Diskuse k článku

Zpoždění nevyhnutelná. Mezi Pardubicemi a Hradcem nepojedou vlaky 10 dní

Lidem cestujícím mezi Pardubicemi a Hradcem Králové od pondělí zkomplikuje přepravu desetidenní vlaková výluka. Firma Skanska totiž na trati od června staví druhou kolej, díky níž budou moci vlaky mezi krajskými městy jezdit až 160kilometrovou rychlostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30e41t80r 51M93a48r19š23o60u38n 5645428976166

co ej tohle za nesmyslnej argument? "Stavba bohužel nabrala kvůli dodržení technologických procesů zpoždění"

Takže, pokud to je dodržení technologického procesu, tak to přeci musím vědět už před stavbou ne? Nebo jako naplánuju práce a pak se divím, že beton zraje několik dní? 8-o

0/0
31.8.2014 18:44

M65a67r50t45i31n 18H93o62c54h13m16a44n 7893347414323

No s tou 160kou nevím. Buď se musí instalovat traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu vlakového zabezpečovače, což je v podmínkách SŽDC pouze autoblok, nebo ETCS, jinak se bude jezdit zase jenom 100 km/h. Obě zmíněná zařízení jsou velmi nákladná. Moc by mě zajímalo jak to vyřeší. Hrozně mě irituje velkohubost a lži při prezentování modernizací některých traťových úseků (například Břeclav-Znojmo apod.), kde se uvádí, že rychlost bude zvýšena na 120 km/h, což je při absenci výše zmíněného zařízení a současné legislativě prostě krávovina jako hrom. Prostě pokud není zajištěn přenos kódu VZ na hnací vozidlo, tak se víc jak 100 nepojede a šmitec. Tak praví normy....

0/−1
30.8.2014 14:25

J14a98n 85R88o13h45á78č 4712502477829

MInus ;-D asi odbornik ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M60i19r96o21s14l48a47v 65S59t74u73d42á70n30k35a 9780359476869

Jak muze stavba nabrat zpozdeni kvuli dodrzeni technologickych postupu???? To puvodne planovali, ze je nedodrzi?

+5/0
29.8.2014 13:25

M13a28r88t28i16n 59Č42a22p27e62k 6310711727804

Spíše jim počasí udělalo čáru přes rozpočet. Přeci jenom byly na začátku léta tropická vedra a teď pro změnu skoro pořád prší. To je něco s čím počítat nelze.

+3/0
29.8.2014 16:18

P69e21t12r 45M16a93r40š51o85u75n 5715398356526

aj, nečetl jsem diskusi, tak jsem napsal to samé..

0/0
31.8.2014 18:45
Foto

L27i82b20o10r 45D12o59h78n42a29l 4779154537150

Po jedné koleji 160 km/h jezdit nelze ?

0/−2
29.8.2014 12:37

P35a47v96e52l 11M69a89r59e23š 2769893412

Krizovani vlaku třeba?

+1/0
29.8.2014 12:41

J92a71n 75R12o52h43á29č 4172682107789

Co treba to netreba ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M21a71r36t78i20n 42Č68a25p37e87k 6850451607374

Lze, ale současné zabezpečovací zařízení a vzdálenosti návěstidel to neumožňují  - pro 160 km/h je potřeba 1000 m, do 100 km/h stačí 700 m. 

Dále bude s dvoukolejkou jednodušší zajistit, aby se zpoždění nepřenášela na další vlaky, tedy kromě zpožděné soupravy. Dnes jeden zpožděný vlak spustí dominový efekt - přesuny a čekáním na křižování je za chvíli celý grafikon jen cár papíru.

+5/0
29.8.2014 13:22

Najdete na iDNES.cz