Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příprava stavby R35 se rozjede už v září, tvrdí ředitelství silnic

Ředitelství silnic a dálnic chce v září obnovit výkupy pozemků na trase budoucí sílnice R35 z Opatovic před Vysoké Mýto. Stát zvýšil výkupní ceny pozemků novelou zákona, která dnes začala platit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55a47n 92K50a21š76p19a10r 9661943580507

Nastěhovat všechny odmítače stavby R35 na měsíc do domu v Býšti čp 106 ( křížovatka I/35 a II/298 ) ;-€

0/0
15.9.2014 22:04

J44i61ř24í 35F44o26g69e73l 2130341916182

Toman to zase spolehlivě zabrzdí....:-P

+3/0
14.9.2014 8:23

Z39d87e10n70e64k 10Š41i58t57i53n86a 2723138540695

To si našinec počte k tématu. Jenom je to trochu mimo : S24,5/100 (110) atd..

Mě by jen zajímalo, kdo pro tu stavbu něco udělá bez politické a blbé příslušnosti.

0/0
13.9.2014 21:51

P76e92t43r 52H93o42r38á15k 1349393989854

Je ostuda, pokud se i obce snaží při výkupech pro dopravní stavby vydírat stát.

+3/0
13.9.2014 10:22

L15u28k42á76š 30B55r83a21n33d75e47j45s 2663635101921

Včera byl pozdě, bohužel.. Navíc se staví na efektně, nikoli efektivně. Pokud se podíváme i na výhledové intenzity dopravy, pak není opodstatněná kategorie R25,5/120 (povolených 130), jak je plánováno. S24,5/100 (110) by plně stačila (jako na "Hradubické"), bylo by to levnější a asi i dřív. Ta R25,5/120 by pak pro změnu plně stačila na D3/R3, ovšem tam se pro změnu staví D27,5....

Totéž plánovaný úsek Znojmo-Rakousko. Zatímco Rakušané dospěli k tomu, že dělený čtyřpruh na daném úseku by byl vyhazováním peněz a S3 k nám je postavena v režimu 2+1, my dle ŘSD budeme stavět S24,5/100. Holt jsme bohatší, než Rakušané a můžeme si to dovolit. A mohl bych pokračovat. Koncepční plánování s ohledem na intenzity a také na to, co k nám v daných úsecích míří "od sousedů", to mi tady chybí strašně.

Jo a stavět by se mělo v režimu 24/7 - sice zvýšené náklady, ale zase o to dřív vybírané mýto - komparace těchto dvou faktorů mi taky chybí...

+3/−4
13.9.2014 8:39

J89a73n 51P32o89l56e91d79n69a 8804962755106

Lepší by bylo min D27,5/120 nebo ješlě lépe - D34/120. :-):-):-)

[>-] (EU)

+4/0
13.9.2014 9:05

T81o75m40á64š 23Z35e39m25a76n 3655268294435

D34/160..

(pozn: D je druh silknice Dálnice, pak je šářka v metrech a za lomítkem návrhová rychlost*)

*návrhová rychlost není maximum ale zaručené minimum kolik se dá na dané komunikaci jet v přípdě, že stavitel využije nejmenších možných poloměrů dané normy.  např. je dnes povolená 130 na silnicích s návrhovou rychlostí 80/100 a ani vám to nepříjde - viz. R4.

0/0
13.9.2014 23:57

M45i11c54h96a85l 39O42p45a24t59r86n76ý 4952572352611

To jedna vec,druha je,ze na D27,5 by i u nas mohlo byt klidne povoleno 160km/h. Kdo jezdi prave po D3,ten vi proc. A o opravach v rezimu 2+2 ani nemluve. R35 nebo snad v budoucnu D35 je prilis vyznamna na to,aby byla "uzka". Jednou na ni prejde vsechno v relaci Praha-Ostrava/SK/PL. Po D1 se bude jezdit jen do Brna,Bratislavy a Madarska :-)

+4/0
13.9.2014 11:56

L17u49k57á17š 20B50r98a16n79d52e38j69s 2773235171341

Část dopravy by R35 rozhodně pobrat měla, to je pravda a bylo by to jen dobře, ale rozdíl mezi plánovanou R25,5 a S24,5 je pouze 25cm v jízdním pruhu. I odstavné mají stejně široké (důležité právě pro ty opravy). Nebyl by to problém, zato cenově by to hodilo pěkných pár miliard, které by se daly využít třeba na D3/R3, nebo na finální opravu toho průšvihu jménem D8.

Na nových úsecích D bych se nějakých 150ti taky nebál, ale to bohužel neprojde...

0/0
13.9.2014 16:33

T12o56m20á90š 35Z71e94m67a43n 3635668264535

I nejužší S20,5/70 by byla 100x lepší než to, co je tam teď, ale 130 km/h je daleko příjemnější cestovní rychlost na tkato dlouhé silnici než 110 - vždyť v Rakousku a Německu je na okroeskách povoleno 100!

0/0
13.9.2014 23:52

L87u27k76á14š 62B69r26a67n21d32e93j12s 2473275421111

I na S24,5 lze povolit 130, jsou-li dodrženy parametry - viz  R4. Těch 110 pak v zásadě vždy. Jinak ta norma nejužšího čtyřpruhu je S20,75, i ten už je směrově dělený. Nepochybuji, že proti současnému stavu by to uvítali jak řidiči, tak obyvatelé Mýta, Litomyšle, Chvojence, Ostřetína atd. atd. Ale přece jen - z hlediska výhledových intenzit dopravy a celkového pohodlí a bezpečnosti je na R35 třeba širší komunikace.

0/0
14.9.2014 17:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.