Diskuse k článku

Kvůli pádu rublu čeká problémy i českotřebovský vývozce lokomotiv

Pád ruského rublu spolu se sankcemi se začnou postupně dotýkat i řady firem v Pardubickém kraji. Provozovatel pardubického letiště nezůstane po úbytku ruských cestujících zdaleka jediným, kdo na vývoj v Rusku doplatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31a66v55e33l 47H14o23l87u84b 1669634714394

A diví se? Kdyby dělali dobré mašiny, prodají na západ. Šunt, ten chtějí leda tak v Rusku. Tomu odpovídá určitě i cena:-/

+1/−6
18.12.2014 20:24

M75i55r38o20s79l44a24v 28Z94i68k59m88u43n33d 7239873284333

Jenže ono je to o něčem jiném. "Na západě" je hafo výrobců, kterým "západní" železniční správy dávají přednost - zaměstnávají svoje spoluobčany, navíc se ty lokomotivy kupují ve stovkových sériích ...

Lokomotivy pro součásti někdejší "velké země" jsou zpravidla původem z ČKD nebo ŠKODY v Plzni, v zásadě jednoduchá konstrukce vyhovující tamním provozním podmínkám (mimo jiné i povětrnostním), nenáročná na údržbu, snadná obsluha a proto spolehlivé ... Tohle ovšem "západní" firmy neumí ...

+6/−1
20.12.2014 16:57

I72v36a48n 52M14a88r41e10k 6604908632

Tak pravil "těžký odborník" na konstrukce lokomotiv ! 8-o;-(Rv

0/0
26.12.2014 9:54

P98e85t96r 17B62a81l74o22g 4481969186340

ano, tak jako většina vývozců do Ruska.

0/−1
18.12.2014 12:52



Najdete na iDNES.cz