- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Však také v jiných městech radní tak bezmezně nevěří lžím ředitelů dopravních podniků jako v Pardubicích. Euro6 není jedinou Pelikánovou mystifikací. Stejný nesmysl je 90tisíc km navíc za rok prodloužením trasy linek 1, 2 a 5. To by těch spojů muselo jet 500 za den včetně svátků. Nebo jsou zastupitelé tak hloupí, že si to nedokáží přepočítat?
nejsou homologované na EURO 6 ? Kde je problém, koupí se ty s EURO 5
E6 homologované jsou a v nejbližších dnech by měly dorazit třeba do ČSAD Kladno a DP Brno..
E5 už registrovat nelze, resp. lze registrovat jen vozy, které dostaly v roce 2013 výjimku (Ta byla udělena na konkrétní výrobní čísla.).
Proč asi ztrátový, revizoři nejsou vidět tam, kde by měli kontrolovat a nedivím se, že se bojí. Proč aspoň se do kontroly nezapojí Městská policie, bylo by to užitečnější, než dávat lístečky za stěrače. DP dotuje magistrát z našich daní. A to je jako OK?
Kdyby to magistrát nedotoval, tak by cena jízdného musela být minimálně 2x dražší. Ta dotace je přibližně stejně velká, jako příjmy DP z jízdného a ostatních služeb.