- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyto dohady kolem nádraží jsou klasickým příkladem ekonomických vztahů a byrokracie v naši zemi. Takže žádné překvapení. I když jsou výjimky, a spoustu vlakových nádraží se zmodernizovat či zrekonstruovat podařilo . . . .
Nejsi ty náhodou z Hradce? Moc bych za to nedal
Nejak mi neni jasne, proc zrovna pardubicke nadrazi je jedno z architektonicky nejcennejsich v CR. Daleko zajimavejsi mi prisla treba budova nadrazi v Usti nad Orlici. Zachody v Pardubicich jsou sice stare, ale vzdycky ciste a uklizene. Vic mi vadi mnozstvi fetaku, bezdomovcu a zebraku v prostoru prednadrazi.
Pokud považujete za architektonicky cenné jenom budovy z 19. století a starší, tak si asi pletete pojmy architektonicky cenné a historicky cenné. Nové pardubické nádraží je opravdu velmi kvalitní architektura, která si udržela půvab i po šedesáti letech od otevření, a to přesto, že se prakticky neudržovala.