Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky na koridoru na Moravu brzdila porucha trolejí. Nabíraly zpoždění

Porucha trakčního vedení ve stanici Pardubice krátce před šestou hodinou ráno zkomplikovala provoz na trati Kolín - Česká Třebová. Část vlaků jezdila odklonem po jiných tratích a jednotlivé spoje nabíraly zpoždění přes 150 minut. Provoz se dařilo od devíti hodin postupně obnovovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K27a29t72e37ř73i80n83a 90K29o92z62á67k39o85v64á 2748701255908

Na můj vkus se tyto poruchy vyskytují hodně často. Zřejmě je něco shnilého ve státě Dánském.

0/0
29.1.2015 11:55

J59i19ř55í 28E79r61b87e45n 1343204476247

Jaký je váš vkus, smím-li vědět?

0/0
29.1.2015 21:42

M96a36r62e43k 13Š64k84u90l94t74é15t46y 5134390727559

Nevíte náhodou někdo, jak je na tom IC 1005 (Regio)? Dle webu se jedná o 60-minutové zpoždění, ale jak to tady čtu, moc bych tomu nevěřil.

0/0
29.1.2015 10:45

R19a11d95e17k 18J65a24n34a97t48a 9205496374562

Podle http://provoz.szdc.cz/grapp/ zatím vůbec nevyjel.

Ono se není čemu divit, když má vlak v opačném směru zpoždění v zájmu úspor se drží co nejmenší zálohy.

+1/0
29.1.2015 10:59

R72a52d15e95k 36J15a95n81a10t88a 9795306264532

Tak pardon právě teď vyjel. Poloha Praha hl.n. odjezd 10:57 místo 9:48, tj. 69 minut zpoždění.

+2/0
29.1.2015 11:00

M72a52r88e16k 15Š78k44u37l12t39é57t81y 5114630937919

Díky!

0/0
29.1.2015 11:39

L24i56b43o31r 31M10o50u75č34k75a 1728187215252

prijezd jednotky RailJet do Phy misto 7:18 v 9:58 - cas zpozdeni si spocitate sami ... RailJet bez proudu = bez ventilace, nejdou otevrit ani dvere a nefunguji zachody. Prosim pekne ... za celou dobu stani toto nefungovalo!  Informace ze strany CD doslova nulove .. cas zpozdeni nabihal po 5 az 10 minutach .. jeste, ze ma clovek pripojeni k netu, kde se da zjistit, ze bude zpozdeni minimalne 80 minut .. nakonec to bylo 2x 80 minut  + neco navic . R^

+1/0
29.1.2015 10:27
Foto

B85r91o22n51i81s19l42a15v 70G92a28b70r23y56š 2232359501

Chápu Vaše rozhořčení, ale když Vám vypadne elektřina, tak si neuvaříte ani čaj.

0/0
29.1.2015 10:52

M12i89r84o41s46l98a93v 52Z32i75k63m39u41n69d 7339223254473

Informační systémy ve stanicích obsluhuje provozovatel dráhy = SŽDC, nikoli dopravce ČD ... a další ...

Dveře otevřít jdou, to nemá s výpadkem napětí v troleji nic společného ...

0/0
29.1.2015 11:37

L45i40b28o54r 61M86o53u63č25k60a 1188537365502

ano ovladani dveri dali na starosti strojvedoucimu .. nechupu tuto logiku. kdyz, v prosinci, zacinaly RailJety jezdit, bylo bezne , ze prijel na nastupiste v Praze a  .. nic .. proste se nekolik minut cekalo, nez strojvedoucimu dojde, ze ma otevrit dvere .. kolikrat mu volala mobilem obsluha vagonu. Kdo tuhle chujovinu zaridil, nechapu!

0/0
29.1.2015 12:43

L82i73b82o33r 78M78o86u97č68k29a 1168547125732

k SZDC a CD . .me vskutku nezajima, kdo je kdo, ptrotoze ty postavy co se pohybuji po nadrazich mozna zamestnava SZDC, ale stale na sobe maji znaky CD...

0/0
29.1.2015 12:45
Foto

B11r69o16n54i75s21l82a16v 95G50a12b40r77y30š 2472849981

To by Vás zajímat mělo. Protože jinak brečíte na špatném hrobě. A těžko se situací udělá něco člověk, který má na starosti zcela jiné záležitosti. Pak nadáváte tomu nepravému.

+1/0
29.1.2015 13:20

A94l34e79š 65H57o46r53á42k 7385480752200

"Vlaky na koridoru na Moravu".. Před tím bylo "z Prahy na Moravu".. Z Prahy na Moravu vede jediná trať, nebo mají novináři tak bídné znalosti zeměpisu ? Já vím, že v článku je to upřesněno (Pardubice - Olomouc), ale opravdu je pro Pražského novináře tak těžké, kouknout na mapu, aby nemusel vyplodit tak hloupý nadpis ?

+1/0
29.1.2015 10:24

A22d98a58m 23V52i93l19í16m42e41k 3536448866

Ale KORIDOR na Moravu vede pouze jeden ;-)

Tedy, pokud chceme být přesní, tak z Prahy na Moravu vede I. a III. tranzitní železniční koridor, ale oba vedou až do České Třebové po stejné trati

+1/0
29.1.2015 18:36

O32n80d91ř11e58j 48Z22d69e34r80a74d45i25č63k25a 6724255363458

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

O71n93d96ř90e88j 87Z82d21e41r51a66d50i89č92k42a 6764535523838

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

P88e36t15r 85Š40k33o23d97a 5877780454890

30 až 60 minut....jasně ;-D

Stačí se podívat na Babitron nebo na web ČD. Je to spíš 60 - 120 minut. Rekord právě drží Ex 252 se zpožděním 254 minut.

+1/0
29.1.2015 9:33

R81a49d89e41k 90J14a27n46a16t70a 9125826894812

Pozor, to jsou zavádějící informace.

1) Ex 252 neexistuje, to jste se asi spletl

2) když se podíváte, např. na http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?570 , uvidíte že zpoždění je stanovováno chybně, oproti náhradní nepravidelné trase s nesmyslnými časy. Jak může mít vlak v Týništi zpoždění 250 minut (cca 4 hodiny), když je 9:45 a v 6:07 je pravidelný odjezd z Břeclavi?

+2/0
29.1.2015 9:46

J12i47ř20í 72O88č36e10n39á85š62e72k 3771902981142

no, fígl je v tom, že normálně Ex 570 Zdeněch Fibich přes Týniště n /Orlicí a Hradec Kr. nejezdí. klasická trasa je Břeclav- Brno- Pardbice- Praha hl, kam měl dorazit 9,18. Pokud by nebyla porucha, jel včas, měl odjet z Pardubic v 8,18 na Prahu. Takže to zpoždění kolem 2 hod. skutečně má (vztaženo k Pardubicím), babitron to jinak nepostihne.

No, každopádně zmrzat bych tam nechtěl...:-/

 (aktuálně byl v 9,59 na přednádraží H.Kr.)

0/0
29.1.2015 10:07

R75a51d45e70k 68J49a12n11a85t49a 9345466814642

Ano, dvě hodiny má, ale ne čtyři. To jsem chtěl říct.

+2/0
29.1.2015 10:27

M13i12r50o51s20l59a77v 15Z55i62k15m66u94n86d 7269623104143

Počítač porovnává údaj o skutečné časové poloze s časovou polohou vlaku (zpravidla tzv. následem) pod nímž vlak reálně jede.

Stejné to je, pokud se přidělí odkloněnému vlaku číslo vlaku zapracovaném v tzv. jízdním řádu zvláštních vlaků ... Pak vychází "nesmyslná" čísla - vlak jede buď s extrémním zpožděním nebo naopak náskokem ...

0/0
29.1.2015 10:07

P23e69t64r 34Š41k24o50d78a 5117610694470

Ano, to je pravda, tento čas je nesmyslný, protože vlak jede po jiné trase a pod jiným číslem. Nejedná se o Ex252 (to byl překlep), ale Ex570 (aktuálně Ex301860). Takže v Praze nebude mít zpoždění 250 minut, ale jen cca 160. U těch ostatních, které jedou po své trase, jsou zpoždění správná.

0/0
29.1.2015 10:10

M51i53r44o36s82l22a30v 67Z40i30k97m30u88n39d 7149723624853

Z HK pokračuje jako první násled vlaku 952 (100952), čili porovnává údaje s vlakem mající plánovaný odjezd z HK v 5,08 .... , Praha hln 6,45 ...

0/0
29.1.2015 10:13
Foto

B48r85o45n21i75s27l40a71v 87G10a72b18r97y18š 2662139191

Při nehodě na dálnici jsou ty rekordy ještě vyšší... ;-)

0/0
29.1.2015 10:02
Foto

M70i40l21a74n 95S94v68o82b24o49d75a 5936368503

Byl to ten slavný den, co k nám byl zaveden.... nebo že by špatná elektronka Katódy "Holomóc"...

0/0
29.1.2015 9:22

J86i92ř62í 74J34u36r75á36š13e63k 8947225570587

Však dneska ten koridor dostává pořádně zabrat. Vlaky se tam prohání jako u Verdunu. Pak ta kvalita cestování stojí zato.

+1/0
29.1.2015 9:20
Foto

L42u22b41o26š 78H68a73n60u86s 4887527271612

Pokud vím, u Verdunu se sřílelo.

+1/0
29.1.2015 9:22

J96i36ř51í 45J44u46r22á79š55e32k 8827405370817

Jsem chtěl napsat jako kulky u Verunu, že tam ty vlaky lítají jeden za druhým ;-) Ta trať to nemůže dlouhodobě pobrat. Bude to pořád jedna oprava a rekonstrukce za druhou. Je to děs dnes a bude hůř.

+1/0
29.1.2015 9:24
Foto

M66i75l26a62n 47S45v35o70b82o33d95a 5356628883

Kulky má pes... :-)

0/0
29.1.2015 11:56
Foto

V10á13c19l57a72v 39H48e83j67n29a 9576106764129

No, mimochodem. Víte kolik jezdí rychlíků mezi Lincem a Vídní? Když vám jeden ujede, za pět minut za ním jede další... To je skoro jako metro v Praze.

0/0
29.1.2015 9:46

P20e38t10r 88N96e11u97w44i34r51t17h 2907893235124

pletete se, jelikoz mezi Vidni a Lincem jezdi 4 vlaky za hodinu z toho jeden je soukromy dopravce tak neplacejte nesmysly!!!, z Vidne odjezdy X:30 Railjet X:38 soukromy Westbahn X:44/48 ICE resp. Railjet a X:56 pomalejsi IC OBB a pak je 34 minut mezera :-P

0/0
29.1.2015 10:35

J55i19ř80í 57J22u76r46á73š20e10k 8877975980557

Tak koukám, je to spíš 15/30 minut interval. Koukněte se na jízdní řád na trase Praha - Olomouc ČD a k tomu ještě připočtěte spoje Regio Jetu a Leo Expresu. Budete na +/- stejných číslech. By mě spíš zajímalo porovnání, jak to mají s poruchami a výlukami v porovnání s naší SŽDC. :-)

0/0
29.1.2015 10:39

R67a61d70e43k 25J42a81n43a98t34a 9645536744612

"Jsou tam tři lokomotivy Českých drah, které vždy pomůžou vytlačit vlak, který dojede samospádem do stanice"

Samospádem nebo spíš setrvačnosti? V Pardubicích je rovina.

+2/0
29.1.2015 9:15

P12a66v81e25l 46S38t57a47v10j86a10n65í45k 6278985107971

Není, země je koule ;-).

+2/0
29.1.2015 9:32

M12i51r75o71s79l73a74v 57Z41i67k56m84u26n13d 7469253444163

Chápejte, že pro funkci tiskového mluvčího SŽDC (dtto Drážní inspekce) není předepsána znalost železniční sítě SŽDC, ani znalost odborné předpisové terminologie, tím spíše alespoň v předcházející pracovní kariéře být v kategorii zaměstnanců - řečeno terminologií současného zákona o dráhách - osobou odborně způsobilou ... tedy třeba být výpravčím, který ztratil zdravotní způsobilost k výkonu práce výpravčího apod ...

Takže jejich vyjádření působí poněkud komicky ...

0/0
29.1.2015 10:20

D38u84š51a69n 50L17e67v73ý 7698765780240

Pane Zikmunde,Vy,když jste dělal tiskového mluvčího ČD,tak vyjádření měla hlavu a patu a po stránce odborností(terminologie,vysvětlení a popis aktuálního stavu atd.) byla vždy fundovaná,ještě projev pana Šťáhlavského je velmi dobrý,ale to co předvádí pan Ptačinský za SŽDC,nebo pan Novák za MD,to člověk žasne s otevřenými ústy,naprostá degradace železnice jako takové a mediální obraz před naší veřejností hrůzostrašný.Proč vlastně PR oddělení vznikla a fungují.Proč při těchto mimořádných událostech nepromluví a situaci a stav nevysvětlí skutešní odborníci.V Pardubicích je konkrétně vedení jednoho z Provozních Obvodů SŽDC,spadajících pod Oblastní ředitelství H.Králové.Proč situaci veřejnosti nevysvětlí v médiích přednosta nebo jeho náměstek,iinformace by byly odbornější a aktuálnější než od tiskového mluvčího.

0/0
29.1.2015 11:53

F81r43a10n31t22i77š12e80k 38K91u34l83d77a80n 5726317954494

Asi úplně správně by mělo být výběhem. No ale tady je křišťálová lupa, takže trať vede v zatáčkách apod....

0/0
29.1.2015 10:20

M84a31r38t88i24n 58Š38p61á44d 4182969201956

Hodinové zpoždění?

http://provoz.szdc.cz/Tabule/StationDetail.aspx?lang=cs&id=5457076&t=1

0/0
29.1.2015 8:58

M94a43r58t34i55n 62Š14p35á44d 4442159241136

(4x 120, 1x 130, 1x 90 ve chvíli, kdy na to koukám)

0/0
29.1.2015 8:59

V11í73t87e76k 85V70a33l84a55c50h 7344670835715

Tohle v minulosti opravdu nebylo a železnice byly velmi kvalitní. Nyní se jen opravují, ale jen proto aby na tom podnikatelé vydělali miliardy a proto to opravují nekvalitně, stejně jako silnice a dálnice.:-P:-P:-P:-P:-P:-P.

+1/−6
29.1.2015 8:51

F69r77a68n14t69i42š95e90k 34V52a34n19ě26k 1707154507257

To nevím co to bylo za kvalitu max. 120 km/h vyjma snad jednoho úseku na 140 u Olomouce. Samá pomalá jízda. A na trase Praha - Olomouc vlaky nejezdili skoro po 15 minutách. A když bylo poškozeno trakční vedení, tak se taky stálo několik hodin.

+2/0
29.1.2015 8:57

P24e84t23r 84N49e83c57h47a72n35i49c54k18ý 7903506838910

To je pravda, dřív takové články nebyly. Prostě porucha za článek do novin nestála.

+6/0
29.1.2015 9:09

R36a65d40o73s72l28a22v 75K30l62a67u68d10a 5284438404352

Spadla trolej, tak jsme prostě za bolševika stáli hodiny v polích. Nikdo ani nepředpokládal že by o tom někde někdo něco napsal. A taky nenapsal. Druhý den bylo v RP jen který soudruh kam odjel, který přijel a jak pokračují žně.

+7/0
29.1.2015 9:19
Foto

L49u53b98o31š 85H29a31n40u44s 4917507811432

Asi tak.

+1/0
29.1.2015 9:23

J12i50ř26í 89M14a74k76o51ň 2945718464630

Maminko, ty lidi jsou nějaký divný a kecají nesmysly. Pán to asi zažil. Já tedy za těch 30 let ne. Tehdy se ani nestálo hodiny, když vlak přejel nějakou zpěvačku. Předpis D 17 jasně říkal - označit místo, odklidit přejetého a jezdí se dál. Dráha měla nějakou váhu a nerozhodoval každý policajt či hasič;-(.

0/0
29.1.2015 9:48

R86a25d88o46s54l90a18v 28K68l46a50u62d16a 5164448984382

To bylo za protektorátu? :-P

+3/0
29.1.2015 9:59

R80a76d40e42k 28J22a50n78a94t53a 9665886394762

To možná ano, ovšem na druhou stranu panovalo socialistické pracovní tempo a takové "detaily", jako, že nákladní vlaky byly důležité a mnohdy tak dlouhé, že se po zastavení nevešly do stanice. Co to pak dělalo s osobní dopravou je asi jasné.

0/0
29.1.2015 9:59

L16i44b43o69r 40J83i85ř53í 82B31e23n95e60š 1862204822696

Starej jste jak Metuzalem, tak neni divu, ze si to nepamatujete!

(To, ze bylo drive lepe, to si ale pamatujete.Rv)

Ja jsem taky starej (Marii Theresii pamatuji kdyz byla jeste ditetem, Semika jako hribe, Zizku kdyz mel jeste obe oci zdrave), ale na rozdil od Vas si take pamatuji, ze kdyz se vlaky kvuli snehovym zavejim nehnuli ani o metr, tak pripevnili na vagon tryskovy motor, aby tim snih rozehrivali.

Mam pro Vas dobrou radu; chytte se s Valachem kolem ramenou a skocte do Macochy, Makoňi!

0/0
29.1.2015 12:02

T74o47m 69K28a41r14f45i74k 2744201515108

Jak až hodinové ??? Snad dvouhodinové... ;-D;-D;-D

+6/0
29.1.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz