Diskuse k článku

Příprava stavby R35 se rozjede už v září, tvrdí ředitelství silnic

Ředitelství silnic a dálnic chce v září obnovit výkupy pozemků na trase budoucí sílnice R35 z Opatovic před Vysoké Mýto. Stát zvýšil výkupní ceny pozemků novelou zákona, která dnes začala platit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a26n 85K96a98š70p56a82r 9591183830657

Nastěhovat všechny odmítače stavby R35 na měsíc do domu v Býšti čp 106 ( křížovatka I/35 a II/298 ) ;-€

0/0
15.9.2014 22:04

J37i73ř77í 51F86o71g77e53l 2510831346342

Toman to zase spolehlivě zabrzdí....:-P

+3/0
14.9.2014 8:23

Z29d94e10n43e33k 49Š40i12t18i54n69a 2193128460285

To si našinec počte k tématu. Jenom je to trochu mimo : S24,5/100 (110) atd..

Mě by jen zajímalo, kdo pro tu stavbu něco udělá bez politické a blbé příslušnosti.

0/0
13.9.2014 21:51

P53e85t17r 10H88o34r16á87k 1199873819514

Je ostuda, pokud se i obce snaží při výkupech pro dopravní stavby vydírat stát.

+3/0
13.9.2014 10:22

L80u53k44á66š 10B90r61a77n14d69e23j58s 2203775811571

Včera byl pozdě, bohužel.. Navíc se staví na efektně, nikoli efektivně. Pokud se podíváme i na výhledové intenzity dopravy, pak není opodstatněná kategorie R25,5/120 (povolených 130), jak je plánováno. S24,5/100 (110) by plně stačila (jako na "Hradubické"), bylo by to levnější a asi i dřív. Ta R25,5/120 by pak pro změnu plně stačila na D3/R3, ovšem tam se pro změnu staví D27,5....

Totéž plánovaný úsek Znojmo-Rakousko. Zatímco Rakušané dospěli k tomu, že dělený čtyřpruh na daném úseku by byl vyhazováním peněz a S3 k nám je postavena v režimu 2+1, my dle ŘSD budeme stavět S24,5/100. Holt jsme bohatší, než Rakušané a můžeme si to dovolit. A mohl bych pokračovat. Koncepční plánování s ohledem na intenzity a také na to, co k nám v daných úsecích míří "od sousedů", to mi tady chybí strašně.

Jo a stavět by se mělo v režimu 24/7 - sice zvýšené náklady, ale zase o to dřív vybírané mýto - komparace těchto dvou faktorů mi taky chybí...

+3/−4
13.9.2014 8:39

J82a14n 68P48o49l52e34d66n44a 8824442985226

Lepší by bylo min D27,5/120 nebo ješlě lépe - D34/120. :-):-):-)

[>-] (EU)

+4/0
13.9.2014 9:05

T17o90m54á51š 96Z58e57m72a86n 3685278504685

D34/160..

(pozn: D je druh silknice Dálnice, pak je šářka v metrech a za lomítkem návrhová rychlost*)

*návrhová rychlost není maximum ale zaručené minimum kolik se dá na dané komunikaci jet v přípdě, že stavitel využije nejmenších možných poloměrů dané normy.  např. je dnes povolená 130 na silnicích s návrhovou rychlostí 80/100 a ani vám to nepříjde - viz. R4.

0/0
13.9.2014 23:57

M24i82c72h57a89l 21O52p57a14t14r29n42ý 4112372282761

To jedna vec,druha je,ze na D27,5 by i u nas mohlo byt klidne povoleno 160km/h. Kdo jezdi prave po D3,ten vi proc. A o opravach v rezimu 2+2 ani nemluve. R35 nebo snad v budoucnu D35 je prilis vyznamna na to,aby byla "uzka". Jednou na ni prejde vsechno v relaci Praha-Ostrava/SK/PL. Po D1 se bude jezdit jen do Brna,Bratislavy a Madarska :-)

+4/0
13.9.2014 11:56

L32u26k56á61š 64B95r77a67n17d22e29j33s 2843945441501

Část dopravy by R35 rozhodně pobrat měla, to je pravda a bylo by to jen dobře, ale rozdíl mezi plánovanou R25,5 a S24,5 je pouze 25cm v jízdním pruhu. I odstavné mají stejně široké (důležité právě pro ty opravy). Nebyl by to problém, zato cenově by to hodilo pěkných pár miliard, které by se daly využít třeba na D3/R3, nebo na finální opravu toho průšvihu jménem D8.

Na nových úsecích D bych se nějakých 150ti taky nebál, ale to bohužel neprojde...

0/0
13.9.2014 16:33

T97o80m38á50š 93Z86e92m33a56n 3645128864355

I nejužší S20,5/70 by byla 100x lepší než to, co je tam teď, ale 130 km/h je daleko příjemnější cestovní rychlost na tkato dlouhé silnici než 110 - vždyť v Rakousku a Německu je na okroeskách povoleno 100!

0/0
13.9.2014 23:52

L18u95k30á38š 94B64r51a70n87d13e27j15s 2143495771911

I na S24,5 lze povolit 130, jsou-li dodrženy parametry - viz  R4. Těch 110 pak v zásadě vždy. Jinak ta norma nejužšího čtyřpruhu je S20,75, i ten už je směrově dělený. Nepochybuji, že proti současnému stavu by to uvítali jak řidiči, tak obyvatelé Mýta, Litomyšle, Chvojence, Ostřetína atd. atd. Ale přece jen - z hlediska výhledových intenzit dopravy a celkového pohodlí a bezpečnosti je na R35 třeba širší komunikace.

0/0
14.9.2014 17:47

Najdete na iDNES.cz