Diskuze

Vzkaz z radnice: Obchvat Pardubic čekejte nejdříve v roce 2025

Pardubice potřebují silniční obchvaty, které by ulevily středu města. Před lety vznikly i první plány, ale tím to skončilo. Podle zástupců radnice se v dalších 13 letech nic dít nebude. Řešení? Lidé mají více jezdit na kole a veřejnou dopravou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V tom případě, ať si celá radnice koupí kola (za svoje) a auta prodají...ať začnou u sebe a dají příklad...

4 0
možnosti

Přesně tak, v prvé řadě zrušit neomezené parkovací karty, protože na kola a MHD nejsou nikde potřeba:-)

3 0
možnosti

Tady snad už není politikům na Pardubicku co vzkázat. Obchvaty, R35, projekty Pardubic, dotace EU atd..

3 0
možnosti

"Co vlastně udělala minulá vedení města od revoluce pro zásadní zlepšení dopravy?"

.

Členové vedení města pilně nakupovali pozemky, kudy by v budoucnu mohly vést obchvaty. ;-D

6 0
možnosti

Znám dvě města, která mají nejhůř řešenou dopravu, jsou toPardubice a Chrudim. Chrudim staví obchvat a uleví se jí. Pardubice o obchvatujenom kecají a řešení je v nedohlednu. Jsem rád, že nebydlím v Pardubicích.Třeba přes Drážku podle průzkumu projede 35tis aut za den (1/2 roku starýčlánek, myslím tady na idnes).

Tvrzení „uvedl Miroslav Janovský s tím, že lidé dopravěuleví tak, že budou jezdit více na kole a městskou dopravou“- ten pána jetotálně mimo. Buď je nesvéprávný nebo neschopný (nebo kombinace obou).  Pardubice jsou tranzitní město pro spojení naVysočinu nebo na Moravu. Ono těch co dojíždějí je minimum. Já dojíždím, autobusmě jede jednou za čas a parkovat skoro není kde. A na kole nemám pomalu kudy,mým směrem nevedou cyklostezky (aha, na ty taky nejsou peníze).

Upřímně vás v Pce lituju, jednak proto, že máte (a mělijste) neschopné velení a proto, že to musíte dýchat.

7 0
možnosti

Chrudimi pomohl k rozhýbání výstavby obchvatu bývalý starosta Čechlovský, když se dostal do Parlamentu. Pardubice měly přímo na Ministerstvu dopravy jako náměstka bývalého vysoce postaveného funkcionáře Pardubického kraje pana Tomana a nyní na Ministerstvu dopravy je náměstkem dokonce bývalý primator Jaroslav Deml.

Rozumím tomu dobře: Pan Čechlovský jako jeden dvou stovek poslanců dokázal pro Chrudim to, co pro Pardubice nedokáží pánové Toman či Deml v roli náměstků ministra dopravy?

Asi jiná liga...

10 0
možnosti

Probůh, funkcionáře Tomana raději vůbec nezmiňujte… ten jako vládní zmocněnec pro rychlou výstavbu R35 dokázal pouze tuto stavbu zcela umrtvit. Vážně nechápu jak tato nevýrazná neschopná postavička mohla získat konexe k tak luxusním vládním trafikám.

8 0
možnosti

Ono vůbec celá dopravní koncepce Pardubic je katastrofální. Naštěstí (díky zabedněnosti hradeckých konšelů) vede přes Pardubice železniční tepna, ale silniční tahy se Pardubicím vyhýbají obloukem. Na Hradec je sice čtyřproudá silnice před dokončením, ale proč vede souběžně vedle čtyřproudé dálnice, která se Pardubicím zdaleka vyhýbá, ví jen pánbůh. Jen on také zřejmě ví, proč dálniční přivaděč na Prahu nutí řidiče zajet si 12 km navíc, a proč přivaděč na R35 vede opačným směrem, než by měl vést. Přitom právě D11 a R35 (spolu s R37 na Chrudim) mohly chybějící obchvaty pohodlně nahradit, takže by je nebylo potřeba vůbec stavět. Stačilo jen jejich trasy smysluplně naplánovat.

Ale co, buďme rádi alespoň za křižovatku u Parama (která toho stejně moc nevyřeší) a přímé rychlíky do Prahy…

6 0
možnosti

Je to jen o totálně neschopných lidech.

Peníze samozřejmě jsou, jen někdo musí trochu makat a tlačit na věc!!

Severovýchodních obchvat má být největší prioritou v Pardubicích - v centru by ubylo 50% aut!!!!!!!!!!

Nechápu , že zodpovědní lidé nechápu, že z toho musí udělat trochu show - at pozvou novináře a ať přeplavou Labe na místě severových. obchvatu - hned se o tom začne mluvit všude!!

sakra d¨ělejte něco lemry[>-];-OV

2 1
možnosti

"Například Chrudim o obchvat také dlouho marně žadonila. Pak se poslancem stal bývalý starosta města Jan Čechlovský a u města už řádí stavební stroje."

Takhle: první mapa, kde je obchvat Chrudimi zakreslen, je z roku 1942 (!!) v územním plánu města je definitivní varianta od roku 1996 - a začíná se stavět nyní. Čili čekání bylo opravdu dlouhé (a to se nezmiňuji o tom, že se začíná budovat pouze první polovina, která odvede pouze část tranzitní dopravy). 

Pardubice dosud nemají v územním plánu obchvaty a o novém ÚP se zatím vedou poměrně obecné diskuze - čili ta snaha místních politiků starat se především o sebe, je evidentní. Navíc se není čemu divit, když z nich padají takové perly, jako že lidí mají víc jezdit na kole, nebo MHD. Nic proti tomu nápadu, ale problémy v dopravě jsou dnes způsobeny zejména dopravou tranzitní - tedy těmi projíždějícími osobáky, náklaďáky a kamiony. A jak chce pan mluvčí Janovský vozit zboží z kamionů na kolech či MHD, je mi záhadou.

1 1
možnosti

Pardubice obchvaty v územním plánu mají a o to smutnější je totální neschopnost místních rádoby politiků!!;-€

3 0
možnosti