Diskuze

Státní firmy daly ruce pryč od opravy pardubického vlakového nádraží

Do mrtvého bodu se dostala oprava pardubického nádraží, která měla začít už v roce 2007. Budova patří Českým drahám, které ji plánují prodat SŽDC. Ani jedna státní organizace však přestavbu nechystá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tyto dohady kolem nádraží jsou klasickým příkladem ekonomických vztahů a byrokracie v naši zemi. Takže žádné překvapení. I když jsou výjimky, a spoustu vlakových nádraží se zmodernizovat či zrekonstruovat podařilo . . . .

0 1
možnosti

J93a84n 44M48á41l56e41k

9. 5. 2014 18:28

Nejsi ty náhodou z Hradce? Moc bych za to nedal:-P

1 0
možnosti

J11a43n 25M69á82l68e60k

9. 5. 2014 18:29

To patří Molnárovi

0 0
možnosti

Nejak mi neni jasne, proc zrovna pardubicke nadrazi je jedno z architektonicky nejcennejsich v CR. Daleko zajimavejsi mi prisla treba budova nadrazi v Usti nad Orlici. Zachody v Pardubicich jsou sice stare, ale vzdycky ciste a uklizene. Vic mi vadi mnozstvi fetaku, bezdomovcu a zebraku v prostoru prednadrazi.

1 0
možnosti

Pokud považujete za architektonicky cenné jenom budovy z 19. století a starší, tak si asi pletete pojmy architektonicky cenné a historicky cenné. Nové pardubické nádraží je opravdu velmi kvalitní architektura, která si udržela půvab i po šedesáti letech od otevření, a to přesto, že se prakticky neudržovala.

6 2
možnosti