Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nově položená dlažba není rovná. Magistrát ji proto odmítá zaplatit

Vedení Pardubic odmítá převzít a tím pádem i zaplatit hotové části dlažby na opravované třídě Míru. Práce je podle města nekvalitní. Stavební firma to svádí na chyby v projektu a na to, že lidé mohli chodit po ještě nedodělaném chodníku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54a74v13e94l 85K26a42š69p48a30r 7427278632115

Nechali vám to dělat za pochodu,tak proč jste na takovou podmínku přistoupili ,když víte ,že tu práci nemůžete odvést v odpovídající kvalitě, tudíž za ní nemůžete dostat zaplaceno? Kdo vás p.Louvar k tomu donutil?

+3/0
30.10.2014 8:33

J26a62n 50T91a77r49a38b95a 4816776989619

Pozorovat ty party zoufalých neumělů, které nikdo neřídil, jak tam plácají po pár metrech čtverečních dlaždice na nesrovnaný podsyp, bylo kabaretním zážitkem. Když už to dělali potřetí, pukal jsem smíchy. Bohužel už tehdy čouhaly nad dlažbu litinové uzávěry, ty nejvystouplejší označené žlutou barvou a bylo jasné, že tuhle dlažbu by převzal jen investor-cvok.

Pokud stavaři tuhle neschopnost svádějí na projekt, je to nebetyčná drzost.

Na druhou stranu, pokud investor vybere vědomě dodavatele, jehož nabídka je prokazatelně pod realizačními náklady - a to tom zde není pochyb - je spoluviníkem.

Městu tleskám, pokud dlažbu-paskvil nepeřebere a nezaplatí a zároveň doufám, že už nikdy nevybere dodavatele s nejlevnější nabídkou. Protože zákon mu ukládá vybrat nikoli nejlevnější, ale ekonomicky nejvýhodnější nabídku. Což není totéž.

+3/0
31.10.2014 11:36

P72a82v32l90a 18K41v21a79p78i45l85o76v67á 7879338724137

Může mi někdo vysvětlit co by bylo špatnýho na desetkrát levnějším asfaltu???

+1/−10
29.10.2014 21:41

J14a46n 92T29a83r35a56b41a 4286226849429

To že je hnusnej a do moderního města prostě nepatří. Ale pokud se vám líbí, klidně si nechte doma vyasfaltovat koupelnu.

+1/0
31.10.2014 11:38

L58e91o34š 95S34t52a59n46ě56k 4214111155

Každý projekt má 5 fází:

1. nadšení z projektu.

2. vystřízlivění z realizace

3. hledání viníků

4. potrestání nevinných

5. ocenění nezúčastněných.

Co myslíte, v jakém fázi se nacházíme? Dojde k naplnění všech bodů?

+9/0
29.10.2014 21:25

J82a32n 79T76a73r34a89b26a 4646926779409

zatím dvojka ;-D

0/0
31.10.2014 11:38

J15i41ř88í 57Z74a59v89ř28e36l 4476304533605

Chyba je jednoznačně na straně zadavatele stavby, tedy města. Projekt musí být udělán přeci tak, aby zhotovitel podle něho pouze jel, a ne aby si dle Fraňkové měl domýšlet, kde a jak to bude vysoko! Jako kdybych já stavěl barák a pak se hádal, že mi dali okna moc vysoko, moc nízko ..... a že sou blbý, když to nevědí jak to má být.

A pokud je technologickou chybou, že za pokládky se na staviništi nemá chodit, tak proč se to nezakázalo? Mohlo se pokládat po etapách a ta část, která by byla hotová, usazená atd. se mohla pak otevřít. Další věcí, které si člověk všimne, je, že na již položené dlažbě nejsou žádné volné místa, kam by se vysadila zeleň. Takže se to pravděpodobně rozkope, nebo nám tam budou dávat nějaký hnusný betonový koryta. ;-€

Ale nejvíc mě sejří, že odpovědnost nemá nikdo, nebude za to potrestán a nakonec se bude město a stavitel soudit a můžeme se taky dočkat nedokončené Třídy Míru ještě několik let. ;-O

A když už jsme u toho, tak jste si doufám dnes všimli, že na 17.listopadu byl nově poležený asfalt kolem kanálu uprostřed silnice opět rozřezán, a pak se usazovaly dekly na ty kanály. Já nevím, ale já už bych fakt někomu rozbil hubu .... a to fakt moooc.

+10/−1
29.10.2014 21:18
Foto

P80e42t44r 73P36a55v91l45í87č46e60k 5549793665930

Dobrý popis, a věřím tomu, že se tak i stane. Tedy paskvil-stavba, soudy a rozhořčení občané . . . .Ale u nás v Kocourkově normální. I když tam možná ani tak velký bordel neměli! :-/

+2/0
30.10.2014 6:00

Z32d67e76n64e24k 93Š89i91t63i11n70a 2963318810775

Tak na tuto skutečnost jsem upozornil již 06.09.2014 Ing. Hájka z Pětky, i když v jiné souvislosti. A to bylo položeno minimum m2 dlažby.

Zajímalo by mě, co na to stavební dozor a zejména stavební deník. To se budou teprve dokazovat fakta a předkládat dokumenty z obou stran.

Magistrát jako obvykle se probouzí pozdě. Byl si to někdo dříve zkontrolovat ?

Viníci jsou jak stavební firma tak i investor - Magistrát.

Do mozaiky si pro úplnost ještě přidejme ty chodníky na rekonstrukci tř. 17.listopadu vč. ulice Jana Palacha.

+3/0
29.10.2014 20:30

M45i12c36h25a91l 90Č54e52r38n46ý 7854930271945

Vida, tak jsem nebyl slepý, fakt je to jak když pejsek čůrá.... sto dvacet mega v pdachu a dlažba jak kdybych si to položil sám zadarmo :-)

0/0
29.10.2014 18:09
Foto

P37e13t94r 91P94a95v67l70í64č38e65k 5899493805710

Chtěl jsem něco dodat, ale přešla mi chuť. Začíná to jako detektivní román či komedie. Kdo za to může? Já vím, u nás v Kocourkově naprosto běžné a normální. Ač nejsem z Pardubic, já si snad tam udělám výlet, abych se na tu absurditu podíval tzv live. A teď mi prosím řekněte:" Co si představujete pod takovým slovem Absurdní?"

+3/0
29.10.2014 16:21

J64a58n 69N62o19v11á58k 9278639741126

Je to vážně hodně špatně položený. A co ten hydrant uprostřed chodníku? Úplně mimo lajnu sloupů, které jsou taky otřesné. Sloupy pro vedení se dají pochopit ale dát tam normální pouliční lampu, kterou se osvětluje silnice je opravdu hnusný. Mechováci sice mají k výhrady rekonstrukci u nich ale jsou to detaily - pořád to je pěkné. Zkrátka městem se pardubáci musejí jezdit kochat do mechova...

+9/−3
29.10.2014 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.