Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychleji na Vysočinu. Stát investuje do tratě na Hlinsko miliardu

Pardubický kraj chce zlepšit železniční spojení na Vysočinu. Svědčí o tom oznámení záměru revitalizace tratě mezi Chrudimí a Hlinskem, které je založeno jen pár dní v informačním systému posuzování vlivu na životní prostředí (EIA). U Slatiňan mají vlaky jezdit rychlostí až 120 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S29l48a77v93o67m45í61r 55Š44t76ě20p16á62n 1418394982584

No Slatiňany a Chrudim jsou tak blízko v sebe že v praxi se vlaky nejsou schopny rozjet ani na rychlost co je tam teď povolena .....jsou to vyhozené peníze rozumnější by bylo tuto trať zrušit. Pro cesty na větší vzdálenost je nepoužitelná protože např. z Havl. Brodu do Pardubic najdete vlakem dvakrát tolik km než autobusem či autem. A tím i cena je úplně jinde.

0/−3
18.3.2014 7:27

A17l64a26n 61Ř70e53p47k44a 4565756

No hlavně aby to nebylo zrychlení celkově o 2 minuty a nalijou do toho miliardy (nebylo by to poprvé);-D Vždycky napíšou, že jde o zrychlení, přitom jde hlavně o modernizaciR^

+3/0
17.3.2014 19:50

V42i72k55t75o92r 85N64á58r96o62ž35n17ý 3169752338

Zrychlení se davu lépe prodává

+3/0
17.3.2014 22:10

V48i69k10t78o33r 13N10á21r32o87ž49n51ý 3699582948

Vyhozené peníze. Kdyby se na trať vykašlali a postavili Medlešickou spojku , bylo by to mnohem přínosnější. Rychlost 120 km/h u Slatiňan je také k ničemu... časová úspora na několika málo kilometrovém úseku je takřka nulová

+5/0
17.3.2014 18:26

T40o59m20á69š 28L82u88d10v26í30k 5970818423456

Rekonstrukce budov je potreba. Lec jak spravne pisete, na jizdni dobu to nebude mit vliv.

+4/0
17.3.2014 18:41

V32i10k57t49o38r 31N82á46r65o33ž72n42ý 3609322878

Tak jasně . S budovami je třeba něco udělat , aby nespadly. Zabezpečovací zařízení...to je zase investice do budoucích úspor. Ale současná traťová rychlost je na tuto trať naprosto optimální a není třeba ji drahým způsobem zvyšovat...

+3/0
17.3.2014 18:52
Foto

Z53b44y93n98ě11k 32M75e95l46i57c49h59a68r 9835587345309

tahle trať potřebuje investici víc než sůl... narovnáním některých úseků by se ušetřila polovina km :-)

+2/0
17.3.2014 16:54

S67l74a10v86o91m11í40r 36Š22t92ě92p85á95n 1858324652224

Jo Chrast a Hlínsko vynechat a že Slatiňan rovnou do Ždírce n. D.

+1/−1
18.3.2014 7:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.