- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já vím, že třeba německé firmy se po zkušenostech s korupcí zařekly, pouštět se do staveb v Čechách. Ale možná by to stálo za to, pokusit se zase jednu takovou štiku k nám pustit. Jako se to kdysi povedlo v Brně na jednom úseku dálnice, ovšem musela to být hodně otřesná zkušenost, když od té doby si to firma dala do stanov, že v ČR už nikdy více.
České firmy se chovají tak, jak jim to trh pokřivený cenovým kartelem (velmi těžko dokazatelným) umožňuje, k čemuž jim samozřejmě nahrává i současný kurz koruny, znevýhodňující zahraniční konkurenci téměř předem.
Může nám redakce zjistit za kolik byly postaveny či rekonstruovány terminály v Brně, Ostravě či Karlových Varech?
Chceme-li za terminál utratit max. 300mil.Kč, tak k tomu musíme vypracovat odpovídající projekt!
A ten dotaz je jen kvůli tomu zda za 300mil.Kč může na dostačující úrovni fungovat letištní terminál.
256Milionů v Brně který by byl dostatujčí i se mi v Brně libí
Něco jiného se nedá v Pardubicích ani očekávat, vždy se něco po.....
Čekal tady snad někdo něco jiného? Tenhle scénář už byl jasnej úplně na začátku... prostě PARDUBICE!