Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nádraží v Ústí nad Orlicí na dlouho končí, vlaky pojedou ze zastávky

Nádražní budova na hlavním železničním nádraží v Ústí nad Orlicí obslouží v sobotu poslední cestující. Jakým účelům bude dál stočtyřicetiletá stavba sloužit, zůstává otázkou. Jisté však je, že jízdenky už se v ní prodávat nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R72i61c67h37a29r50d 14H97o66r49á85k 3322599471547

Je mi za "Starou dámu" smutno. Doufám, že se pro ní najde dobré, stylové využití, že jí zůstane její atmosféra, smím li - duše.

http://richardhorak.blog.idnes.cz/c/246313/Buh-je-toulavy-fotoblog.html

0/0
15.3.2014 11:33

M29a91r11t38i83n 95P38a41v79e73l 5603726522723

vždy to byla ostuda města...

+2/−4
14.3.2014 18:32

L52u13d42ě50k 95N45ě24m24e24c 5905581392494

To nějak nechápu. Zastávka je pro většinu pohodlnější, ale moderní budova se staví naproti té původní historické. Stejně by mě zajímalo, proč radši neudělají rekonstrukci. Vždyť ta původní je pěkná, stejně jako většina tehdejších nádraží.

+6/0
14.3.2014 18:25

K97a95r78e89l 89M74a10t52o65u85š53e13k 2603435303

rekonstrukce nejde, protože SŽDC chce "narovnávat" trať, aby se dalo jezdit rychleji a nádražní budova stojí v chystaném kolejišti

+1/0
14.3.2014 18:46

Z62d68e77n60ě35k 23N45u53t81z 3624128406146

Budova už v novém kolejišti nestojí, plány se kvůli tomu předělávali několik let a stavba se naschvál oddalovala. I nová budova se staví vlastně natruc a nikdo neví proč. Dokonce se nechali zástupci tunelářů z SŽDC slyšet, že by se jim tam nevešla technologie. Tak to je teda fakt fóór roku. Ta se vejde do boudičky 3x3 metry.!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:58

T76o19m78a54s 55B39a45z11i82n69e97k 6520298857

Protože tam se odpojuje trať do Letohradu. Zastávka je jenom na trati do Třebové.

0/0
15.3.2014 9:43

Z27d87e46n45ě11k 93N37u61t32z 3804778246836

Tak tuhle otázku si pane kladou mraky lidí, kterým to normálně myslí. Trať od Letohradu by bylo možné přeložit, prakticky nic ji nestojí v cestě, stačil by jeden most. Parkovací místa se taky najdou, neřku-li, že by mohla vzniknout i podzemní jako v České Třebové. A dvoukolejná trať na zastavení rychlíků? To ukáže praxe, ale podle mě to zase takový problém nebude. 

No a proč se staví nová budova a nevyužije se ta původní? Jenom pro zisk ze stavby té nové. Nikdy nikdo jasně neřekl, proč nemůže být původní nádraží zase nádražím!!!!! Je to tunel, neboli plejtvák obrovský, zvaný SŽDC...!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.