- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vedoucí odboru dopravy pardubického magistrátu Vladimír Bakajsa je přesvědčen, že značka na místě zůstane.
Zdroj:
Doufám, že vedoucí ... ... Bakajsa na svém místě nezůstane!!!
Za soucasneho stavu se vlastne legalne neda do Opatovic ze severu prijet, protoze i kdyz je z Hradubicke udelany na Opatovice sjezd, tak ta neupravena krizovatka u benziky prijezdu do obce brani. Nicmene Opatovickym asi zakaz odboceni vlevo na ten spojce z Vysoke vyhovuje, protoze tato spojka je nyni pouzivana jako zkratka/objizdka kdyz jedete z jihovychodu Hradce na Pardubice a chcete se vyhnout tem debilnim zacpam na okruhu kolem spitalu. Kdyby soudruzi u Opatek udelali oboustranny najezd a sjezd, tak ted nemuseli Opatovicti zehrat, ze jim najednou pres obec jezdi spousta aut....
Já to nechápu. Pokud úřad něco špatně navrhne, tak je to moje chyba, protože jsem nepodal námitku?
Slovo komunikace má v tomto směru obojetný význam.
Kdyby někdo - kdokoliv byl schopný účelně komunikovat, tak by se tato komunikace řešila jinak.
Jinými slovy -když se chce tak to jde.
Očividně, úřady jako všude v česku předpokládají, že byly zřízeny pouze proto aby se snížila nezaměstnanost a o svém účelu s nikým nekomunikují.
Další z nespočetných příkladů, jakou "prací" se živí státní ouřadové.......
Myslím, že majitel benzínky je poslední, komu přes ní průjezd vadí. Většina aut sice jen projede, někteří však zastaví a něco si koupí a bude jich přibývat, pokud rozšíří sortiment. Naopak, čerpadláři musí ta zákazová značka pěkně snižovat tržby, o které hodně přišel už dokončením obchvatu.
A zase vítězí formalismus nad skutečným stavem...
No, tady to vypadá, že ten formalismus vítězí jen teoreticky ale v praxi zcela prohrává...
Velkým překvapením pro řidiče větších osobních aut bývá železný most přes Labe u Kunětic. Tak úzký most je skutečná rarita, jízda po dřevěných prknech a na světla, vždycky si tam "očešu" zrcátko. Jinak příjemná zkratka D11 - R35.
Ano, ten most je skutečný zážitek - např. i na kole, protože se po té boční lávce s dírami mezi prkny a rezatým prověšeným plotem coby jedinou ochranou před pádem do vody, jezdí opravdu skvěle.
Pardubický region mě trvale přístupem k řešení dopravní obslužnosti připomíná Kocourkov.
O úrovni dopravního úřadu ve styku s občanstvem nemluvě, přitom stačí zajet do Chrudimi a vše je jinak.
Neexistuje žádná právní norma, která by obecně zakazovala průjezd po účelové komunikaci. Ten tupý úředník v podstatě argumentuje tím, že musí zakázat vše, co není explicitně povoleno - to si ale ve svém vypatlaném mozečku přisvojil vysoce nadstandardní pravomoc a moc bych si přál, aby po definitivním odstranění značky dostal k úhradě veškerou škodu.