Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

In-line stezky: Deset tipů na nevšední bruslařské zážitky

Bruslení „na blind“? Za zkoušku sice nic nedáte, my vám však přinášíme seznam nejlepších východočeských in-line stezek s výčtem pro a proti. Na co si dát pozor? A naopak co si nenechat ujít?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a19n 93V97o96s20t24ř95e37l 8549461113949

A kolik miliard stály, ty "Vaše cyklostezky"? Musí být každá asfaltovaná a hyzdit krajinu?

+1/−1
26.5.2013 22:43

J21a23n 80K73a71š36p84a81r 9611793630417

Není nad to se po dešti brodit po kolena v bahně. ;-D

0/0
27.5.2013 16:14

M85i61r34o61s88l68a26v 25B58o34h81u30n91ě46k 3759580824275

Vážený autore, cyklostezka z Chocně nekončí v Brandýse. Dá se pokračovat do Ústí nad Orlicí a dále do Letohradu (na Českou Třebovou je teď místami dost rozkopaná). Kvalita in-line stezky je stejná. Čeká je neméně krásná krajina a síť občerstvení, třeba i loděnice v Cakli.

0/0
26.5.2013 15:58

J67a74r23o82m13í48r 84K70r90á43l 4960389154549

Krásná krajina zdevastovaná asfaltem ?   Tomu říkáte příroda ?

+1/−1
27.5.2013 8:01

J61a22n 45K85a61š16p68a38r 9301513700397

A z Letohradu do Žamberka.

0/0
27.5.2013 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.