Diskuse k článku

Nádraží v Ústí nad Orlicí na dlouho končí, vlaky pojedou ze zastávky

Nádražní budova na hlavním železničním nádraží v Ústí nad Orlicí obslouží v sobotu poslední cestující. Jakým účelům bude dál stočtyřicetiletá stavba sloužit, zůstává otázkou. Jisté však je, že jízdenky už se v ní prodávat nebudou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R22i51c43h31a91r12d 18H10o96r25á38k 3552809471247

Je mi za "Starou dámu" smutno. Doufám, že se pro ní najde dobré, stylové využití, že jí zůstane její atmosféra, smím li - duše.

http://richardhorak.blog.idnes.cz/c/246313/Buh-je-toulavy-fotoblog.html

0/0
15.3.2014 11:33

M10a78r68t14i93n 74P24a26v70e47l 5683316792713

vždy to byla ostuda města...

+2/−4
14.3.2014 18:32

L43u79d76ě24k 34N78ě38m88e80c 5115861502384

To nějak nechápu. Zastávka je pro většinu pohodlnější, ale moderní budova se staví naproti té původní historické. Stejně by mě zajímalo, proč radši neudělají rekonstrukci. Vždyť ta původní je pěkná, stejně jako většina tehdejších nádraží.

+6/0
14.3.2014 18:25

K72a61r72e44l 73M69a52t77o81u51š28e50k 2133285753

rekonstrukce nejde, protože SŽDC chce "narovnávat" trať, aby se dalo jezdit rychleji a nádražní budova stojí v chystaném kolejišti

+1/0
14.3.2014 18:46

Z28d14e31n63ě49k 78N27u53t94z 3754138336896

Budova už v novém kolejišti nestojí, plány se kvůli tomu předělávali několik let a stavba se naschvál oddalovala. I nová budova se staví vlastně natruc a nikdo neví proč. Dokonce se nechali zástupci tunelářů z SŽDC slyšet, že by se jim tam nevešla technologie. Tak to je teda fakt fóór roku. Ta se vejde do boudičky 3x3 metry.!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:58

T31o49m79a32s 91B86a73z86i96n85e95k 6850158117

Protože tam se odpojuje trať do Letohradu. Zastávka je jenom na trati do Třebové.

0/0
15.3.2014 9:43

Z89d11e94n71ě16k 38N34u69t14z 3824818286746

Tak tuhle otázku si pane kladou mraky lidí, kterým to normálně myslí. Trať od Letohradu by bylo možné přeložit, prakticky nic ji nestojí v cestě, stačil by jeden most. Parkovací místa se taky najdou, neřku-li, že by mohla vzniknout i podzemní jako v České Třebové. A dvoukolejná trať na zastavení rychlíků? To ukáže praxe, ale podle mě to zase takový problém nebude. 

No a proč se staví nová budova a nevyužije se ta původní? Jenom pro zisk ze stavby té nové. Nikdy nikdo jasně neřekl, proč nemůže být původní nádraží zase nádražím!!!!! Je to tunel, neboli plejtvák obrovský, zvaný SŽDC...!!!!!!

+1/0
16.3.2014 9:53

Najdete na iDNES.cz