Diskuze

Koleje nebudou končit v křoví. Chystá se nová trať Pardubice - Chrudim

Několik miliard korun přiteče v příštích letech do vylepšení železnic v Pardubickém kraji. Dvě největší stavby budou uzly Pardubice a Česká Třebová.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P12e24t81r 36M83a10r58e50š

11. 12. 2013 16:40

Proč proboha tu nejpomalejší variantu mezi Ústím a Chocní? Vždyť na obou stranách jsou rychlé úseky na 160km/h a trať jde mimo zástavbu. Na tohle bych teda peníze našel než zase zahrabat tenhle úsek na desítky let na 120km/h. To je zase koncepce.

Před Plzní a před Budějovicema se chystají několikakilometrové tunely, tam se peníze najdou, ale tady, kde projede řádové více vlaků, tak tady budeme šetřit?

Asi podle logiky, aby si tu zpackanou trať užilo více lidí, ne? ;-O

0 0
možnosti

V Ústí n. O musí přece zachránit tu nádherně zchátralou budovu nádraží. To je hlavní brzda zrychlení trati až na 160. Někdo by udělal velkou službu kdyby zařídil ať ten barák lehne popelem. Párkrát jsem ho viděl a jedná se o starou zanedbanou budovu zralou na odstřel.

1 0
možnosti

Ta spojka měla být už před 20 lety. Stejně tak tunel u Náchoda a přímá páteřní linka Náchod - Jaroměř - HK - Pardubice - Chrudim jako spojnice nejobydlenějších oblastí kraje.

1 0
možnosti

Tak já nevím. Nevrátili jsme se náhodou o sto let v čase zpátky? V dnešní době, kdy stále více lidí jezdí autem budovat nové žel. tratě 8-o Modernozovat stávající kvůli bezpečnosti - budiž. Ale nová trať do Chrudimi? To je přesně ta deformace kvůli dotacím, dotuje se kdejaká kravina.

0 10
možnosti

no to je nápad, postavíme tedy dálnici Chrudim - Pardubice... Asi jste tu nikdy nejel co? proč se asi jezdí autem? Protože současné spojení vlakem s úvratí je tak pomalé, že na dojíždění do Pardubic se opravdu nevyplatí (kyvadlově to obsluhuje rychleji autobus, pokud ovšem neuvízne v té samé koloně jako auto)

Tato spojka by výrazně zrychlila spojení. A nejde jen o zrychlení spojení CR-PCE. Ale rychlíky z Havl.Brodu dále na HK a Liberec (nevím jestli takový ještě jezdí, ale jezdíval, dokonce musel být motorový, který trasu PCE-HK nevyužil elektrifikace, ale nemusel se přepřahat) by mohli jezdit též rovnou, bez couvání sem a tam.

4 0
možnosti

Já žádné koleje nevidím, páni novináři. Maximálně tak jednu kolej, která se skládá ze dvou kolejnic, což řada inteligentű jaksi neví.

2 2
možnosti

nemotate náhodou spojku a vojaky proti elektrifilaci dohromady? Samozrejme elektrifilace vadi letisti hlavne pri současném oplození trati, která vede skoro hned kolem dráhy letiště. Pokud trať povede u Nemosic směr Blato a napojení na medlesice, tak vede od letiště dal a tam je jistě uz i ted nejake vedení dratu... stejne tak pak nevim jak na toto napojite letiště, naopak trať povede dal. Nebo je jiný plan kudy to povede? Ja znám z územního cca 5let zpět tu variantu co píšu. Takze z vašeho článku mam trochu zmatek v místopise.

0 0
možnosti

Omlovam se za preklepy v mobilu, nepřečetl jsem to po automatu. Samozřejmě elektrifikace a dojemný je preklep položení tratě :-D

1 0
možnosti

J24o70s87e94f 96K88u32b97e83š

10. 12. 2013 20:37

Medlešické spojce fandím, ta je opravdu potřebná.

4 0
možnosti

Dusku, jdi někam.

0 1
možnosti

Víte, kde budou končit koleje ??

0 0
možnosti

Nikde, prodlouží se směr Chrudim ....

0 0
možnosti