Diskuze

Jeden z nejsilnějších autojeřábů skončil v příkopu na Orlickoústecku

Stotunový kolos na kolech, který uzvedne pětinásobek své váhy, doplatil na vlastní hmotnost. Pod mohutným autojeřábem se na Orlickoústecku utrhla krajnice a silák skončil na boku v příkopu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

tak ten už půjde do šrotu

0 1
možnosti
Foto

J13i16ř61í 24E74r70b66e38n

2. 4. 2014 14:32

Předpokládám, že ta krajnice se trhala pomalu a že si tedy ten jeřáb "lehl" do bláta během několika sekund. To odnesla akorát zrcátka - ten stroj je dimenzován na mnohonásobné přetížení, takže párhodinové ležení na boku v měkkém podloží mu nemuselo nijak ublížit (ale samozřejmě ani prospět).

1 0
možnosti
PM

Zrovna na týhle jediný fotce to není vidět, ale na jiných se jeřáb jeví jakože se převalil v protisměru.

http://www.pozary.cz/clanek/81991-obri-jerab-se-na-usteckoorlicku-prevratil-na-bok-hasici-zachytavali-unikajici-hydraulicky-olej/

Nad tím se bych pozastavil, než sem tahat politiku ;-)

0 0
možnosti
Foto

Teda, to mi hlava nebere. V protisměru evidentně byl, současně je ale jasné (podle té utržené krajnice), že buď stál, nebo jel krokem. Podle natočení kol je zřejmé, že se chtěl vrátit do svého pruhu, rýha za zadkem vozidla pak napovídá, že se asi při přejezdu do protisměru úplně nevešel. Můj osobní tip je, že se vyhýbal stojící překážce ve svém pruhu.

Že paní mluvčí kecá, je ovšem patrné :-P

1 0
možnosti
TD

Clanek nezodpovedel zasadni otazku, ktera se primo nabizi - zda mel takovy kolos na teto silnici vubec dovoleno byt.

3 10
možnosti
MZ

Ten autojeřáb tam nejel pro ukojení ješitnosti majitele nebo řidiče ...

5 1
možnosti
JN

já bych ho tam nechal - za pár let se kolem něj udělá korálový útes ;-D

0 0
možnosti
TR

To ani náhodou. Než by se na něm usadil prach tak by ho naši oblíbení spoluobčané přemístili do výkupny sběrných surovin...

6 0
možnosti
PB

P35e19t57r 48B74o25c92e63k

1. 4. 2014 18:40

A silnice jsou na něco takového dimenzované jo? To by mě docela zajímalo !!!!!!

0 0
možnosti
ML

Vzhledem k váze 100 tun a počtu cca 10ti náprav je zatížení na vozovku zhruba stejné jako u nložené nákladní Tatry. Pro zajímavost zcela běžně se na silnicích pohybují kamiony vážící 50 tun, to vás nezajímá?

7 0
možnosti
Foto

Vážení přátelé, diskutéři,

nejsem sice členem ani jedné strany "barikády", o kterých se tady hádáte, ale každý by měl sáhnout do svého svědomí, hlavně řidiči protijedoucích vozidel, kteří buď neuhejbají vůbec, nebo čumí "co to vlastně jede", až to dopadne takto.

Vykonávat funkci autojeřábníka asi nebude sranda a bude to chtít na cestách disciplínu a ohled. A tím zrovna čeští řidiči nedisponují. Tam je pan Petr Březina APB Plzeň nevinný a zamyslet by se měli ti, kterých se to týká. To stejné platí o jiných nadměrných transportech v ČR, které "borci" za volantem ohrožují.

13 1
možnosti
PR

a co tím chcete říci nebo něco zamlouváte, snad před jeřábem jede doprovodné vozidlo nebo chcete nám namluvit, že to foto je ilustrační a havárku měla praga V3S s osmitunovým jeřábem?;-O

0 8
možnosti
JK

to je ten, co pracuje na rekonstrukci železničního průjezdů ve stanici Ústní nad Orlicí?

1 0
možnosti
JS

J30a76n 27S97o29u61k46u64p

1. 4. 2014 17:13

Tak to pana řidiče jinak dost na tyhle věci citlivý majitel APB určitě nepochválí.

0 0
možnosti
MK

A na co je ještě citlivý? Aby dostával dost protekčních velkých zakázek, protože kdyby zkrachoval, vzal by s sebou některé banky?

3 0
možnosti