Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pěší zóna bez trolejbusů nakonec bude. I když jen večer a o víkendu

Za měsíc a půl by se na opravenou pardubickou třídu Míru měly vrátit trolejbusy. Moc jich ale nebude. Dopravní podnik pustí do ulice jen tři sporadické linky, které navíc nejezdí o víkendech a svátcích. Aspoň o volných dnech tak město získá klasickou pěší zónu bez dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53i63l27o32š 71P25r90á17z65n52ý 5304679250828

Byla velice mírná zima, při které se téměř každý den mohlo pracovat. Téměř nepršelo. A že by zítra se pěší zóna otevřela? Tomu snad nevěří vůbec nikdo.

Bezva firmu našla paní Fraňková, nejméně 3x se vše předělávalo a nikdo neví, až tam začnou jezdit  trolejbusy, jak to dopadne s dlažbou. /27. 2. 2015/

0/0
27.2.2015 11:09

P29e33t97e46r 52K77l72e61i37n 8211745951715

Hromadná doprava, která projede tou minitřídou několikrát za den je naprosto postradatelná a tudíž nesmyslná. Jednak je celá ta diskuse jak z humoristického románu, vzdálenosti v centru Pardubic jsou tak mikroskopické, že každý bez problémů přežije těch pár kroků, které bude muset udělat od lékárny po Grand. Výraz kočkopes je ještě eufemismus.

0/0
16.1.2015 18:32

F69r42a36n36t58a 66S96t24r36n12a21d 7495976555

A komu za tu prasárnu vděčíme? No přece madam Fraňkové ;-€

+6/0
15.1.2015 22:14

Z91d45e19n77e42k 85Š35i17t47i20n73a 2233808120895

No ale ta kabeláž a dráty, zejména ve Švermovce a na křižovatce u  Mašků, to je tedy mazec. Něco podobného jsem viděl v Rumunsku a  čtvrti Queens v NY. Ale člověk si zvykne i na šibenici.

Nestěžuji si však, žiji zde rád a něco pozitivního je stále vidět. Musíme však kritizovat, jinak ta pozitiva by nebyla.

+3/0
15.1.2015 20:22
Foto

B20r95o28n28i47s33l26a93v 19G57a85b72r91y30š 2862969531

Prý strach z trolejbusů..., jezdily tamtudy desítky let a najednou... :-/

Co takhle třeba lampy v Tyršových sadech? Když jdu z divadla na Cihelnu, je to pro mě nejkratší cesta přes zdymadlo a mohlo by to v parku aspoň večer svítit.

0/−3
15.1.2015 15:25

P31a25v68e91l 12R96u63l85e 4436342878255

Lepší než aby tam něco jezdilo pořád... a za 5 let prostě odstranit sloupy a bude hotovo...

+2/0
15.1.2015 14:46

M83a52r26t21i46n 91Č24a30p79e18k 6330751517104

A cyklisté tam jezdit jako neřízené střely jezdit nebudou? Na Třídě Míru to žilo díky tomu, že lidé na jednom konci vystoupili z trolejbusu prošli ji na druhý konec a bez nutnosti přecházet silnici nastoupili do dalšího trolejbusu a pokračovali dál. Prostě když tam ty lidi nic nepřiveze tak tam nepůjdou pokud nebudou muset.

A pokud chete sedět na předzahrádce a sledovat prázdný prostor okolo vás můžete jít na Perštýnské náměstí.

+1/−5
15.1.2015 16:28

J29a56n 22Ř43e85h60á23č29e91k 5643438979181

Právě že nebude hotovo. Když a pět let odstraníte sloupy a trolejové vedení, zastaví e trolejbusy i na Sukově třídě. Po trolejovém vedení na třídě Míru je totiž napájena Sukovka. Ta rekonstrukce je natolik zprasená, že nikoho nenapadlo, když bylo centrum rozkopané položit do země napájecí kabely pro Sukovu třídu. Takže s tím odstraněním sloupů to za pět let nebude moc reálné...

+1/−3
15.1.2015 17:53

M97i64c41h13a97l 38S77t34e15b68l60o 5559381714757

No aspoń takto, hlavně, že to bude opravené a za peníze EU...

Za 5 let, to je za chvíli se uvidí a úpravy budou celkem levnýR^!!

+1/0
15.1.2015 14:03

J73a23n 91Ř91e49h12á77č17e72k 5103478379121

Nebude to za 5 let jednoduchý ani to nebude levný. Po trolejovém vedení z třídy Míru je totiž napájeno vedení na Sukově třídě. Aby jste mohl tedy trolejové vedení a sloupy na Třídě Míru odstranit, musel by se do země položit napájecí kabel nebo za zimním stadionem obnovit trolejbusovou měmírnu. A to rozhodně není levné ani jednoduché.

0/−3
15.1.2015 17:55

J64i60ř61í 77T47e82s25n65e47r 3143342473721

Takže Sukovka bude i v budoucnu průjezdná jen jedním pruhem, druhý pruh zůstane pro autobusy? Je pravda, že po otevření 17. listopadu je průjezdnost lepší, ale přesto je průjezd křižovatkou mezi zimákem a afi v určité časy trágédie (protože na Sukovce stojí štrůdl aut v jednom pruhu, aby druhým mohl občas projet autobus).. Takže Třída Míru s ohyzdnýma sloupama, který budou nevyužívány a k tomu jeden pruh na Sukovce a díky tomu nadále ucpaná křižovatka.. Krásná práce, je vidět, že nad dopravní situací v Pardubicích vedení přemýšlí..

+4/−1
15.1.2015 13:59

J74a23n 86N60o86v57o87t46n54y 9776712

Další kočkopes ;-D

+1/−1
15.1.2015 13:31

J50a57n 16Ř30e56h67á13č59e10k 5753698549171

Já jsem rád. Podle mě nemá smysl, aby tudy projížděly trolejbusy večer či o víkendech, když jsou obchody stejně zavřené. Aspoň zde bude možnost pouličních vystoupení či sezónních trhů alespoň od pátečního večera do neděle. myslím si, že to mohlo dopadnout i hůř. Těch 200 spojů denně, které se původně plánovaly byl opravdu nesmysl.

+1/0
15.1.2015 17:57

J82o17s54e55f 19H36u18m67m54e76l 9365636302220

konečně se tam mohou navalit davy zahraničních turistů, kteří budou obdivovat prodejničku sportu, masnu a vietnamské prodejny. O další obchůdky se strhne rvačka mezi prodejci. Občané to objedou  Sukovou, už si na to zvykli

+1/−2
15.1.2015 13:18

J22i89t49k64a 19D81o88n36á89t76o94v19á 5789118744467

No to je krásná zpráva, to mám radost, že tam bude tak malý provoz, konečně budou mít Pce pěší zónu!!!! Huráááá;-D;-D

+3/−1
15.1.2015 12:30

P96a14v68e78l 77N79e12r41a37d 7283684142949

Pardubice už pěší zónu mají na Karlovině. A na vysedávání po zahrádkách tu máme Pernštýnské náměstí. Ty trolejbusy tam měly zůstat, takhle je sukovka zbytečně dopravou přetížena.

+1/−2
15.1.2015 19:47

M80i78l65o36š 55P89r68á59z20n59ý 5714279550268

Pavel Nerad - s Vaším příspěvkem nesouhlasím. Pokud chcete nazývat pěší zónu na Karlovině se dvěma lavičkami a pravým úhlem, tak to přeci pěší zóna vypadá trochu jinak. Ty trolejbusy tam neměly být vůbec, ale za to může

kolektiv paní Fraňkové. Souhlasím jen s tím, že Sukova třída je přecpaná, ale   třeba by pomohlo trochu, kdyby se u Zelené brány opět otevřel podchod s jezdícími schody, jako to bylo na začátku 90tých let. Přechod o pár desítek metrů dál úplně by stačil pro vozíčkáře a příp. kočárky  a  semafory se zlikvidovaly. Nedořešený je i přechod pro chodce u AFI. To zdržuje dopravu.

+1/0
16.1.2015 14:13







Najdete na iDNES.cz