Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zpoždění nevyhnutelná. Mezi Pardubicemi a Hradcem nepojedou vlaky 10 dní

Lidem cestujícím mezi Pardubicemi a Hradcem Králové od pondělí zkomplikuje přepravu desetidenní vlaková výluka. Firma Skanska totiž na trati od června staví druhou kolej, díky níž budou moci vlaky mezi krajskými městy jezdit až 160kilometrovou rychlostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P47e40t11r 64M90a60r39š41o18u83n 5365248826906

co ej tohle za nesmyslnej argument? "Stavba bohužel nabrala kvůli dodržení technologických procesů zpoždění"

Takže, pokud to je dodržení technologického procesu, tak to přeci musím vědět už před stavbou ne? Nebo jako naplánuju práce a pak se divím, že beton zraje několik dní? 8-o

0/0
31.8.2014 18:44

M95a67r29t26i78n 38H19o95c14h94m31a44n 7353297514593

No s tou 160kou nevím. Buď se musí instalovat traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu vlakového zabezpečovače, což je v podmínkách SŽDC pouze autoblok, nebo ETCS, jinak se bude jezdit zase jenom 100 km/h. Obě zmíněná zařízení jsou velmi nákladná. Moc by mě zajímalo jak to vyřeší. Hrozně mě irituje velkohubost a lži při prezentování modernizací některých traťových úseků (například Břeclav-Znojmo apod.), kde se uvádí, že rychlost bude zvýšena na 120 km/h, což je při absenci výše zmíněného zařízení a současné legislativě prostě krávovina jako hrom. Prostě pokud není zajištěn přenos kódu VZ na hnací vozidlo, tak se víc jak 100 nepojede a šmitec. Tak praví normy....

0/−1
30.8.2014 14:25

J92a11n 63R33o17h39á39č 4392922987289

MInus ;-D asi odbornik ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M97i72r90o70s79l38a88v 31S23t61u59d23á26n64k67a 9120909676859

Jak muze stavba nabrat zpozdeni kvuli dodrzeni technologickych postupu???? To puvodne planovali, ze je nedodrzi?

+5/0
29.8.2014 13:25

M65a18r95t81i63n 83Č64a88p89e42k 6430221867494

Spíše jim počasí udělalo čáru přes rozpočet. Přeci jenom byly na začátku léta tropická vedra a teď pro změnu skoro pořád prší. To je něco s čím počítat nelze.

+3/0
29.8.2014 16:18

P97e26t96r 84M96a57r53š64o48u23n 5695718876126

aj, nečetl jsem diskusi, tak jsem napsal to samé..

0/0
31.8.2014 18:45
Foto

L73i92b23o74r 71D89o17h60n21a17l 4819744967740

Po jedné koleji 160 km/h jezdit nelze ?

0/−2
29.8.2014 12:37

P15a65v33e70l 26M78a13r77e28š 2149743692

Krizovani vlaku třeba?

+1/0
29.8.2014 12:41

J11a68n 60R51o27h24á70č 4932272127409

Co treba to netreba ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M69a28r73t73i35n 35Č89a34p84e49k 6700881507474

Lze, ale současné zabezpečovací zařízení a vzdálenosti návěstidel to neumožňují  - pro 160 km/h je potřeba 1000 m, do 100 km/h stačí 700 m. 

Dále bude s dvoukolejkou jednodušší zajistit, aby se zpoždění nepřenášela na další vlaky, tedy kromě zpožděné soupravy. Dnes jeden zpožděný vlak spustí dominový efekt - přesuny a čekáním na křižování je za chvíli celý grafikon jen cár papíru.

+5/0
29.8.2014 13:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.