzv. jízdním řádu zvláštních vlaků ... Pak vychází "nesmyslná" čísla - vlak jede buď s extrémním zpožděním nebo naopak náskokem ...

0/0
29.1.2015 10:07

P51e60t76r 30Š40k43o70d11a 5347600534820

Ano, to je pravda, tento čas je nesmyslný, protože vlak jede po jiné trase a pod jiným číslem. Nejedná se o Ex252 (to byl překlep), ale Ex570 (aktuálně Ex301860). Takže v Praze nebude mít zpoždění 250 minut, ale jen cca 160. U těch ostatních, které jedou po své trase, jsou zpoždění správná.

0/0
29.1.2015 10:10

M81i66r57o67s30l20a73v 96Z65i64k14m90u51n51d 7849383134253

Z HK pokračuje jako první násled vlaku 952 (100952), čili porovnává údaje s vlakem mající plánovaný odjezd z HK v 5,08 .... , Praha hln 6,45 ...

0/0
29.1.2015 10:13
Foto

B29r51o55n33i29s16l24a52v 79G49a50b24r74y94š 2832249491

Při nehodě na dálnici jsou ty rekordy ještě vyšší... ;-)

0/0
29.1.2015 10:02
Foto

M68i11l20a80n 41S50v31o42b23o56d60a 5106888863

Byl to ten slavný den, co k nám byl zaveden.... nebo že by špatná elektronka Katódy "Holomóc"...

0/0
29.1.2015 9:22

J46i80ř27í 45J11u13r41á26š43e91k 8347355580567

Však dneska ten koridor dostává pořádně zabrat. Vlaky se tam prohání jako u Verdunu. Pak ta kvalita cestování stojí zato.

+1/0
29.1.2015 9:20
Foto

L96u63b93o19š 19H10a63n94u88s 4677687501662

Pokud vím, u Verdunu se sřílelo.

+1/0
29.1.2015 9:22

J45i81ř35í 96J16u78r46á18š97e41k 8137595880907

Jsem chtěl napsat jako kulky u Verunu, že tam ty vlaky lítají jeden za druhým ;-) Ta trať to nemůže dlouhodobě pobrat. Bude to pořád jedna oprava a rekonstrukce za druhou. Je to děs dnes a bude hůř.

+1/0
29.1.2015 9:24
Foto

M21i13l56a85n 32S40v30o78b28o66d91a 5416478303

Kulky má pes... :-)

0/0
29.1.2015 11:56
Foto

V11á97c91l48a93v 33H93e17j44n59a 9306746694659

No, mimochodem. Víte kolik jezdí rychlíků mezi Lincem a Vídní? Když vám jeden ujede, za pět minut za ním jede další... To je skoro jako metro v Praze.

0/0
29.1.2015 9:46

P85e59t47r 32N86e69u42w25i70r11t75h 2197293255804

pletete se, jelikoz mezi Vidni a Lincem jezdi 4 vlaky za hodinu z toho jeden je soukromy dopravce tak neplacejte nesmysly!!!, z Vidne odjezdy X:30 Railjet X:38 soukromy Westbahn X:44/48 ICE resp. Railjet a X:56 pomalejsi IC OBB a pak je 34 minut mezera :-P

0/0
29.1.2015 10:35

J36i15ř67í 83J22u23r90á95š52e38k 8237315540277

Tak koukám, je to spíš 15/30 minut interval. Koukněte se na jízdní řád na trase Praha - Olomouc ČD a k tomu ještě připočtěte spoje Regio Jetu a Leo Expresu. Budete na +/- stejných číslech. By mě spíš zajímalo porovnání, jak to mají s poruchami a výlukami v porovnání s naší SŽDC. :-)

0/0
29.1.2015 10:39

R95a48d98e53k 60J46a12n94a90t65a 9375106854272

"Jsou tam tři lokomotivy Českých drah, které vždy pomůžou vytlačit vlak, který dojede samospádem do stanice"

Samospádem nebo spíš setrvačnosti? V Pardubicích je rovina.

+2/0
29.1.2015 9:15

P64a43v36e49l 81S92t53a63v77j46a55n44í40k 6428505837871

Není, země je koule ;-).

+2/0
29.1.2015 9:32

M25i80r78o68s15l83a53v 90Z24i93k18m49u33n57d 7729413964523

Chápejte, že pro funkci tiskového mluvčího SŽDC (dtto Drážní inspekce) není předepsána znalost železniční sítě SŽDC, ani znalost odborné předpisové terminologie, tím spíše alespoň v předcházející pracovní kariéře být v kategorii zaměstnanců - řečeno terminologií současného zákona o dráhách - osobou odborně způsobilou ... tedy třeba být výpravčím, který ztratil zdravotní způsobilost k výkonu práce výpravčího apod ...

Takže jejich vyjádření působí poněkud komicky ...

0/0
29.1.2015 10:20

D88u60š76a74n 20L86e63v96ý 7258645440640

Pane Zikmunde,Vy,když jste dělal tiskového mluvčího ČD,tak vyjádření měla hlavu a patu a po stránce odborností(terminologie,vysvětlení a popis aktuálního stavu atd.) byla vždy fundovaná,ještě projev pana Šťáhlavského je velmi dobrý,ale to co předvádí pan Ptačinský za SŽDC,nebo pan Novák za MD,to člověk žasne s otevřenými ústy,naprostá degradace železnice jako takové a mediální obraz před naší veřejností hrůzostrašný.Proč vlastně PR oddělení vznikla a fungují.Proč při těchto mimořádných událostech nepromluví a situaci a stav nevysvětlí skutešní odborníci.V Pardubicích je konkrétně vedení jednoho z Provozních Obvodů SŽDC,spadajících pod Oblastní ředitelství H.Králové.Proč situaci veřejnosti nevysvětlí v médiích přednosta nebo jeho náměstek,iinformace by byly odbornější a aktuálnější než od tiskového mluvčího.

0/0
29.1.2015 11:53

F33r36a85n80t83i19š71e33k 56K92u12l90d18a60n 5556217874844

Asi úplně správně by mělo být výběhem. No ale tady je křišťálová lupa, takže trať vede v zatáčkách apod....

0/0
29.1.2015 10:20

M86a85r72t59i45n 24Š45p77á97d 4722179151326

Hodinové zpoždění?

http://provoz.szdc.cz/Tabule/StationDetail.aspx?lang=cs&id=5457076&t=1

0/0
29.1.2015 8:58

M90a17r82t21i11n 65Š10p70á10d 4712459361376

(4x 120, 1x 130, 1x 90 ve chvíli, kdy na to koukám)

0/0
29.1.2015 8:59

V19í24t20e22k 86V73a77l87a78c75h 7434670615945

Tohle v minulosti opravdu nebylo a železnice byly velmi kvalitní. Nyní se jen opravují, ale jen proto aby na tom podnikatelé vydělali miliardy a proto to opravují nekvalitně, stejně jako silnice a dálnice.:-P:-P:-P:-P:-P:-P.

+1/−6
29.1.2015 8:51

F36r86a89n88t94i13š65e83k 31V39a83n46ě96k 1187854627617

To nevím co to bylo za kvalitu max. 120 km/h vyjma snad jednoho úseku na 140 u Olomouce. Samá pomalá jízda. A na trase Praha - Olomouc vlaky nejezdili skoro po 15 minutách. A když bylo poškozeno trakční vedení, tak se taky stálo několik hodin.

+2/0
29.1.2015 8:57

P77e17t76r 87N29e40c62h57a26n66i23c63k30ý 7923316168620

To je pravda, dřív takové články nebyly. Prostě porucha za článek do novin nestála.

+6/0
29.1.2015 9:09

R44a85d77o42s61l88a40v 11K38l56a60u19d65a 5114988584442

Spadla trolej, tak jsme prostě za bolševika stáli hodiny v polích. Nikdo ani nepředpokládal že by o tom někde někdo něco napsal. A taky nenapsal. Druhý den bylo v RP jen který soudruh kam odjel, který přijel a jak pokračují žně.

+7/0
29.1.2015 9:19
Foto

L80u19b44o38š 23H32a68n95u73s 4967127491452

Asi tak.

+1/0
29.1.2015 9:23

J60i50ř84í 17M76a84k34o14ň 2275978214860

Maminko, ty lidi jsou nějaký divný a kecají nesmysly. Pán to asi zažil. Já tedy za těch 30 let ne. Tehdy se ani nestálo hodiny, když vlak přejel nějakou zpěvačku. Předpis D 17 jasně říkal - označit místo, odklidit přejetého a jezdí se dál. Dráha měla nějakou váhu a nerozhodoval každý policajt či hasič;-(.

0/0
29.1.2015 9:48

R30a81d28o76s16l31a83v 50K96l33a35u41d65a 5414458424802

To bylo za protektorátu? :-P

+3/0
29.1.2015 9:59

R20a14d33e33k 53J32a55n90a66t89a 9215386614612

To možná ano, ovšem na druhou stranu panovalo socialistické pracovní tempo a takové "detaily", jako, že nákladní vlaky byly důležité a mnohdy tak dlouhé, že se po zastavení nevešly do stanice. Co to pak dělalo s osobní dopravou je asi jasné.

0/0
29.1.2015 9:59

L41i37b16o38r 80J71i72ř47í 64B46e18n98e27š 1692744122536

Starej jste jak Metuzalem, tak neni divu, ze si to nepamatujete!

(To, ze bylo drive lepe, to si ale pamatujete.Rv)

Ja jsem taky starej (Marii Theresii pamatuji kdyz byla jeste ditetem, Semika jako hribe, Zizku kdyz mel jeste obe oci zdrave), ale na rozdil od Vas si take pamatuji, ze kdyz se vlaky kvuli snehovym zavejim nehnuli ani o metr, tak pripevnili na vagon tryskovy motor, aby tim snih rozehrivali.

Mam pro Vas dobrou radu; chytte se s Valachem kolem ramenou a skocte do Macochy, Makoňi!

0/0
29.1.2015 12:02

T60o80m 80K71a17r53f96i18k 2534651245748

Jak až hodinové ??? Snad dvouhodinové... ;-D;-D;-D

+6/0
29.1.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.