Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak postavit silnici R35 napříč krajem? Nejlépe po kouskách kolem měst

Postavme nejdříve obchvaty Vysokého Mýta a Litomyšle a pak se uvidí. Zdá se, že přesně tak by mohla vypadat stavba silnice R35 přes Pardubický kraj na Moravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P98e86t56r 10P97a13v40l80í65č35e34k 5529263645590

Souhlasím s názorem, že nejlepší variantou je postavit celý úsek od Opatovic až na Moravu naráz v celé délce. Bylo by to nejlevnější, nejrychlejší a pro obyvatele i řidiče nejpříjemnější . . .  A věčné diskuze by byly zbytečné!

+2/0
5.3.2014 7:55

J44a31n 80V83o48s71t97ř71e61l 8509521183899

A na to přišel který blbec, že nejhorší jsou průtahy městy? Nejhorší je 60 km jízdy v koloně z Hradce Králové do Litomyšle a naopak kvůli silnici přecpané kamióny a ostatními auty. A až po roce 2018? U stavby, která má dle ministerstva prioritu? Ať jdou k šípku, debilové.

+2/−1
4.3.2014 17:43

T20o85m54á44š 49Z98e93m85a91n 3145968664345

Jet 60 je lepší než skákat od semaforu k semaforu přes město..

+je to lepší pro to město

+1/0
4.3.2014 20:13

P97e25t22r 56M32a27r30š73o86u52n 5835908116466

A vy asi moc neumíte číst.

Vždyť se píše, že první je úsek Opatovice-Zámrsk (tedy z HK pojedete tudy) A dojedete kam? no před Mýto. Takže co vás zdrží potom? Mýto a Litomyšl. (mezi nimi je jen Hrušová, pokud není součástí nějakého toho obchvatu)... Takže to má logiku, udělat pak obchvaty těchto dvou měst... no a pak zbytek, když už se to musí dělit

+2/0
4.3.2014 23:05

T46o14m90á17š 65J30i93r20o89u83š53e31k 6775679395341

Bohužel nevím, jestli součástí obchvatů Litomyšle a Vys. Mýta je i obchvat Hrušové, ale dle délky obchvatu Vys. Mýta tam rozhodně není. Jestli se postavý 4proud k Zámrsku/Ostrovu - zvýší se počet vozidel. Ta vesnice bude zralá na vystěhování!! přemejšlejte! Silnice z Litomyšle na Gajer je dobrá? Není, je tam krpál jak kráva, kamiony jedou 50-60 zbytek vetšinou předjíždí. Není to moc bezpečný. Ježdění ve třech vedle sebe standard, videl jsem i 4 vedle sebe. Dále směrem na M. Třebouvou se silnice dosti zůží a tam jsem viděl pár smrťáků, a havárky tu jsou na denním pořádku. Ta silnice je HUMUS!! Vykašlete se na dělání těhle nesmyslů, postavte to najedou, ušetří se, nemusí se nic napojovat na stávaící silnici, udělá se to vše při jednom (výberově řízení, projekty, výstavba...)

+1/0
4.3.2014 17:04

T23o59m50á55š 84Z24e39m32a31n 3445128934355

http://mapy.cz/#!x=16.172493&y=49.905942&z=11&rp=m

Jestli postaví oba obchvaty, tak logicky postaví o obchvat té vísky..

Protože jinak to nenapojí na silnici

+2/0
4.3.2014 20:15

T94o53m96á13š 94J13i77r36o83u12š56e43k 6235719895781

Děkuji, vím jak vypadají plány R35, ale to co je nakreslený na mapy.cz, to je tak jak by mělo vypadat komplexní polohové řešení rychlostní komunikace R35. Vemte si údaje délky obchvatů jednotlivých měst z článku a naklikejte si je do mapy. Jednoduše Vám vyjde, že tyto obchvaty nezahrnují obchvat Hrušové!

0/0
4.3.2014 23:58

R64a86d95e60k 37N12o37v15a85k 9164233819560

Podle mapy.cz i PDF na rsd.cz vede obchvat jižně od Hrušové

0/0
5.3.2014 9:57

J15a71n 93B98í66l91e80k 7584272984413

Tak toho se já už nedočkám. 30 let se tady o R35 jen žvaní!!

+4/0
4.3.2014 16:30

A54n31t66o26n36í83n 94N45á74d44v35o82r73n90í96k 1887672902894

s přístupem že od Gajeru dál je to dobrý ta silnice nebude nikdy. Právě Gajer je zejména v zimních měsících obrovský problém a jestliže sem díky nové 4proudé silnici přivedou ještě víc aut tak se tu bude jezdit krokem

+2/0
4.3.2014 16:22

F22a56b72i64o 89S13g88a50t42t22o71n78i 9321420737920

No moc inteligení mi to nepřijde, stoupání od Třebové nebo od Mohelnice je pro  nebo kamiony dost velká překážka, salámová metoda staveb je problém, podívejte na D8 nebo D3 :-/

+3/−1
4.3.2014 14:59

R21a75d52e20k 49M41i77t56a72s 6401798951200

pokud by stoupani pro kamiony byla prekazka, tak by tam nejezdili ani ted.

A rozhodne me prijde udelat nejdrive obchvaty jako logicke, protoze nelogicke by bylo udelat 4proudou silnici k Mytu a pak teprve stavet obchvat.

+1/−1
4.3.2014 15:06

J98o11s90e46f 70D36r76á64s28a77l 2744935711

že by konečně někdo začal používat mozek? Obchvaty Mýta a Litomyšle jsou pro celou trasu klíčové a jejich realizace zásadně ovlivní dopravu. Třeba Přerov čeká na obchvat 30 let, nakonec se vybrala varianta, že obchvat bude součástí D1...a nakonec to dopadlo tak, že z celé D1 chybí právě ty dva poslední úseky koelm Přerova

+5/0
4.3.2014 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.