Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf dopravního podniku chce, aby cestujícím postačila jen jedna karta

Tomáš Pelikán na jaře oslaví deset let ve funkci ředitele Dopravního podniku Pardubice. Zatím má podporu i nového vedení radnice, a to i přesto, že byl zvolen do zastupitelstva za opoziční Sdružení pro Pardubice exprimátorky Štěpánky Fraňkové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a10n 56T81a63r64a46b67a 4126796689289

K tomu není potřeba žádných podrobností. Stačí pouze ověřit fakt. Pomineme-li mnohamilionové metropole se zcela specifickou, historicky danou konfigurací komunikací (viz Londýn), ve statisícových a milionových městech dnes nic takového neuvidíte. Výjimečně se vidí verze 2+1MHD (například Salzburg a Budapest). 1+1 je zcela nepřijatelná a reálně i nesmyslná konfigurace. Ale pro Pardubice zcela typická.... jen slabou útěchou je, že podobnou duševní chorobou trpí i konšelé v Praze.

Města totiž jdou naprosto rozumnou cestou zvyšování propustnosti komunikací pro všechna vozidla, Pardubice už léta jdou právě naopak, metodou čím hůře, tím lépe.

0/0
5.2.2015 9:49

J24a71n 26T18a25r49a15b66a 4236406949309

A opět se tu podstrkává nezbytnost vyhrazenych pruhů na Sukově třídě. Je to nesmysl, MHD to nijak zaznamenatelně nepomáhá, ostatním to zcela zásadně škodí. A ostatních je jednoznačná většina. Kromě toho vyhrazené pruhy pro MHD s výjimkou tramvají už vyspělý svět dávno opustil jako slepou cestu. Takže já doufám, že primátor je skutečně pragmatik a člověk při smyslech a tenhle nesmysl z Pardubic zmizí. Čím dříve, tím lépe.

+1/0
24.1.2015 11:50

J95i64ř34í 88E53r77b13e54n 1393704186957

"vyhrazené pruhy pro MHD s výjimkou tramvají už vyspělý svět dávno opustil jako slepou cestu" - o tom čtu poprvé, měl byste k tomu nějaké podrobnosti?

0/−1
24.1.2015 23:39







Najdete na iDNES.cz