- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Předpokládám, že ta krajnice se trhala pomalu a že si tedy ten jeřáb "lehl" do bláta během několika sekund. To odnesla akorát zrcátka - ten stroj je dimenzován na mnohonásobné přetížení, takže párhodinové ležení na boku v měkkém podloží mu nemuselo nijak ublížit (ale samozřejmě ani prospět).
Zrovna na týhle jediný fotce to není vidět, ale na jiných se jeřáb jeví jakože se převalil v protisměru.
Nad tím se bych pozastavil, než sem tahat politiku
Teda, to mi hlava nebere. V protisměru evidentně byl, současně je ale jasné (podle té utržené krajnice), že buď stál, nebo jel krokem. Podle natočení kol je zřejmé, že se chtěl vrátit do svého pruhu, rýha za zadkem vozidla pak napovídá, že se asi při přejezdu do protisměru úplně nevešel. Můj osobní tip je, že se vyhýbal stojící překážce ve svém pruhu.
Že paní mluvčí kecá, je ovšem patrné
Clanek nezodpovedel zasadni otazku, ktera se primo nabizi - zda mel takovy kolos na teto silnici vubec dovoleno byt.
Ten autojeřáb tam nejel pro ukojení ješitnosti majitele nebo řidiče ...
já bych ho tam nechal - za pár let se kolem něj udělá korálový útes
To ani náhodou. Než by se na něm usadil prach tak by ho naši oblíbení spoluobčané přemístili do výkupny sběrných surovin...
A silnice jsou na něco takového dimenzované jo? To by mě docela zajímalo
Vzhledem k váze 100 tun a počtu cca 10ti náprav je zatížení na vozovku zhruba stejné jako u nložené nákladní Tatry. Pro zajímavost zcela běžně se na silnicích pohybují kamiony vážící 50 tun, to vás nezajímá
Vážení přátelé, diskutéři,
nejsem sice členem ani jedné strany "barikády", o kterých se tady hádáte, ale každý by měl sáhnout do svého svědomí, hlavně řidiči protijedoucích vozidel, kteří buď neuhejbají vůbec, nebo čumí "co to vlastně jede", až to dopadne takto.
Vykonávat funkci autojeřábníka asi nebude sranda a bude to chtít na cestách disciplínu a ohled. A tím zrovna čeští řidiči nedisponují. Tam je pan Petr Březina APB Plzeň nevinný a zamyslet by se měli ti, kterých se to týká. To stejné platí o jiných nadměrných transportech v ČR, které "borci" za volantem ohrožují.
a co tím chcete říci nebo něco zamlouváte, snad před jeřábem jede doprovodné vozidlo nebo chcete nám namluvit, že to foto je ilustrační a havárku měla praga V3S s osmitunovým jeřábem?
to je ten, co pracuje na rekonstrukci železničního průjezdů ve stanici Ústní nad Orlicí?
Tak to pana řidiče jinak dost na tyhle věci citlivý majitel APB určitě nepochválí.
A na co je ještě citlivý? Aby dostával dost protekčních velkých zakázek, protože kdyby zkrachoval, vzal by s sebou některé banky?