Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pěší zóna bez trolejbusů nakonec bude. I když jen večer a o víkendu

Za měsíc a půl by se na opravenou pardubickou třídu Míru měly vrátit trolejbusy. Moc jich ale nebude. Dopravní podnik pustí do ulice jen tři sporadické linky, které navíc nejezdí o víkendech a svátcích. Aspoň o volných dnech tak město získá klasickou pěší zónu bez dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i87l10o77š 72P69r83á54z44n13ý 5634219870478

Byla velice mírná zima, při které se téměř každý den mohlo pracovat. Téměř nepršelo. A že by zítra se pěší zóna otevřela? Tomu snad nevěří vůbec nikdo.

Bezva firmu našla paní Fraňková, nejméně 3x se vše předělávalo a nikdo neví, až tam začnou jezdit  trolejbusy, jak to dopadne s dlažbou. /27. 2. 2015/

0/0
27.2.2015 11:09

P19e81t11e76r 35K82l68e17i46n 8151405871365

Hromadná doprava, která projede tou minitřídou několikrát za den je naprosto postradatelná a tudíž nesmyslná. Jednak je celá ta diskuse jak z humoristického románu, vzdálenosti v centru Pardubic jsou tak mikroskopické, že každý bez problémů přežije těch pár kroků, které bude muset udělat od lékárny po Grand. Výraz kočkopes je ještě eufemismus.

0/0
16.1.2015 18:32

F46r15a20n31t89a 36S32t54r11n34a82d 7335986835

A komu za tu prasárnu vděčíme? No přece madam Fraňkové ;-€

+6/0
15.1.2015 22:14

Z75d53e88n26e96k 90Š32i10t15i55n31a 2183468640545

No ale ta kabeláž a dráty, zejména ve Švermovce a na křižovatce u  Mašků, to je tedy mazec. Něco podobného jsem viděl v Rumunsku a  čtvrti Queens v NY. Ale člověk si zvykne i na šibenici.

Nestěžuji si však, žiji zde rád a něco pozitivního je stále vidět. Musíme však kritizovat, jinak ta pozitiva by nebyla.

+3/0
15.1.2015 20:22
Foto

B51r94o46n83i43s46l49a34v 80G72a84b65r91y17š 2572279521

Prý strach z trolejbusů..., jezdily tamtudy desítky let a najednou... :-/

Co takhle třeba lampy v Tyršových sadech? Když jdu z divadla na Cihelnu, je to pro mě nejkratší cesta přes zdymadlo a mohlo by to v parku aspoň večer svítit.

0/−3
15.1.2015 15:25

P36a97v91e62l 56R87u43l96e 4136462108645

Lepší než aby tam něco jezdilo pořád... a za 5 let prostě odstranit sloupy a bude hotovo...

+2/0
15.1.2015 14:46

M98a81r89t66i10n 59Č39a45p49e65k 6470361297174

A cyklisté tam jezdit jako neřízené střely jezdit nebudou? Na Třídě Míru to žilo díky tomu, že lidé na jednom konci vystoupili z trolejbusu prošli ji na druhý konec a bez nutnosti přecházet silnici nastoupili do dalšího trolejbusu a pokračovali dál. Prostě když tam ty lidi nic nepřiveze tak tam nepůjdou pokud nebudou muset.

A pokud chete sedět na předzahrádce a sledovat prázdný prostor okolo vás můžete jít na Perštýnské náměstí.

+1/−5
15.1.2015 16:28

J53a22n 35Ř40e91h57á37č77e81k 5483718919931

Právě že nebude hotovo. Když a pět let odstraníte sloupy a trolejové vedení, zastaví e trolejbusy i na Sukově třídě. Po trolejovém vedení na třídě Míru je totiž napájena Sukovka. Ta rekonstrukce je natolik zprasená, že nikoho nenapadlo, když bylo centrum rozkopané položit do země napájecí kabely pro Sukovu třídu. Takže s tím odstraněním sloupů to za pět let nebude moc reálné...

+1/−3
15.1.2015 17:53

M16i13c86h39a10l 49S69t81e89b94l97o 5909561274817

No aspoń takto, hlavně, že to bude opravené a za peníze EU...

Za 5 let, to je za chvíli se uvidí a úpravy budou celkem levnýR^!!

+1/0
15.1.2015 14:03

J13a69n 60Ř65e43h49á44č31e71k 5723538529361

Nebude to za 5 let jednoduchý ani to nebude levný. Po trolejovém vedení z třídy Míru je totiž napájeno vedení na Sukově třídě. Aby jste mohl tedy trolejové vedení a sloupy na Třídě Míru odstranit, musel by se do země položit napájecí kabel nebo za zimním stadionem obnovit trolejbusovou měmírnu. A to rozhodně není levné ani jednoduché.

0/−3
15.1.2015 17:55

J30i98ř50í 93T18e65s32n42e62r 3353472863581

Takže Sukovka bude i v budoucnu průjezdná jen jedním pruhem, druhý pruh zůstane pro autobusy? Je pravda, že po otevření 17. listopadu je průjezdnost lepší, ale přesto je průjezd křižovatkou mezi zimákem a afi v určité časy trágédie (protože na Sukovce stojí štrůdl aut v jednom pruhu, aby druhým mohl občas projet autobus).. Takže Třída Míru s ohyzdnýma sloupama, který budou nevyužívány a k tomu jeden pruh na Sukovce a díky tomu nadále ucpaná křižovatka.. Krásná práce, je vidět, že nad dopravní situací v Pardubicích vedení přemýšlí..

+4/−1
15.1.2015 13:59

J35a62n 26N36o48v44o39t55n74y 9216862

Další kočkopes ;-D

+1/−1
15.1.2015 13:31

J16a57n 53Ř70e81h24á66č55e96k 5423608909531

Já jsem rád. Podle mě nemá smysl, aby tudy projížděly trolejbusy večer či o víkendech, když jsou obchody stejně zavřené. Aspoň zde bude možnost pouličních vystoupení či sezónních trhů alespoň od pátečního večera do neděle. myslím si, že to mohlo dopadnout i hůř. Těch 200 spojů denně, které se původně plánovaly byl opravdu nesmysl.

+1/0
15.1.2015 17:57

J13o81s89e94f 48H50u44m23m78e83l 9245816142450

konečně se tam mohou navalit davy zahraničních turistů, kteří budou obdivovat prodejničku sportu, masnu a vietnamské prodejny. O další obchůdky se strhne rvačka mezi prodejci. Občané to objedou  Sukovou, už si na to zvykli

+1/−2
15.1.2015 13:18

J33i19t22k80a 55D86o63n87á59t21o60v60á 5479688914887

No to je krásná zpráva, to mám radost, že tam bude tak malý provoz, konečně budou mít Pce pěší zónu!!!! Huráááá;-D;-D

+3/−1
15.1.2015 12:30

P26a73v70e72l 32N65e53r44a16d 7333764732369

Pardubice už pěší zónu mají na Karlovině. A na vysedávání po zahrádkách tu máme Pernštýnské náměstí. Ty trolejbusy tam měly zůstat, takhle je sukovka zbytečně dopravou přetížena.

+1/−2
15.1.2015 19:47

M73i39l88o77š 78P42r46á83z61n14ý 5144889250328

Pavel Nerad - s Vaším příspěvkem nesouhlasím. Pokud chcete nazývat pěší zónu na Karlovině se dvěma lavičkami a pravým úhlem, tak to přeci pěší zóna vypadá trochu jinak. Ty trolejbusy tam neměly být vůbec, ale za to může

kolektiv paní Fraňkové. Souhlasím jen s tím, že Sukova třída je přecpaná, ale   třeba by pomohlo trochu, kdyby se u Zelené brány opět otevřel podchod s jezdícími schody, jako to bylo na začátku 90tých let. Přechod o pár desítek metrů dál úplně by stačil pro vozíčkáře a příp. kočárky  a  semafory se zlikvidovaly. Nedořešený je i přechod pro chodce u AFI. To zdržuje dopravu.

+1/0
16.1.2015 14:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.